De kou is nog niet eens begonnen en begin nu al last van mijn handen te krijgen, knokkels springen open en handen voelen super droog aan. Lijkt ook wel of het ieder jaar erger wordt, aantal jaren terug nog nergens last van. Wie heeft hier nog meer last van en wat doen jullie er tegen? Of misschien een handcreme/zalf wat super werkt? Ik hoor het graag... Groetjes Vlinder 85
Uierzalf/uiercreme werkt perfect! Hier gelukkig geen last van droge handen, maar uierzalf/crème werkt haast tegen alle droge plekken
ligt het er ook aan dat je je handen nu misschien vaker wast? Toen ik in de horeca werkte had ik er ook heel veel last van, en nu met een baby in huis weer. Maar deze keer heb ik door diezelfde baby bepanthen in huis werkt als een trein.
Klopt ja, onbewust was je je handen toch vaker met een baby in huis. Oke, Bepanthen zal ik zeker is gaan proberen. Thnx!
Hier ook vaak last van , ben vorig jaar naar apotheek gegaan omdat ik zulke kloven had dat ik niet eens meer kon afwassen zo pijn deed het . Heb nu handcreme van la roche en die werkt super !! paar dagen smeren en t was helemaal weg
Daar had ik laatst ook een topic voor geopend. Ik had alles al geprobeerd wat betreft smeerseltjes en niets hielp. Ik smeer mijn handen nu in met lanette vetcreme van de apotheek en draag overdag handschoenen buiten, ook als het niet vriest. Geen last meer sindsdien
Ik heb de ultieme geneesmiddel gevonden namelijk.... KAJAPUTI Cajuput oil - Wikipedia, the free encyclopedia
Hmmmm... keuze genoeg qua smeerseltjes zie ik Ik ga eerst maar eesn bepanthen gebruiken, heb ik hier toch liggen. Als dat niet helpt zal ik eens kijken wat ik aanschaf. Iig bedankt voor jullie reactie´s! Groetjes Vlinder 85
Daarbij zou ik afwassen/schoonmaken ed met handschoenen gan doen als je dat nog niet doet, dat scheelt een stuk, en hef je ook de werking van de smeerseltjes niet op...