hahahaha pnirmal en onskleintje....nog even geduld als de kleine er is zal het op het forum komen te staan dan weten jullie het, de reden dat ik het hier nog niet zeg is omdat er familie en vriendinnen van mij ook hier op het forum zitten
Bij mn man thuis was het 3 jongens, de laatste *mn man* had eigenlijk een meisje moeten zijn haha daar probeerde ze voor maar het is *gelukkig voor mij* een jongen geworden
hier is het meisje jongen meisje mijn moeder heeft jongen meisje meisje meisje jongen mijn schoonmoeder heeft jongen jongen meisje meisje
Bij mijn opa en oma (ma) - 5 jongens en 5 meiden Bij mijn opa en oma (pa) - 2 jongens en 1 meid Bij mijn ouders - 2 meiden en 1 jongen Schoonouders - 3 jongens Nu: wij 1 meisje.
Bij mijn moeder: Jongen - meisje - meisje - jongen.. Bij ons: Jongen - En de volgende zal nog even op zich laten wachten
Op één of andere manier ken ik veel met jongen-jongen-meisje. Ik ben zelf een kind uit jongen-jongen-meisje. Mijn vriend ook kind uit de combi jongen-jongen-meisje. En ook twee ex-vriendjes uit een jongen-jongen-meisje En zelfs zowel mijn vader als mijn moeder een kind uit: jongen-jongen-meisje. Het moet niet gekker worden
al die jongens en meisjes beginnen me te duizelen Maar goed, Wij hebben 2 jongens en om op de beginvraag terug te komen: een vriendin van mij heeft meisje-jongen-jongen
Bij een vriendin: meisje-jongen-jongen Diverse collega's: *jongen-jongen-jongen *meisje-meisje-? ( is nu zwanger) *meisje-jongen-jongen
@Ok; Ik ga niet mee in jouw theorie hoor, want hier klopt het niet. Mijn vriend heeft een broer en wij verwachten, zoals je weet, een 3e zoon. Mijn zwager (broertje van vriend) verwacht daarentegen een dochtertje. Nog even voor de statistieken : Wij: j - j - j (1e twee een 1-eiige tweeling) Mijn moeder: m - j - j Mijn vader: j - j Schoonvader: j - j - m Schoonmoeder: m - m - m - j Waar is hier de natuurlijke verhouding?
Wij hebben een zoon en daar blijft het bij Mijn opa en oma (moeder) jongen - meisje - meisje - jongen - jongen - jongen - meisje Mijn opa en oma (vader) jongen - jongen - jongen Mijn ouders meisje - meisje Mijn schoonouders meisje - jongen - jongen (tweeling)