Via Marktplaats kwam ik toevallig op deze sites uit. Omdat mijn vriend vaak op Dsquared schoenen loopt, was mijn interesse snel gewekt. "Normaal" in de winkel kosten deze schoenen al snel 285 euro, en hier rond de 100 Ik heb een echt paar naast de foto op de site gehouden en denk dat ik een verschil zie in stiksels, maar is erg moeilijk te zien. Kent iemand deze sites (volgens mij dezefde, alleen andere naam) en weet iemand of ze echt leveren, al dan echt of nep???? Mode Bella, Dolce & Gabbana , Emporio Armani , Woolrich , Moncler , Prada , Gucci Chic Steps, Online Outlet Store
ze zien er betrouwbaar uit en je betaald met ideal dus je staat altijd in je rechten ze kunnen dus niks verkeerds doen
Hm, als ik Google op die webshops kom ik als eerste tegen dat ze tot dezelfde "eigenaar" behoren en dat het namaak-producten zijn die ze verkopen. Ik zeg: niet doen!
Dat is niet helemaal waar. Een kennis van mij had iets op marktplaats gekocht met Ideal en dat bleek dus een oplichter te zijn... Hij kon zo naar zijn EUR 600,-- fluiten, want hij had immers zelf betaald. Hij wilde ook aangifte doen bij de politie, maar dat kon alleen via internet en hij heeft er nooit meer iets van gehoord. Paypall of credit card is iets beter.
garantie van ideal wil niet zeggen of het product echt of nep is...en voor zover ik kan vinden is het nep..
Klopt...ideal zegt helemaal niks over je rechten. Het is alleen een veilige manier van betalen via internet. Als ik online koop, koop ik alleen bij webshops die een webshopkeurmerk hebben. Dan heb je tenminste altijd een instantie achter de hand waar je je beklag kan doen, mocht er iets fout gaan. Ik heb in het verleden ook wel eens iets op zo'n vage site gekocht...was gelukkig maar 25 euro, maar ik heb nooit iets ontvangen. 600 euro is wel erg zeg!! Ik zou gek worden als mij dat overkwam.
Ik denk dat je ideal verward met paypall. ideal kan genoeg fout gaan. paypall geeft je garantie namelijk...
ja klopt wat vrouwtje romy zegt! ik kocht ooit iets via ebay van 40 euro of zoiets, en kreeg het niet opgestuurd. heb mn geld zo weer teruggekregen! fijn toch! en oei 600 zomaar kwijt? dat is niet normaal! maar goed, aan de reacties te lezen, is het goed dat je gewoon nog even doorspaart