geen pijnstillers gekregen na getrokken kies?

Discussion in 'De lounge' started by Ons Kleintje, Jun 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi dames, ik zal zo het antwoord wel horen, maar er is pauze bij de tandartsenpraktijk waar mijn man zojuist zijn verstandskies heeft laten trekken. en jullie reageren meestal lekker snel;)
    hij heeft geen pijnstillers meegekregen?
    is dit gebruikelijk, want ik heb zelf ook al mn verstandskiezen eruit en dan kreeg ik altijd ibiprofen voor een aantal dagen mee..

trouwens hoelang hadden jullie er last van, of konden jullie meteen aan het werk? aangezien ik straks naar mijn werk toega en hij op de kleine past.

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb ook niet altijd pijnstilling mee gekregen hoor. Dit hebben de meeste zelf ook wel thuis. Er is mij toen wel verteld dat bukken geen goed idee was, en dat hoorde bij mijn werk.

Liefs

3. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Vaak krijg je inderdaad brufen 600mg mee in poedervorm, zodat het sneller begint te werken. Maar als je man begint met brufen 400mg in tablet vorm, alvorens de verdoving is uitgewerkt. Dan zou dat in principe al voldoende moeten werken. Even op de verpakking kijken, om de hoeveel uur hij ze in mag nemen. Als het niet genoeg helpt, kan je even de tandarts of huisarts bellen om brufen 600mg voor te schrijven.

Hoelang je er last van blijft houden, dat verschilt per persoon.

Sterkte voor je mannetje!!

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb ook nog nooit pijnstillers meegekregen en manlief hier ook niet en we zitten beiden bij een andere tandarts. Namen wel altijd een paramolletje, maar deze hebben we zelf wel. We hebben er ook nog nooit last van gehad en ik zat tien minuten na het trekken weer op kantoor.
    Sommige hebben er trouwens wel heel veel last van, dus dat kan wisselen. Ik vond het vooral een opluchting!

5. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Ik heb 3 jaar geleden alle 4 mijn verstandkiezen tegelijk laten trekken onder narcose....was nogal eeuuuhhh bang voor de tandarts hahaha.

Ik kreeg Brufen 600mg poeder mee voor de pijn....die waren echt nodig!!! maar of je er eentje laat trekken weet ik niet of je er wat voor krijgt, denk dat het eraan ligt hoe heftig de ingreep was?

6. Ons Kleintje

bedankt voor de antwoorden tot nu toe, paracetamol hebben we wel in huis, maar ibuprofen dus niet.
    die van mij zit hier nu ook weer op het werk:) bikkel, had er zelf dagen last van...
    ben benieuwd of het pijn doet als de verdoving uitgewerkt is,
    nog 10 minuten dan kan ik bellen met de tandarts

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier kreeg mijn man ook 600 mg iboprufen mee.

8. Amle

Amle Niet meer actief

Ik kreeg ook niets mee. Mocht zelf gewoon de 'thuismiddeltjes' slikken.

9. Ons Kleintje

heb net gebeld,
    hij hoefde geen ibuprofen, maar als hij pijn krijgt mag hij een paracetamol nemen. gelukkig
    wat mij betreft kan dit topic worden gesloten, iedereen bedankt voor het reageren:)

10. 4days

4days Niet meer actief

Same here. Maar ik heb niet een ibuprofen nodig gehad, zo pijnlijk was het niet.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    toen ze mijn kies eruit hadden getrokken kreeg ik niks mee en nam zelf gewoon inbuprofen 400

ook een keer 2 verstandkiezen er uit laten snijden bij een kaakchirurg in het ziekenhuis en kreeg toen inbuprofen 600 mee

12. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Op verzoek gesloten.

Share This Page