hoe oud zwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vicki1991, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    hallo, het vroeg me af hoe oud een kindje moet zijn om de eerste keer te gaan zwemmen, hoe oud waren jullie babys? mijn zoontje houdt veel van water en wil hem binnenkort naar de zwembad nemen

2. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Gedaan met 3 maanden, in bad vond mijn zoontje het ook geweldig, echter in het zwembad was het een drama!
    Daarna nog een paar keer geprobeerd,maar maak hem er niet gelukkig mee... Dus wacht er nog wel weer even mee
    Ben zelf ook geen waterrat, dus mis het niet! :p

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Advies van CB was 3 maanden, wij hebben een maandje extra gewacht omdat ons dochtertje niet lekker in dr vel zat ivm reflux/kma.
    Hoe oud is je kindje?

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Hier 8 wkn...

5. misa

misa Niet meer actief

Met een week of 11 zijn we gaan babyzwemmen..!

6. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Mijn baby is nu ruim 10 weken en we gaan komende dinsdag zwemmen. Het CB én de huisarts zeggen: na de eerste vaccinaties en dat is nu zo'n 3 weken geleden dus is het 'veilig'. Ben benieuwd! Heb er veel zin in!

7. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

7 weken, maar ze vond het veel te koud

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Met acht weken binnen in het subtropisch zwembad. Heerlijk vond hij het
    Met twaalf weken buiten. Dat vond meneer niks
    Met vier maanden weer een keertje binnen geweest, heerlijk vond hij het.

9. Wam

Wam Actief lid

28 dec 2012
    259
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanaf 3 maanden elke week. Ze vindt het nog steeds heel erg leuk! Vaak hebben zwembaden hier ook richtlijnen voor. Hier in het dorp mocht je pas vanaf 6 maanden, ben dus 3 maanden naar een ander dorp gegaan.. Ligt aan de watertemperatuur.

10. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hier met 3 maanden in een buitenzwembad. Daarna elke week gegaan naar het binnenzwembad en na 3-4 keer vond hij het geweldig en begon zelf te "zwemmen" met zijn beentjes.

11. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Hier met 6 maanden voor het eerst:)
    Eerder vond ik zielig.. t water is altijd zo koud

12. Lorna

Lorna Lid

28 aug 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies 3 maanden

13. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    met 3 maanden ongeveer..

hier is het water verwarmt maar hou er rekening mee dat na 15 min de kleine het toch koud krijgt en het heel veel energie kost dus 15 zwemmen en weer naar huis haha

vanaf 6 maanden elke week babyzwemmen half uur en vind hij helemaal geweldig maar ook helemaal gesloopt daarna

14. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Met 4,5 maanden hij vond t erg leuk

15. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Hier met 6 maanden voor het eerst, hij wilde echt het water niet uit telkens gillen hahaha! Ik had zo'n geel zwemband/stoeltje gekocht en dat vond hij heerlijk, maar toen ik hem in het pierenbadje zelf ging vasthouden ging hij echt helemaal los. Superleuke ervaring en ik wil snel weer gaan!!

16. Onje

Onje Niet meer actief

Met 6 weken ongeveer gaan zwemmen.
    Nu zit er hier wel een medisch bad in de buurt waar je ook af en toe kan vrij zwemmen constante temp is 33 graden dus lekker warm voor zo een kleintje.
    Gewoon bad pas een stuk later eigenlijk. Zelfs ik vind dat vaak koud namelijk

17. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    oke :) onze kleine man is 9 weken, ik ga van de week bij de zwembad informeren dan over de leeftijd en kijken hoe het daar loopt. Hoop dat we kunnen gaan zwemmen binnenkort, ben benieuwd hoe hij het gaat vinden.

18. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    We mogen vanaf het moment dat die 3 maanden word gaan babyzwemmen :) ik heb er super veel zin in! Ben benieuwd of hij nou echt een waterratje is of niet

Deel Deze Pagina