wanneer komt het (weer) op de tv? ik volg het eigenlijk nog maar een aantal weken.. maar nu komt dus x factor er vrijdags voor!! of is het einde seizoen ofzo? ik heb namelijk geeeeen idee!!
Ik volg het ook pas sinds kort en idd was dit het laatste seizoen ofzo?? Vond het wel spannend met die bruiloft...
jaa ik ook! haha dus ben ook erg beniewd naar wanneer het weer komt. of komt het op een andere dag of tijdstip? heb niets kunnen vinden in de tv gids!
Seizoen is afgelopen! Vorige week was de laatste. Hoop wel dat er nog een seizoen komt, was idd spannend vorige week!
Ik zat idd ook al te wachten en had vorige week dus ook niet door dat dat de laatste aflevering van het seizoen was..... Dat seizoen heeft trouwens ook niet echt lang geduurd dan
Jammer hoor nouja ik keek het ineens op mn werk en vond het wel lachen. Vooral Bas Muijs vond ik errug grappig en leuk dan in GTST
Ik dacht dat voetbalvrouwen er mee zou stoppen? Maar dat dit het laatste seizoen was wist ik ook niet vond het dan maar een raar einde!
Ik kijk het ook, maar heb de dvd's gekocht seizoen 1&2 heb ik al gekeken en ben nu bezig met seizoen 3 hoop wanneer ik die heb gekeken heb dat seizoen 4 op dvd komt wil het echt blijven volgen..
raar eind van seizoen dan.. vorige week was er niks te merken van een laatste aflevering.. vond het dan een beetje een open einde eigenlijk.. zag van de week wel reclames van X-factor, nooit is het kwartje gevallen dat voetbalvrouwen dus niet komt haha.. hoop dat het volgend seizoen gewoon verder gaat.. Hihi Bas Muijs is daar wel een lekker snoepje Gtst vond k m niks aan.. Jammer dat hij in het echt zo arrogant is
nah en ik kom er pas sinds gisteren dat het afgelopen was. GRRRRRR anders had ik van aflevering 13 wel genoten. Nu was het opeens zomaar over. (STOM!)