Ik heb z'n beker met een rietje erin gekocht. Maar weet iemand of hij in de vaatwasser mag (het gedeelte met het rietje?) Er zit namelijk allemaal appeldiksap tussen en ik krijg het er handmatig niet uit.
even offtopic...wanneer hebben ze door hoe ze eruit moeten drinken ik heb hem ook maar ze snapt er nog niks van
Hier pas met 19 maanden, Uit koken mag, Je heb ook van die speciaile rietjesragertje ( waar je ook flessen me schoon kan maken ) alleen dan in het klein. Zijn de rietjes bij jullie ook zo kort? Heb 2 bekers en bij de een is hij wel 2 cm korter...
Hier had meneer het heeeel snel door. Hij vond de fles vreselijk en dronk met 4,5 mnd uit die bekers. Het gevolg is wel dat hij gewone tuitbekers niet snapt.
Die beker gaat toch helemaal uit elkaar? Het rietje bestaat hier uit 3 delen.. alles gaat gewoon in de vaatwasser.
Ik heb er eentje van Difrax, die gaat ook helemaal in de vaatwasser. De losse delen onderin het bestekmandje. De rest gewoon bovenin. Gaat prima.. En mijn zoon drinkt er nu al een maand uit. Hij snapte meteen wat de bedoeling was.. Sindsdien weigert hij dus ook de gewone fles..
Ik trek ook het rietje uit elkaar (idd 3 delen) alles in het bestekbakje..dekseltje en fles , alles kan erin ja! Krijg m anders ook niet schoon..
Die kan in de vaatwasser die van Nuby,uitkoken kan niet bij die van Nuby (lees de bijsluiter maar eens!dan word hij helemaal zacht!en gaat hij stuk) Ik was hem iedere dag gewoon met de hand en voor het rietje heb ik een soort raggertje gekocht bij de lidl (hier hebben ze hem nopg steeds in zo'n schoonmaak borsteltjes pallet in de winkel) Oja en zelfs dat "inbouwrietje" kan er gewoon uit hoor,de eerste paar keer is het wat rot om terug erin te krijgen maar je krijgt er snel handigheid in!