Denk dat als mensen weten dat het 'bijv' een meid word, dat ze dan gaan gokken naar de naam. En dat zou ik heel erg jammer vinden. Vroeger wisten mijn ouders ook niet dat ik een meid zou worden.. Dus het is opzich wel spannend allemaal. Ik weet het niet...! Ben benieuwd naar de 20 weken echo.... Wie weet zien we het neit eens.
hoi smiley hoe gaat het met jou? ik voel me kiplekker hihi..nee ik moet telkens plassen en vlagen van misselijkheid meer eigenlijk niet nu..en geen ongibuikpijn gehad hopen dat het zo blijft! liefsss
Ja hier gaat 't ook goed! Af en toe wat buikpijn en wat steekjes en af en toe ineens misselijk maar dat is ook ineens weer weg dus. Ik moet nog tot woensdag wachten en jij ook alweer? Ooh trouwens soms doen me borsten ook ineens pijn. Ben benieuwd, zal toch wel weer niet.. Liefs
hey meid Oehhhh spannendddddddd! woensdag is het ook bijna.. ik moet tot morgen wachten mn banner staat niet helemaal goed.ben ook erg benieuwd! je hebt dus wel wat symptoompjes zo te lezen hoop dat het zo is voor je meid. ik duim voor je welke testen gebruik jij dan?
Hey Hey ik ben er ook weer Nou spannend meiden ik duim ookz eker voor jullie en hopen dat het natuurlijk raak isss
ik duim ook voor jou meid hopen dat het meteen voor jou de eerste ronde raak is heb je al ergens last van?
Ja ik hoop het ook maar ja we wachten gewoon rustig af Nee heb niet echt ergens last van ... maar eerlik gezegd ik hou me er totaal niet meer mee bezig ! Ik vergeet het gewoon maar ja vindt het wel heerlijk dan dat het me bezig houd haha Maar tot zo ver last van niks ! jij wel he ?
hihi goed van je houden zo hoor er niet teveel mee bezig zijn hmm met vlagen misselijk en steeds plassen maar ja wie weet is dat helemaal niks we wachten het af
Nou meid, je weet maar nooit ik hoop het echt voor je gewoon duimen voor elkaar dan komt het zeker wel goed
ik duim zeker voor jullie we zijn trouwens ook tot een ander idee gekomen om het te gaan vertellen (ja veel te vroeg om daarover na te denken ik weet het hahah ) we geven een fotolijstje met een gedichtje erin : Jullie kunnen mij nog niet zien jullie kunnen mij nog niet horen Als ik ben geboren mag ik dan in dit lijstje misschien die had ik hier van het forum zo een lief gedichtje hihi wat vinden jullie ervan een leuk idee of?
dames wat denken jullie kan ik morgenochtend al testen? dan moet ik eigenlijk ongi worden.....*denk *denk
Hey meid ik ben er weer Ik weet niet of jij er ben hahaha maar het is een leuk idee wat je daar heb over dat gedichtjee haha en maak niet uit of het te vroeg is, het is toch ook te vroe om nu spulletjes te kopen wat ik al doe haha Je zou proberen te doen hoor kan geen kwaad
Wij hadden: Je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien. In Augustus word ik geboren, Mag ik dan in dit lijstje misschien? Leuk idee idd!
ja die is haast hetzelfde Nou dames vanacht ongi geworden. ging om 1 uur naar de wc had ik bloeddruppels heel helder bloed ben daarna weer naar bed gegaan en toen ik weer wakker werd had ik niks en nu weer een beetje maar niet erg :S:S PFFF wat een gedoe allemaal zeg, maar we gaan gewoon vrolijk door, we gaan vanaf nu gewoon iedere dag klussen hahaha wel raar dat ik dan met die test een heel licht streepje zag :S dan zal die test misschien wel niet helemaal goed zijn geweest! anders klopt het niet. wel ontzettend jammer dat de duivels weer langs zijn gekomen maar wi weet wat de volgende ronde gebeurd wel willen ons er nu voor de volle 100% inzetten. ik zat alleen wel met wat dingetjes had gister zulke leuke slofjes gezien..mn moeder zei die kun je gewoon kopen hoor scheelt straks allemaal weer ja daar heeft ze gelijk in dan hou ik me er ook wat meer mee bezig. vink ook wel leuk als we ons er nu echt in willen storten en dan al die lieve schattig dingetjes niet laten liggen hihi