Wij proberen t straks eerst met de auto's die we hebben.. citoën saxo en suzuki alto.. Mocht dat te veel gedoe zijn ( lees irritatie en ergernis opwekken vanwege de krappe ruimte) dan zullen we ook wel op pad gaan voor een station..
even offtopic, wat een leuke naam. Zal de naam doorgeven aan mn zus. Deze past perfect bij de namen van de kinderen die ze al heeft en de volgende is onderweg.
als ik ook even mag inhaken in dit topic. Zou je bij een Alfa 147 een kinderwagen achterin kwijt kunnen? Is hier misschien iemand met zo'n auto die er ervaring mee heeft?
Hangt er wel vanaf welke wagen je hebt. Wij hebben een Mutsaerts transaction combi en een Alfa 156 SW en dat houdt niet over kan ik je zeggen. maar de meeste wagens klappen kleiner in hoor. Ik denk dat een 147 prima zou kunnen als je kinderwagen niet te groot is en je nog maar 1 kindje hebt. Komen er meer dan kan het wel eens lastig worden, helemaal als je dan een kinderwagen en een buggy mee moet hebben.
renault scenic in die buurt willen wij gaan zoeken.of een opel astra(station wagen) ook ruim. maar we gaan voor de eerste. veel succes
Wij zijn van een 3deurs peugeot 206 naar een 5 deurs seat leon gegaan. Hier past de kinderwagen ook goed in en ziet er nog sportief uit. (want het oog wilt ook wat hihi)
Wij hebben een toyota Corolla Verso en dan de 5 persoons uitvoering. Kunnen drie kinderen op de achterbank, (ik heb twwe autostoeltjes achterin) en een ruime achterbak. Ideaal........maar tweedehands niet geweldig te vinden, omdathet een geliefde auto is en tweedehands duur verkocht wordt....wij hebben hem uiteindelijk nieuw gekocht na een financiele meevaller
Ik zelf ben van een smart naar een renault megane gegaan en mannetje heeft een vw transporter met dubbele cabine ruimte zat voor ons drieen
Ik raad toch echt een Bmw 3 serie aan.. Heerlijk ruim, rijd super en niet duur! Je beschikt over veel luxe echt de ideale auto... Wij hebben pas geleden ook een 3 jaar oude Bmw 3 serie gekocht en ik wil niet anders meer rijden dan een Bmw.
Niet zozeer met een ford fusion, wel een ford focus, wij vinden ford over het algemeen niet zo lekker rijden..maar misschien maakt dat ook niet zoveel uit. Wij gaan voor de nieuwe toyota avensis, veel ruimte en rijd super! http://www.toyota.nl/cars/new_cars/avensis/gallery.aspx
mijn man en ik zijn vol lof over de ford focus ( 2004) diesel. Hij rijdt geweldig comfortabel en hele rustige motor