Sommige reacties hier komen op mij over dat als je je kindje in zo'n betreffende band legt je mensonterend bezig bent ( aangezien de vergelijking met zweedse banden wordt gedaan) Ik denk dat alle moeders incluszief mijzelf deze band met de beste bedoelingen voor hun kindje gebruiken ,omdat in mijn geval ons kindje anders vrijwel de hele dag niet slaapt. Dan vind ik het best moeilijk om bepaalde opmerkingen die hier gezegd worden te lezen. Ik bedoel het is nou niet dat ik mijn zoontje voor de lol in zo'n band leg. ,maar wel voor zijn eigen goede rust.
En daar sluit ik me dus helemaal bij aan! Vind sommige reacties hier nogel "makkelijk" gezegd. Denk dat wij allemaal het beste met ons kindje voor hebben..
wij hebben ze ook gehad...ideaal! we hebben dan de safe t sleep gehad maar dat is het zelfde Teun kon wel omdraaien naar zijn buik maar niet terug en ja dan sliep hij niet want toen wilde hij nog niet op zijn buik liggen en wat doe je dan snachts blijf je wakker we hebben hem in de band gelegd...wel met slaapzak aan dus alleen de band om zijn middel en hij sliep weer heerlijk ( papa en ,mama ook ) ik heb er evt nog 2 liggen die je kan overnemen, is de grote maat en kan dus op een 1 persoonsbed.intresse dan pb je maar groetjes Janette
Onze zoon ( 9 maanden) draait sinds een vorige week ook op z'n buik in bed. Verder geen probleem, als hij zou gaan slapen. In plaats daarvan houdt hij zichzelf op deze manier wakker en begint te huilen. Als ik ga kijken ligt hij op z'n buik. Geen idee voor hoelang al. De Snoozzz lijkt me een goede en veilige oplossing, zodat onze zoon rustig gaat liggen. Een beetje net als met inbakeren, wanneer ze zichzelf wakker houden door met hun armpjes te bewegen. Dat is toch ook een soort vastleggen in bed.
etp dat hadden wij dus ook met de voorganger de safe t sleep ging het prima ze zijn nog te koop bij me.....
Ik zou het ding niet vooraf aanschaffen. En ik snap dat het voor sommige mensen nogal onvriendelijk over komet maar vastleggen KAN een uitkomst zijn hoor! Ruben sliep altijd zonder problemen, met 4,5 maand kon hij rollen maar ook dat ging allemaal prima. Maar toen hij rond 7 maanden ging kruipen ging het helemaal mis. Hij had zoveel te verwerken in 1x (hij ging ook gelijk optrekken, de trap opklimmen, kortom er ging al vroeg een hele wereld voor hem open) dat hij ook in zijn slaap ging kruipen en zo Meerdere malen per nacht moesten wij hem weer gewoon in bed leggen als hij weer zijn hoofd stootte, kruipend in zijn slaap. Op een gegeven moment waren we al 2 weken minimaal 3x per nacht eruit en toen 3 nachten tot 10X. IK KON NIET MEER! Toen heb ik via MP een safe t sleep gekocht. Ik kreeg hem binnen en gelijk het middagdutje gebruikt, en er was weer rust in de tent. Niet alleen voor ond maar ook voor hem. Na ongeveer 1,5 maand merkten we dat hij rustiger werd en dat het ding hem juist ging belemmeren. WE zijn er mee gestopt en hij sliep weer als vanouds. Maar kijk eerst eens hoe je kindje is. Je kunt dat soort dingen altijd og kopen