Gezin maar geen seksuele contact meer

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door ReneeYu, 23 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReneeYu

ReneeYu Lid

26 jan 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emotionele mishandeling is idd mooi woord wat er zeker bij past

Ik weet dat die idd macht heeft omdat ik financieel afhankelijk ben daar gooit die t ook vaak op als k tegen spreek.

Ik ben hard opzoek alleen kan niet te veel buiten schooltijden ik heb de volle zorg over haar en helaas is me morder herstellende van kanker dus die zou uurtje oppassen redden maar meer ook niet.

Mij vader is er niet meer en van mijn schoonouders kan niet hebben die werken onderhand 24/7 restuarant.

Mijn dochtertje is heel aan hankelijk bij mij en heeft veel moeite met school ze huilt af en toe nog met verlaten en is ook echt op de donderdag en vrijdag ik heb toevallig laast gesprek gehad met de school verpleegkundige om te hopen dat met vast ritme naar school brengen de verdriet wat minder is.

Dus om haar ook nog naar de bso te doen zou ze echt niet trekken. Ze heeft al speciaal continu rooster zodat k werk kan zoeken en der smiddag niet thuis heb want anders zou weer drama zijn met weer brengen.

Daarbij is de bio helaas ook best duur dus zou ook meer voor de opvang werken vandaar dat nog even op zoek ben naar baan van 9 tot 2 ofzo.

Dat is helaas ook reden wat me zeker tegen houd.

Sinds k me eigen hier kwijt heb gedaan ben echt aan toe om de boel te verlaten als zo beetje alles voorleggen heb ik idee dat niet veel meer heb om voor mezelf te blijven.

Ik hoop dat nooit op geweld uitloopt dat is helaas vroege 1x gebeurd daarna nooit meer k ben 2 weken weg geweest en daar was die zoals eigen zeggende ziek van als dat zou gebeuren is keuze zeker snel gemaakt

Nu is het gewoon voor mij gevoel klaar.
    ik hou van hem maar daar blijft t bij.
    ik ben blij als die gaat werken kan k altijd gewoon beetje mezelf zijn als die thuis komt kramp ik beetje omdat k al eerste ze humor moet testen is gezellig of chagrijnig en last me met rust moed.

Alleen zijn is niet zo erg.
    Beetje afleiding van die vriend vind k nu ook.niet echt vroeger zou dat echt niet willen maar nu merk k dat gewoon blij ben als wat contact heb.

Ik heb zeker wel vriendinnen maar zijn allemaal.nog jongen en vrij die hebben geen Kids dus die leiden hele andere leven als k x wat met ze ga doen dan merk ik dat die krampachtig doet en zeker niet fijn vind dus meestal komen ze gewoon even bezoek maar je kan dan nooit praten over de dingen die je wil want hij loopt ook in huis en sommige dingen zijn toch echt meiden praat om zo te zeggen.

Mij keus staat vast en hoop dat de feestdagen no VN leuk worden en k snel baan vind dat hoop k altijd

2. ReneeYu

ReneeYu Lid

26 jan 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry mij toetsenbord die corrigeerde zich vaak en dan kloppen de zinnen niet altijd excuses

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    En de thuiszorg dat s meestal schooltijden

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dit is wel een goede optie, heb ik zelf ook gedaan en dan werk je ongeveer van 9 tot 15.30 (schoonmaken althans)

Ik begon vaak eerder toen ik geen kinderen had begon ik om 8 uur... was regelmatig na 2,5 uur klaar ipv 3 en dan zeiden ze meestal ' ga maar lekker naar huis meissie'
    Dan belde ik de volgende of ik al kon komen en ging dan gelijk door...en dan was ik uiterlijk om half 3 klaar. (vaak eerder)

Pauze tussen de 2 clienten door nam ik niet, zonde van mn tijd.

5. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Als ik in jou situatie zou zitten zou ik er alles aan doen om voor mezelf en mijn kind een gezonde en gelukkige omgeving te creëren. Als ik je woorden lees, lukt dat niet meer om aan je relatie met je man te werken. Dan zou ik contact opnemen met instanties om te kijken waar je steun kunt krijgen. Begin bij je huisarts zou ik zeggen. Die heeft beroepsgeheim en kan je verder verwijzen naar instanties.
    Stippel alles uit, zonder er met hem over te praten en hak pas knopen door met hem op het moment dat je zeker bent dat je een fijn vangnet hebt voor jou en je kindje. Dan sta je sterker en voel je je sterker.

Hou je haaks, maar kies voor jezelf en je dochter!

Deel Deze Pagina