gezichtsreiniging

Discussie in 'De lounge' gestart door pienie, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    Je ogen reinigen met tonic, en reinigingsmelk met een watje op je gezicht reinigen.. daarna je gezicht met water wassen. En eventueel nachtcreme op.

2. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik haal in de avond de mascara en oog make-up eraf met oogmake-up reiniger.
    Was dan mijn gezicht met gezichtschuimmousse en doe dan de een Olaz nachtcreme
    op.In de ochtend gebruik ik alleen de gezichtschuimmousse en doe ik
    de Kruidvat vitamine face-lift gel erop.Doordat het een gel is voelt
    het lekker koud en fris aan en vind ik dat mijn foundation mooier blijft
    zitten.Ik gebruik elke dag ook al staat erop dat je het 3-4x per
    week hoor te gebruiken maar ik doe het al zeker 10 jaar zo en het
    gaat prima.Het lijkt inderdaad heel veel maar ik heb een vette huid en
    ik word in mei alweer 42 dus moet wel wat doen aan mijn huid.
    Ook gebruik ik best veel make-up dus ja...
    Maar goed...de Kruidvat vitamine face-lift gel kan ik iedereen aanbevelen.
    Het voelt lekker fris aan,is goedkoop en dat kleine potje gaat lang mee.
    Ik doe er 3-4 maanden mee.Voor de 4,99 een koopje dus.
    Nee...ik werk niet voor de Kruidvat :) .....maar ik ben gewoon erg tevreden over de gel.

3. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    MariekeV, ik ben net gestart met een oogserum van Estee Lauder, dat moet je iedere 3 maanden een maand gebruiken onder je creme. Schijnt goed te zijn, maar ik gebruik het nog niet zo lang...

Tja het ligt ook wel aan welke make up je gebruikt hoe je moet reinigen. Ik gebruik alleen maar mascara (niet waterproof, dus makkelijk te verwijderen) en een lijntje boven mn ogen met potlood. Ik vind het mooi als ik bijv poeder op mn gezicht doe, maar ben altijd bang dat dit niet zo goed is voor mn huis. Dat wil ik dus pas doen als ik er echt uitzie als een bejaard wrattenzwijn, haha!

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Bij de (natuur)drogist, of dezeepkist.nl. Vreemd genoeg geen droog gezicht, maar smeer wel altijd creme daarna anders voelt het een beetje trekkerig.

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik houd iedere dag mijn gezicht even onder de douche, that's it. Als ik heel af en toe make-up gebruik dan haarl ik na het douchen mijn pandaogen weg met make-up remover op een wattenschijfje. Ik doe wel iedere dag dagcreme op met uv bescherming.

6. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    's Ochtends gebruik ik een dagcreme (na het douchen) en dan mijn make-up.
    's Avonds reinig ik mijn gezicht eerst met oogmake-up remover en dan met reiniginsmelk en lotion. Daarna gebruik ik een nachtcreme (creme/melk en lotion gebruik ik van Yves Rocher).
    Eens in de zoveel tijd (als ik tijd heb min. 1x per week) gebruik ik een masker (gebruik verschillende).

7. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik draag echt zelden make-up, dus ik kan gewoon 's ochtends onder de douche mijn gezicht met schuimende facewash wassen (die met Tea Tree Oil van de Body Shop) en dan ben ik klaar. Dagcreme erop (met factor 15, ook van de Body Shop) en ik hoef me de rest van de dag geen zorgen te maken over of mijn gezicht wel goed zit.

De keren dat ik wél make-up draag (en dan is het ook veel, want da's meestal voor een optreden ofzo) dan haal ik dat eraf met Camomille make-up remover (u raadt het al, van de Body Shop) en dan doe ik daarna het ritueeltje met de facewash en de dagcreme. Easy does it.

8. Jmr

Jmr Niet meer actief

Poeder is niet slecht voor je huid Pienie, dat is een fabeltje van vroeger! Als je maar wel goed je huid reinigt en verzorgt.....dan is er niks aan de hand!

Deel Deze Pagina