Sinds ik zwanger was, heb ik eigenlijk niet echt meer gesport. Ik vind er de gelegenheid niet echt toe en heb besloten thuis buikspieroefeningen te doen voor het slapen gaan. Ik doe het nu een week en vind het heerlijk weer wat te bewegen, maar wil het graag goed doen en heb wat vragen. Weet iemand hierop het antwoord? - hoe train je, zonder attributen (rekstok o.i.d.), je onderste buikspieren? Ik probeerde pulse ups, maar die slaan nergens op bij mij, hahahaha. - als je op je rug ligt en je je gestrekte benen enkele centimeters hoog vasthoudt, welke buikspieren train je dan? - als je op je rug ligt en je je gestrekte benen omhoog en weer omlaag doet, welke buikspieren train je dan? - als je je buikspieren traint, moet je ook je rugspieren trainen, meen ik te weten. Wat zijn hiervoor goede oefeningen? - wat ik nu doe als rugspieroefening, is op de buik liggen, en mijn gestrekte armen en benen en hoofd van de grond tillen. Mag je hierbij je kin naar je hals houden, of moet je ook opkijken (dan krijg ik namelijk last van mijn rug)? Ik zou het heel leuk vinden als iemand me hier de antwoorden op kan geven