ik denk dat je aan de geur gaat wennen... het rottingsproces begint natuurlijk langzaam dus het gaat steeds iets meer stinken. mensen dachten dat de katten ergens piesten en ruimden het steeds op. grote kans dat je de geur daar aan koppelt. en hoe langer je in een bepaalde geur zit, hoe minder je het ruikt. ik ruik bijv niet dat mijn huis naar hond ruikt. maar als ik na een vakantie van een paar dagen ineens binnen komt dan vind ik m'n hius stinken als de hel na een dag erin zitten, ruik ik het al niet eens meer. en niet iedereen weet natuurlijk hoe een rottende kat ruikt. ik zou het iig niet weten. mensen van de dierenambulance ruiken dit dagelijks als ze platgereden katten van de weg af schrapen dus zullen die geur ook sneller thuis kunnen brengen..
Het arme beestje! Dat je het zelf niet ruikt oké, maar je hebt toch vrienden of familie? Die moeten dat toch ruiken als ze zo af en toe aan komen waaien?
Wat een baggeraars bij de purmerendse dierenambulance om die foto's vrij te geven aan HvNL!!! Dat doe je toch niet!! Ongelooflijk respectloos. Verder: zielig voor het beestje en ongelooflijk dat de stank niet opgemerkt is.
Zie nu de foto's pas. Die foto's zijn toch van de poes dat hij 15 maanden ervoor overleden is toch? Hoe kan die er dan zo uitzien?