Ik weet niet of het een kunststof is of glas. Als jet glas is dan gaat het niet, is het kunststof, dat kun je oa bij halfords poly watch halen.
ik baal echt enorm, mijn tab is nog geen 3 maanden oud, weet ook niet hoe die kras erop komt, heb er niks geks mee gedaan ofzo. Heb een mail verstuurd naar samsung. Misschien valt dit onder garantie wie weet
Val/stootschade vallen daar helaas écht niet onder. Evenals een scheur in het glas enzo. Als hij er bij aankoop inzat oké, maar dit is toch veroorzaakt door jezelf of een ander en kan de fabrikant niks aan doen Is het een grote kras? Valt hij erg op tijdens het gebruik? Anders je inboedel verzekering raadplegen als je "schade door eigen schuld" in je pakket hebt.
kras zit precies midden op mijn scherm en is ongeveer 2vingertoppen lang valt erg op helaas, ja ik heb unive ik zal eens kijken in de voorwaarden
wij hebben van die bescherm dingen erop. Kosten geloof ik 15 euro maar je beeld blijft dan kras vrij, misschien als het verholpen dat maar eens proberen