de titel zegt het al, wie gaat er volgend jaar voor de gezinsuitbreiding? mijn uitgerekende datum voor de 2e is 15-2-2010, dus dan zitten we al weer in het volgende jaar..
We zijn nog aan het twijfelen, maar 2010 duurt nog eventjes, dus waarschijnlijk wordt het hem wel! Ons eerste kindje was er eentje met Downsyndroom, en we hebben nu gezien hoe bewerkelijk dit is. Zoveel afspraken en bijzonderheden! Niks maandelijks CB , was het maar zo! Naast het CB hebben we fysio, logopedie, hartecho's, een hartoperatie en controles bij de cardiologen en controles bij de kinderarts.. Het begint nu allemaal in rustiger vaarwater te komen, dus beginnen we met nadenken over de tweede uk. Ik ben bijna afgestudeerd, dus moet dit jaar gaan werken, en daar zit het hem in. Ik moet eerst gesetteld zijn op het werk voor ik zwanger wordt vind ik! Dus ligt eraan hoe snel ik een baan vind. Ik sluit me wel vast aan, want mezelf kennende, ben ik echt wel zwanger in 2010!!!!
heftig hoor, hoe oud is je eerste nu? begrijp maar al te goed dat je eerst een baan wil hebben, ik heb nu wel dat probleem, ik ben nog steeds hard op zoek naar een baan, maar ja, nu dus wel zwanger.. maar bijna afgestudeerd, lekker hoor! wat studeer je? succes!!
hoi hoi allemaal, ook ik sluit me hier bij aan. ben nu klaar met school, alleen nog diplomauitreiking. dus werk zoeken! valt niet mee. na de verbouwing als de financien weer normaal zijn willen wij gaan beginnen! dus hopelijk kunnen we begin 2010 beginnen met klussen! groetjes noami
Jazeker heftig, echt megadruk, maar het is tot nu toe allemaal goedgekomen Zou goed kunnen dat wanneer ik niet meteen een goede baan vindt ik ook gewoon zwanger wordt hoor, manlief heeft het ook alweer over een broertje of zusje voor Noah! Maar verstandig voor ons zou zijn om nog ff te wachten.. Ik studeer voor sociaal cultureel werker. Dit weekend mn eindproject, maandag eindgesprek en verdediging en dan ben ik dus al klaar! Pfoeh! Oja, Noah is nu 7 mnd alweer. Gaat hard hoor. Maar hij blijft zo'n lief klein ukje dat je echt niet zou zeggen dat ie 7 mnd is!!! Hoe ver ben je dan zwanger? En ook bewust ervoor gekozen nu zwanger te worden? Ik denk dat wij ook begin 2010 beginnen met klussen, dan is Noah alweer 1 geweest (het gaat zo snel..).
ons zoontje is nu 4 maand, wij zitten er aan te denken om eind dit jaar weer te klussen, zodat er ong, anderhalf/2 jaar tussen onze kindjes zit.
Ik vind het leuk als er niet teveel tijd tussen zit, voor de kids, en ook handig voor jezelf. Nu zit je er nog volop met je hoofd (en spullen!) in! Hoe wonen jullie trouwens allemaal???
Waar kan ik me aanmelden? hihi Ik ben september 2008 gestopt met de pil. En aangezien ik nog steeds niet zwanger ben, hoop ik ergens dit jaar of begin volgend jaar zwanger te raken. Mijn man en ik werken allebei voor de overheid en hebben een vaste baan. We hebben een nieuwbouwhuis gekocht, dat is begin dit jaar opgeleverd.
hee meiden ik voeg me ook hierbij. hoop dat er uitbreiding komt in 2010! morgen reageer ik even wat langer! groetjes
Hier ook gezinsuitbreiding in 2010 als alles goed blijft gaan In januari al, en dan wordt mijn zoontje twee. Beetje strak gepland alleen, momenteel ben ik de dag na zijn verjaardag uitgerekend :S
Wij -hopelijk- ! We hebben een heerlijke dochter van 2,5 jaar, en dinsdag wordt mijn spiraal verwijderd zodat we kunnen klussen voor een tweede. Die zal dan in 2010 geboren worden.
Wij hebben het er gisteren nog eens over gehad, en zagen in dat het het ideaalst zou zijn als de eerste wat mobieler wordt (duurt langer dan gemiddeld, hij heeft downsyndroom!), maar we realiseerden ons dat we dat vast niet vol gingen houden, dat duurt nog wel 1,5 jaar ofzo, haha.
wij zijn al 2 jaar bezig voor onze eerste! en wij hopen dat we ons eerste ukkie in 2010 mogen ontvangen! xxx sky
Diego is nu bijna 7mnd en we denken eraan om dec 2010 te stoppen met de pil dan is diego 2...maar wie weet hou ik het wel niet zolang vol
ik ben nog een oktober 2009 mama onze eerste januari 2008 2010 slaan wij maar over haha maar klinkt wel lekker eerste 2008 tweede 2009 derde 2010 maar ik denk dat 2 goed is voor ons
Heey meiden, als het goed is mag ik me er dan ook bij aansluiten. Onze meid is 3 maanden en als ze een half jaar is gaan we voor de 2de. Dus als het allemaal een beetje meezit krijgt onze meid een broertje of zusje erbij in 2010
ohhhw... Ben dus net afgestudeerd en heb gelukkig een baan gevonden, maar wel als oproepkracht. Na de vakantie zijn er waarschijnlijk vaste uren te krijgen, dus daar ga ik voor. Zodra dat eenmaal gesetteld is en ik mn proeftijd voorbij ben, gaan we er voor!!! Ook al plannen om huisje te kopen, ze gaan nieuwbouw bouwen in het dorp hiernaast, super!!!! Komt dus vast helemaal goed met 2010 mama worden, als de uk niet te lang op zich laat wachten
ik meldme hier ook aan zijn nu bezig voor een kindje nadat het broertje van Quinten zwaar gehandicapt bleek te zijn hebben we die zwangerschap afgebroken zou oktober dit jaar uitgeteld zijn maar nu willen we er weer voor gaan