Dag lieve dames... Ik heb net op het forum echt iets superschokkends gelezen, wat ik ook redelijk discriminerend vond. Allereerst wil ik zeggen dat we allemaal gelijk zijn en allemaal even goed! Er is al genoeg oorlog in de wereld, laten we nou gewoon lief zijn voor mekaar en lekker gezellig houden hier op het leuke babyforum. Groetjes marijke
Ik weet niet waar je het hebt gelezen, en wat er precies stond. Ben wel nieuwschierig Maar als je zoiets ziet staan, gewoon melding maken....
Nee gelukkig is het al gesloten maar ik schrok wel. Ik bedoel we zijn toch allemaal hetzelfde ongeacht geloof, taal, huidskleur etc, etc. Ik behandel iedereen met heel veel respect en discriminatie HAAT ik gewoon echt!
Zie laatste pagina in het topic over halfbloedjes... ik heb ook al melding gemaakt, wat mij betreft mag deze "dame" er per direct afgegooid worden en nooit meer terug laten komen. Ik vind het schandalig! Give respect and you'll get respect.... nou zij krijgt het van mij dus niet na die post!
Ja gewoon te pijnlijk. Maar wil absoluut niemand over 1 kam scheren, gelukkig zijn er maar weinig mensen die zich zo uitlaten. en die zijn er ook helaas van alle culturen
Hoi Meiden, De moderators en beheer zijn op de hoogte. Om weer een discussie hierover te voorkomen, doe ik dit topic op slot. Groetjes, Elvira Moderator