Kent iemand deze sites?

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyZorra, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Via Marktplaats kwam ik toevallig op deze sites uit.
    Omdat mijn vriend vaak op Dsquared schoenen loopt, was mijn interesse snel gewekt. "Normaal" in de winkel kosten deze schoenen al snel 285 euro, en hier rond de 100:( Ik heb een echt paar naast de foto op de site gehouden en denk dat ik een verschil zie in stiksels, maar is erg moeilijk te zien. Kent iemand deze sites (volgens mij dezefde, alleen andere naam) en weet iemand of ze echt leveren, al dan echt of nep????

Mode Bella, Dolce & Gabbana , Emporio Armani , Woolrich , Moncler , Prada , Gucci
    Chic Steps, Online Outlet Store

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ze zien er betrouwbaar uit
    en je betaald met ideal dus je staat altijd in je rechten
    ze kunnen dus niks verkeerds doen ;)

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, als ik Google op die webshops kom ik als eerste tegen dat ze tot dezelfde "eigenaar" behoren en dat het namaak-producten zijn die ze verkopen. Ik zeg: niet doen!

4. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Zijn absoluut fakes!

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
  6. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Dat is niet helemaal waar.
    Een kennis van mij had iets op marktplaats gekocht met Ideal en dat bleek dus een oplichter te zijn...
    Hij kon zo naar zijn EUR 600,-- fluiten, want hij had immers zelf betaald.
    Hij wilde ook aangifte doen bij de politie, maar dat kon alleen via internet en hij heeft er nooit meer iets van gehoord.

Paypall of credit card is iets beter.

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

garantie van ideal wil niet zeggen of het product echt of nep is...en voor zover ik kan vinden is het nep..

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    IEHHHHHHH, ik zeg: even doorsparen:D;)

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Klopt...ideal zegt helemaal niks over je rechten. Het is alleen een veilige manier van betalen via internet.
    Als ik online koop, koop ik alleen bij webshops die een webshopkeurmerk hebben. Dan heb je tenminste altijd een instantie achter de hand waar je je beklag kan doen, mocht er iets fout gaan.
    Ik heb in het verleden ook wel eens iets op zo'n vage site gekocht...was gelukkig maar 25 euro, maar ik heb nooit iets ontvangen. 600 euro is wel erg zeg!! Ik zou gek worden als mij dat overkwam.

10. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik denk dat je ideal verward met paypall. ideal kan genoeg fout gaan. paypall geeft je garantie namelijk...

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja klopt wat vrouwtje romy zegt!
    ik kocht ooit iets via ebay van 40 euro of zoiets, en kreeg het niet opgestuurd. heb mn geld zo weer teruggekregen! fijn toch!

en oei 600 zomaar kwijt? dat is niet normaal!

maar goed, aan de reacties te lezen, is het goed dat je gewoon nog even doorspaart

Deel Deze Pagina