Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

honey jeetje wat vervelend meid :( al 17 dagen overtijd is niet niks..heb je al de HA gebeld?

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee NOG niet hahaha!
    Heb een rompertje gekocht met I LOVE PAPA
    Die krijgt hij als het zover is..
    Ik wil gewoon genieten van deze tijd en als ik iets leuks zie koop ik het!
    Ik heb wel een cadeautje van vriendlief gekregen.
    Een ochtendjasje met: Ik hou van mijn mama... :D
    Verder verwacht ik dat prenatal dit kwartaal goede cijfers gaat boeken met mij hahahaha.. JEE WAT ERG ZEG!
    Mijn moeder heeft een tijd geleden al iets gekocht maar dit krijgen we pas als ik zwanger ben ( ze zijn niet op de hoogte dat ik gestopt ben met de pil )

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Honey ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! X

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ahhhhh wat lief hihi :)
    ik kan ook alles maar met moeite laten liggen!
    agh het is ook wel weer makkelijk nu alvast wat dingetjes kopen scheelt straks allemaal weer toch ? :D

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het is wel de ultieme 'smoes' hahaha..
    Waarom zou je er niet van genieten?
    Dat rompertje had ik gekocht omdat ik het natuurlijk leuk vind maar daarnaast denk ik ook: over een tijdje hebben ze het niet meer en dan heb ik hem niet.. Onzin natuurlijk maar toch denk ik dat!
    Wat heb jij zoal gekocht? Ik maak tenminste uit je eerdere berichtjes op dat je ook al een doosje bij elkaar hebt.

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!

nee nog niet de HA gebelt.. ga ik deze week doen wou dit weekend nog afwachten..

ook ik heb al wat gekocht :oops: rompertjes met i love mama of i love papa en made in holland :D kon ze niet laten liggen en vooral met dezelfde gedachte als jij LT20 dat ze het straks niet meer hebben :oops:

liefs

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

jaa daarom je kan het maar beter dan meteen kopen dan dat als het zover is ze het in de winkels niet meer hebben. zo denk ik ook hoor haha
    ik heb een wippertje met trilfucntie gekocht zo een lief dingetje hihi en 2 slaapknuffeltjes van die zachte doekjes met een kopje van een beertje en een olifantje..en bestek met een bordje en een beker zo lief allemaal als ik dat niet meteen had meegnomen was het weg.
    ik heb laatst ook zulke leuke slofjes gezien smoor verliefd ben ik er op ik denk dat ik die toch nog maar ga ophalen deze week haha
    allemaal in de doos. scheelt toch allemaal weer dat je dat dan allemaal niet hoeft te kopen. het kind heeft straks nog een grote kleding kast als mij hahaha

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Honey ik hoop dat je voor het weekend al duidelijkheid hebt joh!
    Het is voor mij nu de 1e ronde en toch hoop ik stiekem dat mijn cyclus redelijk gelijk blijft.
    Ja ik zag dat rompertje en ik was verkocht!
    Ik zag ook luiers ergens in de aanbieding, ik denk oh dat is handig..
    Klap op mijn voorhoofd verder besefte ik wel dat die aanbiedingen er ook wel zijn als ik 8 maanden zwanger ben..
    Hoop alleen niet dat ik een koopziekte ga ontwikkelen hahaha..

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Binnenkort komt er een nieuw programma op de buis: HELP MIJN VROUW HEEFT EEN KOOPZIEKTE! Ik denk dat we stuk voor stuk goede kandidaten zullen zijn hahaha..

Bij de kruidvat hebben ze ook hele leuke dingetjes!
    Schoonmoeders had laatst een ochtendjasje van Winnie the Pooh gekocht met die oortjes erbovenop..
    Die wou ze eigenlijk geven voor kraamvisiste maar vriendlief heeft heel subtiel gezegd dat ze dat beter kon bewaren..

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha ja dat heb ik ook haha ze zijn straks allemaal stinkend rijk door mij haha

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Inderdaad ja!
    Wij helpen de economie wel weer stabiel worden.

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hahahaha inderdaad ;)

13. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    honeyy hoelang ben je al van de pil. Ik zou echt gefrustreerd raken van die nega testen zeg, bel anders de ha die kan ook een bloedtest laten doen dan heb je tenminste zekerheid. ;) liefs

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hhaha jaa wij sponseren goed! ik heb nou ook zon verleidelijke site met rompers etc babykoffer.nl!
    helemaal super!!! :D

15. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

honey

zal is een kijkje nemen..:D

heb jij al wat leuke dingetjes gekocht?

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

wat een gedonder hier thuis, ik zit in de slaapkamer met de laptop, er is een vriend van mijn vriend hier ze zijn aan het darten, alleen die vriend die is zo grrrrrrrr vervelend! hij schreeuwt alles bij elkaar :S zo kan ik toch niet normaal babyspulletjes kijken hahaha:p

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik zal ook is een kijke nemen!
    Perfectionn als ik jou was zou ik er iets van zeggen hoor hahaha..
    Dan krijg je vast en zeker te horen; begint dat gezeur nu al

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hahaha ja inderaad ;) heb de muziek maar wat harder gezegd het galmt hier lekker dus hoor het 4 dubbel :p hahaha wie heeft er nu last van wie hahaha

weetje wat ook zo leuk is, die ontzettend kleine nike scoentjes ja die kan ik niet kopen want of ze zijn in het roze of blauw. lijken een beetje slofjes zo lieffff

19. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    Van de kraamvisite krijg je ook een héle hoop haha te kunt vast 2 kasten bestellen in plaats van 1. Vrienden van ons hebben een kleine van 7 maanden en ze hebben nu al 4 hele grote tv dozen vol met kleertjes die die al niet meer past en bij sommige zitten nog kaartjes aan. Maarja straks krijg je iets wat je niet mooi vind wat dan, dat zou je echt wel aan m'n gezicht zien hoor haha. Liefs..

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja inderdaad waarschijnlijk krijg je nog zo veel!
    Wat ik hier meer heb gelezen is dat vrouwen hebben gevraagd om bv. cadeaubonnen van prenatal.
    Dat vind ik best een goede!

Deel Deze Pagina