Hoi, Wij verwachten ons derde kindje deze zomer. En ik denk dat onze auto dan wat krap begint te worden. Onze oudste zit in een stoelverhoger en nummer 2 in een groep 1 stoel. Ik verwacht dat de 2e wel vrij op tijd over kan naar een stoelverhoger. Maar dan blijft het krap. Wat voor auto raden jullie aan? We hebben nu een Skoda Fabia combi. Zeker ook met het oog dat er zo vast vriendjes mee moeten en we toch in de leeftijd komen dat er getransporteerd moet worden tussen school en sportclubs. En een pluspuntje zou zijn als er een trailer achter kan. Maar goed daarvoor kan ik ook een auto lenen van mijn ouders.
Wij hebben een 7 zitter zou nooit meer anders willen. Opel zafira mazda 5 etc daar zou ik voor kijken
Wij kijken ook voor een 7zitter. Nissan qasqai +2, Mazda 5, Toyota verso of Chevrolet Captiva (voorkeur man....).
Wij hebben een Peugeot 307 sw. Met 3 kinderen op de achterbank goed te doen maar met stoel 6&7 achterin hou je geen bagageruimte over. Zou nu liefst een andere auto willen maar hebben deze nog geen jaar (2 weken nadat we hem hadden opgehaald bleek ik zwanger te zijn)
Wij gaan morgen kijken naar een Toyota Corolla Verso. De 6de en 7de stoel klappen helemaal weg, dus veel bagageruimte en wel standaard die stoelen bij je. Nieuwer model heet de Verso (niet de Verso S). Ik heb nu een yaris en dat past ook, maar wat meer ruimte zou toch wel fijn zijn. Maar Toyota bevalt ook wel erg goed, dus vandaar.
Wij hebben een Peugeot 308. Ideaal omdat hij losse stoelen heeft. We hebben op de tweede rij 2 stoelen en op de derde rij 1 stoel. Hierdoor hebben wij geen probleem met autostoeltjes en houden ook nog voldoende bagageruimte over.
Wij hebben een fiat panda kleine voorin twee stoelen achterin en als we met zijn alle gingen dan ging mijn man acherin
Wij hebben deze, maar dan als 5-zitter, ideaal met 3 kleine kinderen, wij hadden 3 kinderzitjes achterin. Ging prima.
Hier een Opel Zafira. Heerlijk drie kinderen naast elkaar op de achterbank (1x tobi, 2x rodi) en opa en oma kunnen ook nog mee! Ik heb niets met auto's maar ik vind hem geweldig. Rijdt ook heerlijk!
Renault Laguna, maxi cosi, autostoel voor net 2 jarige en mijn oudste heeft nog ruimte. Eigenlijk wil ik ook wel een 7 zitter ivm vriendinnetjes, maar voor nu is het prima!
Wij hebben ook een Verso aangeschaft. We reden altijd al Toyota en we hebben er altijd positieve ervaringen mee gehad. Nu, met de derde op komst, wilden wij ook een ruimere auto. Dus de Corolla ingeruild voor de Verso. Ook een 5 zitter, we keken naar zowel 7 als 5 zittets, maar deze 5 zitter was gewoon de mooiste deal. Ruimte zat, de 'achterbank' bestaat uit 3 afzonderlijk te verstellen stoelen wat ook handig is.
dit! wij hebben een 308 station en idd ook 3 losse stoelen alleen dan wel naast elkaar dus hebben nog een zee van ruimte in de kofferbak..
Renault megane scenic, beste koop voor ons. Super tevreden, mega veel opbergruimte. Laden onder de stoelen waar je spullen in kwijt kan. Vakken/luiken in de vloer (handig met vakanties) en alle kinderstoelen passen naast elkaar straks. (Inclusief de Maxicosi) 3 kids op de achterbank straks.
7-zitter? Vind ik ook nog steeds een optie,maar is volgens mij nog groter dan de corolla verso. Ik vind dit al zo'n grote overstap van de Yaris 😀
Ja een 7-zitter. Ik vind t heerlijk, kan er nog eens iemand meerijden. Plus ik ben gastouder en dan zijn die extra plekjes soms behoorlijk handig!