hihi voor je het weet is het kind er al ik denk dat als je bevallen bent en je buikje is weg het wel al missen wat ik wat van de meeste hoor heel hard duimen he hihi
Hey Hey Ben er weer even ... ben op school maar idd voor je het weet is het voorbij en dan heb je je kleine in je armen maar het is toch nog evenn duimen voor de zwangerschap niet te hard van stapel dames hahaha
Ben gisteren op kraamvisite geweest bij vrienden van ons. Het kereltje is midden december geboren en oewww zo klein en lief! Lol.
hoi kwebbeltantes haha het lijkt me hier zo gezellig, heb even het hele topic al gelezen dus dacht ik ga ook maar mee doen aangezien ik toch elke dag op 't forum kom. ben wel al langer lid maar leek me niet goed om er zoveel mee bezig te zijn maar kan toch niet zonder is gewoon zo leuk om dingetjes erover te lezen! perfection; alle zwangere dames hebben last van ongibuipijn dus hopen dat 't voor jou goed uitpakt, je had toch al een (licht)streepje? heb je niet meer getest? heb je nog andere symptomen? ik zou volgende week woensdag pas ongi moeten worden wat dus niet de bedoeling is! ben dus er benieuwd, wij zijn al vanaf juni van de pil en september voor 't echie. duurt me dus al erg lang liefs..
hoi smiley is inderdaad een heel gezellie topic gezellig dat je ook even komt gluren de ongibuikpijn kan ook door het zwanger zijn komen? ik heb het idee dat ieder moment de duivel langs kan komen heb vanmorgen nog een keer getest maar daar kwam niets uit misschien omdat ik om 6 uur al een keer naar de wc ben geweest en daarna best veel heb gedronken maybe komt het daardoor.. Verder als ik buk erg raar gevoel in mn buik, gemixt met vlinders ofzoiets heb geen idee hoe ik het oet omschrijven..net of iemand telkens op je buik drukt! dus voor jou ook erg spannend dan mag je over een weekje al een testje doen..spannend meid ik zal gaan duimen voor je! ja echt he als je het zo graag wil dan duurt het allemaal zo lang..
Ongesteldheids pijn kan inderdaad voorkomen. Ik had het zelf ook hoor. Maar ik was 13 dagen over tijd, dus vond het allemaal wel best. Ik was namelijk niet bezig met zwanger worden. Elke keer als ik op de wc zat hoopte ik dat ik ongesteld zou zijn; maar nee. Toen ik er aan begon te denken dat ik wel zwanger zou kunnen zijn verheugde ik me er niet al te veel op... We wilden wel, maar verheugen... Nee.. Tja en toen na 13 dagen toch een positieve test...! Terwijl ik wel last had van buik en rugpijn wat voor mij duidde op ongesteld worden.....
oke, ik had wel is vaker zoiets gehoord hoor maar iedere keer als ik vandaag naar de wc ga dan denk ja hoor daar heb je het..maar nee :S terwijl als ik ongi moet worden ik buikpijn krijg en vrijwel meteen ongi ben dus het is allemaal erg raar..en wordt er zo moe van haha..bij alles wat je voelt wat is dit en wat is dat..pfff officieel moet ik dus over 3 dagen eigenlijk ongi worden zou je dan nog steeds niet kunnen testen? morgen bijvoorbeeld.. het hoeft toch niet persee smorgens?
ja daarom.. nou afwachten heeft duizeligheid er ook iets mee te maken? ik was net ontzettend duizelig moest gewoon even gaan zitten
Haha weet ik niet, zelf niet gehad. Maar concentreer je aub niet op dingen die je 'normaal'misschien niet hebt ... Want dan maak je jezelf alleen maar gek. Ik dacht ook eens dat ik zwanger was, was moe, was misselijk, had bultjes en blablabla... Maar zwanger? Welnee...
nee maar ben zo ontzettend benieuwd en dan duren die dagen ook nog mega lang pffff en ja je voelt natuurlijk van alles hahaha daar kan ik over mee praten
klinkt wel allemaal positief perfection. ik zou als ik jou was op je NOD dag gewoon nog eens testen met ochtendurine. hoop 't voor je! ik moet nog veelste lang wachten voor mijn gevoel dan had gewild dat ik eerder zwanger zou zijn dan hadden we naar de 9 maanden beurs kunnen gaan liefs..
ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen, en daarvoor geen test meer aanraak haha.. nou meid ik hoop het ook voor jou hoor zal extra duimen gaan hahaha nou zo dacht ik ook ik wou ook zo graag naar de 9 maanden beurs.. volgend jaar beter hoop ik en wie weet kom ik jou dan ook wel tegen met krummel of een buik hihi
Wie weet, ik hoop 't. Klinkt leuk jij hoeft niet meer zolang te wachten gelukkig voor jou, om te testen én je hebt al een goed teken met die licht positieve test. Ik moet maar weer afwachten, ben al een aantal maanden bezig dus je denkt steeds sneller het zal wel weer niet. Maar we blijven duimen heb je nog meer symptomen behalve ongipijn en duizelig? Liefs
nee nog een paar daagjes ja misschien klopte die test ook wel niet hoor..geen idee maar vanmorgen heb ik nog een test gedaan toen was er niks te zien jaa inderdaad zo zit ik ook steeds hoor nou het zal wel weer niet. je kan beter denken dat het niet zo is dan dat het wel zo is. als je dan een posi testje in je handen hebt ben je helemaal blij hihi ja we blijven zeker duimen, ik duim ook voor jou wie weet helpt het opgeblazen buik, en steeds een raar gevoel..zo moeilijk uit te leggen. zonet een vlaag misselijk maar op een gegeven moment ga je natuurlijk van alles voelen hihi over hoeveel daadgjes mag jij een testje wagen? liefs
Hey Hey Ook ik ben er weer hahaha ... heey perfectionn wacht nog even meid dalijk maak je jezelf zoo gekk en dan word je zo teleurgesteld wat helemaal niet leuk is natuurlijk maar ja ik hoop het voor je meid ..
gezellie meid ja ik zou vandaag 2 kv testen ophalen maar toch niet gedaan, ik wacht tot zaterdag (als ik dat kan volhouden) hihi en dan zien we het wel heb vandaag geen ongi buikpijn gehad over 13 daagjes mag jij ook al testen meid hopen dat de weekjes snel voorbij gaan
hee perfection ik mag woensdag testen als ik nog niet ongi ben. heb steeds heel veel wit verlies en net beetje heel licht rose erbij.. ook krampjes steeds en paar dagen geleden heel erg. oh en trouwens heel veel puisten op me borst en da heb ik normaal ook voordat ik ongi word maar dan echt 3 dagen van te voren. miracle is dit jullie eerste ronde? liefs..
hoi smiley nou spanned meid ik hoop voor je dat je een posi testje in handen mag krijgen die krampjes en de puistjes zijn ook symptomen of zwanger of ongi vervelend he altijd dezelfde symptomen als met je ongi! ik heb ook ineens puistjes in mn gezicht:S dat heb ik normaal noooooooooit! liefs