Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dank je wel!
    Jij zit nu ook in de 1e ronde als ik het goed lees?

2. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Yeppp dat klopt :D

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Gezellig!
    Merk je al iets van het ontpillen?
    Ik ben nog maar kort sinds van de pil af en ben echt benieuwd hoe mijn lichaam daar op reageert

4. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Nou meid bij mij is het beetje tragish verlopen
    Ik ben al gestopt sinds april 2008 met de prikpil ik had he maar 1x gehaald, en ja toen toch besloten voor een kleine en niet meer gehaald ik werd januari nog steeds niet ongesteld heb ik provera kuur van 10 dagen gehad... en door de kuur moet er een bloeding ontstaan en die heb ik gekregen maar die kan je niet noemen als je eigen menstruatie want die is ontsdtaan door de kuur

Dus moest ik de volgende maand wachten totdat me menstruatie WEL uit zich zelf kwam ... in mijn geval dus februari ! ... en ja hoor 4 februari kwam me menstruatie uit zich zelf .. goed doorgezet 5 dagen lang :D
    Dus zo is het dus nu onze eerste ronde :D

Ben nog nooit zo blij geweest met me menstruatie hahahaha :D

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het is inderdaad niet het leukste verhaal om te horen inderdaad!
    En ik kan heel goed begrijpen dat je op dat moment heel blij bent met je menstruatie..
    Toch hoop ik dat je niet te vaak je menstruatie zal krijgen en snel een positieve test mag hebben..
    Succes in ieder geval! :D

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mag ik trouwens iets vragen aan jou over pendelen?

Jij hebt iemand in jouw omgeving dit laten doen en hoe werkt dit precies?

7. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Hey meiden, weten jullie toevallig of je, ook al gebruik je nog de pil/nuvaring, dan ook je eisprong kan voelen?

Want ik had gisteren echt veel steken in mijn lies. :)

8. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    @ lt20 ; Het is idd niet de leukste verhaal maar ja gelukkig is het er nu en hopelijk ook weer snel weg vanwege zwangerschap hahaha :D

Uhmmm ja ik heb iemand die pendeld, ik moest me naam zeggen me geboortedatum als je heb ook tijd etc.

En dan ja gaat ze kijken wanneer je eventueel zwanger raakt en ja wat het word.

Van de 80 heeft ze er tot nu 79 goed.

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Heb jij een naam van deze persoon?

Lijkt me super leuk om te kijken wat hij/ zij zegt!

10. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Is niet van de site is een kennis van mij die hier in de buurt woont. en ze is even gestopt met pendelen omdat thuissituatie niet goed is en daar beinvloed ze het pendelen mee. Maar ze heeft wel door gegeven dat je bij mediums.nl een man WILLEM ook pendeld en die is ook super goed zegt ze. Ik heb het nooit gedan bij hem want ja heb al gependeld en ben er blij mee hahaha :D

Je bent gewoon ongesteld geworden nadat je gestopt ben met pil/prikpil ?

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee nog niet want ik heb op 12-02 mijn laatste pil geslikt en ben op 16-02 ongi geworden.

Ik moet mijn cyclus nog afwachten heb nu een banner op 28 dagen.
    Hoop dat dit zo blijft maar ik ben bang van niet.

12. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Oohhww.. oke oke nou ik hoop echt voor je dat het wel gewoon zo blijft ! ... is heel vervelend als je menstruatie weg blijft door het ontpillen ... eigenlijk die anticonceptie is eigenlijk allemaal troep voor je lichaam is wat ik vindt dan hoor maar ja .. je moet het wel gebruiken als je niet zwanger wil worden maar ja .. Ik hoop dat het gewoon snel raak is meid.

Wou je graag dat iemand voor je ging pendelen trouwens? die medium site kan je ook proberen die mensen hebben ook wel veel ervaring zoals ik heb vermomen ! ..

Maar je moet je er niet mee bezig houden gwn 1x doen en niet blijven doen want het gaat je gek maken en je moet er natuurlijk niet naar toe leven !

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ miracle nee niet getest ben ongi geworden zondag nacht..:S heel vreemd hihi
    maar goed zo zie je maar weer dat je lichaam je je giga voor de gek kan houden! we gaan vrolijk verder, wel ontzettend balen maar goed:)
    heb nou wel besloten dat ik gewoon als ik iets leuks zie het meeneem. dat gaat gewoon in de doos en als het zover is haal ik het weer tevoorschijn:D zoals als zaterdag..ik zag zulke leuke lieve slofjes hihi spijt dat ik ze niet mee heb genomen :p
    en hoe gaat het met jou? heb jij al ergens last van of niet?

14. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Oh meid dat is idd echt balen maar meid kop op en op naar de volgende rondeee :D komt helemaal goed hoor meid ...
    Maar zo zie je je lichaamkan je idd echt goed voor de gek houden en goed ook!

Met mij ik heb helemaal geen klachtennnn .. dus denk ook dat de rode duiveltjes komen opdagenn heb echt lastvan niks hahaha

15. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nou meid niet iedereen heeft ergens last van dus wie weet spannend hoor meid :D

agh ja we gaan gewoon door naar de volgende ronde:D

wat las ik...jij koopt ook al wat spulletjes? of zag ik dat verkeerd hihi

16. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hey hey,

Ja wie weet maar ja ik ga neit te veel hopen hahaha eigenlijk helemaal neit maar ja we zien welkan over aantal dagen testennn dus ja wie weeeettt :d Ik hou het nog even spannend hahaha :D

Ja ik koop ook dingetjes datzei ik toch al toen we het erover hadden over dat ik het neit kan laten liggen enzo...
    ik heb aleen doos vol met spulletjes maar ben gestopt anders word het te veel ahahaha :D

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb al een rompertje gekocht :oops:

18. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    Perfectionn wat shit zeg! Hopen dat 't volgende ronde raak is. Ik begin vast met duimen ;). miracle; klinkt wel goed, daar zou ik voor tekenen wat voor jou gependelt is ;) bij mij zeiden ze maart jongen dus ben benieuwd. Mijn nod is morgen, heb héle lichte krampjes en in me zij, denk dat ik ongi word :( hier was het carnaval daarom reageer ik nu pas. Leuk zeg, een paar nieuwe dames erbij. Snap goed dat je al een romper hebt gehaald, is goedkoper als straks want dan moet alles in eens he ;) moet er van genieten meid! Liefs.. Ps dit is via me telefoon, daarom geen enters enzo ;)

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha ik dacht je alleen aan het rondkijken was :D
    ja gewoon in een doos doen en als het zover is dan kan de doos tevoorschijn komen, ik ga aanstaande vrijdag winkelen met mn zus..hoop dat ik de dingetjes kan laten liggen ;)

erg spannend meid:S ik duim echt voor je hoor!

@ smiley ja erg jammer maar goed we gaan er nu voor de volle 100% voor en dan maar blijven hopen dat het dan eindelijk een keer raak is:)
    hou je ons op de hoogte meid..morgen kun je dus testen? spannenddddddddddd :d ik duim voor je meid!

@ Lt
    hihihi leuk he al die kleine dingetjes kopen, ik heb al 2 fotolijstjes gekocht echt heel lief, die geef ik met een gedichtje aan de ouders als het zover is :D
    heb je al wat meer dingetjes gekocht ook of niet?

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee dames! hier nog steeds niks, wel overtijd, nega testen. Word er gewoon knetter gek van :evil:

liefs

Deel Deze Pagina