Toen we er nog 3 hadden was de verdeling meisje-meisje-jongen. Nu hebben we er nog een meisje bij gekregen. Mijn schoonzus en 2 vriendinnen hebben trouwens wel de combi meisje-jongen-meisje
Dan zouden wij nog steeds 50% kans hebben op een meisje of jongen. Mijn man heeft en een broer en een zus. Wij ook van beide nu 1. Goh, ik zou nu wel willen weten wie onze derde wordt.... ( als ik het aandurf, ik ben slecht zwanger en slecht in ontzwangeren)
Mijn broertje is helaas dood geboren, maar als hij was blijven leven was ons gezin meisje-jongen-meisje geweest. Verder ken ik zo uit mn hoofd 4 gezinnen jongen-jongen-meisje, 1 gezin jongen-meisje-jongen en verder idd veel gezinnen met allemaal hetzelfde geslacht.
Bij mijn ouders was het: Jongen-meisje-jongen Bij mijn vriend: Meisje-Jongen En bij ons is het nu: Jongen-meisje-meisje.
Dit is niet waar, de kans op een jongen of meisje is (in deze volgorde) 51-49% Vrouwen zijn sterker dan mannen, leven gemiddeld ook langer dus wil de natuur net wat meer jongens/mannen op de wereld hebben
hier is het jongen-meisje-meisje en we zijn er heel blij mee haha zo die meiden alleen mijn zoon vind het niet altijd leuk haha
mijn moeder komt uit een gezin met 6 kinderen. de volgorde is zo: (mijn mams is de oudste van de 6) meisje jongen jongen meisje jongen meisje
Bij man thuis was het:jongen-meisje-jongen. Bij mij thuis was het:meisje-meisje-meisje-jongen-jongen. Bij ons is het:jongen-meisje-jongen.
Bij mijn man thuis: meisje-jongen-meisje Bij mij thuis: meisje-meisje-meisje-jongen Bij mijn zusje: jongen-jongen-meisje Bij ons nu: jongen-jongen-meisje-meisje(de meisjes zijn een 1-eiige tweeling) en nu zwanger van een jongen.
ja, maar dat was de simpele versie, en hij gaat vaak op, maar natuurlijk niet altijd. In een `slechte omgeving` (lees weinig voedsel en veel ziekte) worden meer vrouwen geboren, zodat het menselijke ras niet uitsterft.
Bij mij: meisje meisje jongen en ? Mijn zus: meisje jongen meisje Mijn ouders: meisje meisje jongen Bij zijn ouders: jongen meisje jongen jongen Nu weet je dus nog steeds niet waar je de meeste kans op hebt. Heb wel eens gehoord dat het eraan ligt welk geslacht het meest voorkomt bij de vader van je man.
die gaat bij ons niet op, mijn man zijn vader heeft erg veel broers en geen zussen, en wij hebben 3 jongens.
Het is juist andersom, drie jaar geleden heeft de universiteit Cambrigde onderzoek hiernaar gedaan, en het vermoeden is dat als je man veel broers heeft, de kans op een jongen iets groter is en andersom. Hoewel onderzoeken heel relatief zijn natuurlijk.
Dat onderzoek klopt in mijn geval. Mn eerste man had 2 broers en van hem heb ik 2 zonen. Mn 2e man heeft een zus en daarvan heb ik een dochtertje. Zelf heb ik helaas geen broeren of zussen maar goed ik kan toch alleen de x chromosoom door geven dus kwa geslacht boeit dat niet