gezinsdrama België (schokkend)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sydneys, 13 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik krijg er spontaan kortsluiting van in mijn hoofd... ik voelde me al rot dat ik mijn dochter een hele zachte tik tegen haar beentje gaf terwijl ze me keihard stond te trappen voor de grap. en dat was echt maar een duw/tik van hey, stop eens. maar pijn doen of ZOIETS?
    zelfs mijn vader ik een zware psychose zou zoiets nog niet eens doen... heel erg sneu zoiets :(

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Wat moeten die kleintjes toch een angst hebben gehad....
    Door je moeder naar een schuur gebracht worden,opgesloten en dan je moeder met papier zien zeulen en de boel in brand steken...
    Rust zacht lieve kindjes.....

3. penseel

penseel Niet meer actief

Ach mag Ik. Je snapt toch zelf wel als je deze dingen leest dat je eerste reactie zo is als die van mij. En trouwens ik heb totaal geen behoefde om mij te verdiepen in die vrouw. WEL HAAR DRIE ONSCHULDIGE en WEERLOZE kinderen.

Mijn verstand weet ook wel dat dat ( MENS) knetter gestoord is om zo iets te doen zo iets doe je alleen als je echt (gek) bent.

Maar ik mag mijn walgring er wel over uit spreken.

Ik wens niemand wat slechts toe. Soms wel. Zo als in dit geval.

4. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Verschrikkelijk

5. Islah

Islah Niet meer actief

Wat een monster, nu maar hopen dat ze zelf eeuwig zal branden.

6. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Maar als je het al wil doen wat IK me niet kan indenken waarom dan zo gruwelijk.

7. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wat hulp zulke monsters moeten geen hulp meer krijgen want later keren ze weer terug in de maatschappij en doen het zelfde weer als je je kinderen dood dan heb je geen geweten en dan mag wat mij betreft die persoon de ergste dood sterven

8. mumija

mumija Niet meer actief

Ziek? gewetenloos monster is ze!

Dat je je kind van kant maakt is al onbegrijpelijk, maar dan ook nog op deze manier?? En de vader opbellen en vragen of hij wel het geschreeuw van de kinderen kan horen?? Haar eigen bloed dat daar in het schuurtje staat te krijsen tot ze dood zijn!

En van mij hoeft er geen cent aan hulp voor zulke uitgegeven te worden. Bah, stuk verdriet is ze!

9. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hulp voor zo'n monster? Nee die hulp kan een ander beter gebruiken. Zo'n gedrocht is de kogel nog niet waard. Die moeten ze in een celletje zetten en langzaam weg laten rotten eens in de 2 dagen verplicht laten drinken en een paar droge broodjes en zo 10 jaar tot ze langzaam sterft.

Hetzelfde als we de kinderen hebben gevoeld 10 min is voor die kinderen 10 uur ze hebben geleden ze hebben gruwelijke angst gehad en zijn langzaam gestikt in de rook van de onvolledige verbranding. na 10 min in de rook verloren ze hun bewustzijn en zijn ze hopelijk bij elkaar rustig ingeslapen en hebben ze er niet veel van gemerkt.

arme kindjes. ziek of niet zo een monster mag je nooit meer op vrije voeten stellen.

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.171
    3.054
    113
    Nederland
    Ik las het gisteren. En ik heb er wel een halfuur om moeten huilen.:(
    Wat een walgelijk debiel monster is het. En dat druk ik nog netjes uit. Ze verdiend de ergsge straf met marteling de rest van haar leven.:x

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

#52 sydneys, 13 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2015
    Mensen die tot dit in staat zijn bij onschuldige mensen,kinderen en zelfs hun eigen onschuldige kinderen zijn niet ziek. Dit zijn geen mensen meer! Dit zijn monsters!

De dood wens ik haar niet toe, ze heeft het recht niet om bij haar kinderen te zijn.
    Dat wat edelweiss zegt vind ik wel een goede + verplichting tot labdier/mens. Dan kan ze nog iets goeds doen voor de mensheid.

Ik wens haar dit toe. maakt dit mij een monster? Neen! Want ik zou en mens of dier nooit iets aandoen maar dit is een wezen, een monster ,zit niks dierlijks of menselijks meer in

12. Islah

Islah Niet meer actief

Dat hoop ik ook :( Wat een afschuwelijk mens. Maar Sydneys, ik denk dus echt niet dat zo'n monster na haar dood bij haar kinderen zal zijn hoor.

13. susy26

susy26 Niet meer actief

Ow wat verschrikkelijk! Kijk gelijk naar me 2 mannen. .

Geen woorden voor....

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heel erg, en heel akelig dat het vaak zo gaat:(

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Er stond overigens in de Belgische kranten dat ze 10 minuten hebben geschreeuwd en toen werd stil.

16. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ik vind sommige reacties dat ze mag branden in hel nog redelijk mild met wat ik haar toewens, dat zal ik maar niet onder woorden brengen, ;)

ik heb totaal geen begrip voor dit soort mensen die "ziek" zijn, ik vind het een afschuwelijk bericht om te lezen, ik denk er liever niet aan hoe die 3 meisjes zich moesten hebben gevoeld, als ik naar mijn eigen kinderen kijk en ik denk aan hun leed, dan verscheurd mijn hart van verdriet, HOE KAN JE dat aan doen bij degene die jij heb laten leven, verschikkelijk, :x

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vind dit zo'n afschuwelijk bericht, dat ik niet eens onder woorden kan brengen hoe ik er over denk....(en dat gebeurd me niet snel)

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik werd zo naar van dit bericht dat ik bijna moest overgeven. Ik weet gewoon echt even niet wat ik over de situatie zelf moet zeggen..

Maar ik lees dat ze ook nog een kind geadopteerd hebben? Even serieus hoor.. hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen :\

19. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Arme, arme, arme kindjes :(

Deel Deze Pagina