Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey Hey meiden !

Ja 13 dagen zijn wel erg ang hahaha maar ja ik kan wel wachtenn !:D
    Jij kan ook bijna heah meidd :D

Smiley 18; Ja het is onze eerste ronde en bij jullie ?

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

is zomaar om hoor meid:D

yaaa nog 4 daagjes hihiihi

3. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Heeyy

Ja gaat wel snel om .. ik denk er ook niet echt aan dus ja moet wel snel gaan dan toch haha :D

Ja 4 daagjes komen wel dichterbij idd spannend hoorr..:D

Ik was vandaag met een vriendin van me die zwanger is echt heel leukk .. leuk buikje enzoo dingetjes kopen bij de prenatal maar ze weet het nog niet van mij ! .. maar ja was super jelos en dan die spullen in prenatal mijn god werd gek hahaha en kan natuurlijk niet kopen want zij was erbij hahahahaha maar ja heb het goed gespeeld :D

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ja vooral als je er niet teveel over nadenkt dan zijn de 13 daagjes zmaar om:)

Haha zo jaloers dan he hihi en vooral al die spulletjes zo geweldig!
    heb je je niet versproken? hihi:p

5. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    hahaha ja echt ergg maar ja .. nee heb me niet versproken .. ik hield me gewoon echt bezig met haar en ze heeft vandaag gehoord dat het een meisje word dus ja ... ik mocht ook dingen uitzoeken enzoo we hebben gewoon samen veel dingetjes gekocht enzo ! .. Dus was wel gezelliee .. en ja heb toen niet echt veel meer gelet op wat ik dacht ofzo haha :D

Uiteindelijk werd het gewoon gezelligggg :D

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha gelukkig maar dan,

ahhh das leuk allemaal leuke meiden dingetjes gekocht natuurlijk :D:D wat leuk hihi! ik kan ook niet wachten totdat ik van alles kan gaan kopen..en dan heb je ook nog dat je het beste kunt wachten totdat je weet wat het is een jongen of een meisje anders loopt het jongentje straks in roze kleding of andersom..:p

7. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hahaha ja idd dus voor ons is nog dubbel wachten, wachten totdat we zwanger zijn en wachten totdat we weten wat het word hahaha maar ja dat wachten om te weten wat het word is het waard want de kleine zwemt dan toch al in je buik hahahahahahah dan maak het voor mij allemaal niks meer uit :D

Toch ? :D

8. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nee inderdaad als de krummel er maar zit hihi dan gaat de tijd helemaal zo voorbij denk ik :D

zo dom he ik eet normaal nooit geen puddig en nu heb ik al 2 van de bakjes pudding op vind het normaal helemaal niet lekker haha..

9. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Oke, nou wie weeet is dat wel een teken hahahaha :D
    ik hoop het echt voor je ik duim voor je :D:D

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha raar he:p nou ja ga me er niet teveel op verheugen, ik heb tegen moeders gezegd dat ik ongi ben geworden das natuurlijk niet zo mocht het dan wel zo zijn en posi testje is het voor haar ook een verassing :D

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

pff net boven de pot gehangen..als het niet zo is dan neemt mn lichaam me wel ontzettend in de maling zucht

12. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hahaha oke nou meid even volhouden en dan kan je testennn ! ... ja als je te graag wil dan kan je lichaam je idd voor de gek houden ja

maar laten we gewoon hopen dat het zo is :D

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

je zal er toch gek van worden
    hoop dat ik kan wachten

14. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Jawel kom op meid :D hahahha ja het is echt om gek van te wordenn echt zoo een raar iets hahahahah a.. maar dat dit je zooo gekk kan maken vindt ik soms zoo raar maar ja het gebeurd hahahaha ..:D

15. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha ja je voelt van alles alleen je weet niet wat het is dat maakt je echt gek:p

16. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Gaan jullie het tegen je omgeving vertellen als je weet dat het een meid of een jongen gaat worden? Ik ben nu veertien weken zwanger en mijn volgende echo is de 20 weken echo. Mensen vragen aan me of ik het wil weten. Mijn vriend en ik willen het wel weten, maar tegen iedereen zeggen we dat we het niet willen weten. Vind het leuker als iedereen een verassing krijgt.. En ik kan dan alvast leuke jurkjes of leuke broekjes gaan kopen! Maarja, dan mag ook niemand de kinderkamer bezoeken tegen die tijd...

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey meid het is natuurlijk maar net wat jij wilt! of ze het van te voren mogen weten of niet, als ik zwanger zou zijn..zou ik heel graag willen weten wat het is alleen voor de rest van mijn omgeving wordt het dan een verassing denk ik!
    nee inderdaad daar heb je wel een punt dan mag niemand de kinderkamer zien...uhm of je moet niet de kinderkamer roze of blauw maken hihi nee dat is ook geen oplossing..ja dan zit er niets anders op dan is het een dubbele verassing natuurlijk en de kinderkamer en of het een jongen of een meisje is..

18. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    De kinderkamer word neutraal.. Maar wel met blauwe of rose accenten....... En tja.. Als ik jurkjes in de kast heb hangen kijken ze vást raar op!

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ja inderdaad..hm moeilijk meid ik kan er weinig over mee praten ik zou eigenlijk geen idee hebben wat ik in jou geval zou doen..erg moeilijk..wat denk je zelf ? het wel of niet vertellen?

20. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    hee meiden!

ben ik weer even. heb niet altijd tijd om te reageren.
    wij zijn al sinds september bezig en vanaf juli van de pil eind juni gestopt dus..

perfection hoe voel je je? nog symptomen erbij?

en miracle heb jij al symptomen?

slagroomtoetje; ik zou het denk ik niet voor me kunnen houden wat het zou worden als ik 't zou weten. ben dan echt bang dat ik me mond voorbij zou praten!

liefs..

Deel Deze Pagina