haha ja inderdaad, als je het niet mooi vind,,zeg je ja hallo denk je dat mijn kind hier in gaat lopen haha nee ik denk dat ze dat ook wel aan mijn gezicht kunnen zien hoor. daarom kun je nu mooi wat dingetjes kopen heb je die al niet meer nodig haha
Groot gelijk hebben we! Ik heb even een vraag over totaal iets anders.. In het weekend van 6 maart heb ik samen met mijn moeder een beautyarrangement geboekt.. Nu las ik op internet dat het slecht is voor de vruchtbaarheid om gebruik te maken van de sauna. Ondanks dat we deze maand pas zijn begonnen zou ik evt. mijn innesteling kunnen hebben op 7 of 8 maart.. Mijn vraag is dus: Wat zouden jullie in mijn geval doen? Mocht je antwoorden; ik zou het niet doen.. Geef dan aub de ultieme smoes zodat me moeder niks in de gaten heeft! Thanks.. X LT
Hey Hey, Nou ik moest toch even heelwat lezen om jullie weer bij te zijn hahaha maar ja is weer goed gekomen :d, Ik kan over 7 dagen testen is wel spannenddd hierroo hahaha maar ja gelukkig denk ik er neit te veel aan ... maar uhmmm @LT20; Ik weet niet is weleen moeilijke keus want ja misschien is het helemaal neit zoo erg maar wat ik zou doen als ik het had gelezen zou ik het niet doen hahaha klinkt miss beetje raar want ja ... het staat er maar ja ik zou het niet doen dat weet ik wel hihi En de ultieme smoes hmmm ja ik zou niet weten zeggen dat je ziek ben of dat je echty niet kan vanwege andere dingen dont know
hee meiden, hier nog niks. ga morgen denk ik testen als ik vandaag nog niet ongi ben. dacht net oh shit word ongi, ging naar de wc maar niks hoor.. wel wat ongikrampjes maar wel lichter als normaal.. denk dat ik toch ongesteld word maarja je mag altijd hopen he.. ze hebbe voor mij 'gependelt' en daar kwam uit maart jongen dus dan zou 't volgende maand wel raak zijn.. hopen het maar dan he liefs.. oh trouwens.. zou ook geen smoes weten maar ik geloof dat dat al niet meer klopt want me nicht was zwanger en die mocht ook gewoon in de sauna dus..
Ik heb via de zoekfunctie op sauna gezocht en daar lees ik inderdaad terug dat het wordt afgeraden om de sauna te bezoeken. Mensen die regelmatig naar de sauna gaan die zijn eraan gewend. Aangezien ik dat eigenlijk nooit doe, zal ik het maar niet doen.. TJA wat ik me moeder vertel weet ik nog niet! Alle tips/smoezen zijn welkom Liefs
Je zou kunnen zeggen dat je dat veel te benauwd vind. Ik hou namelijk niet van sauna's omdat ik altijd het idee heb dat ik geen adem krijg door de droge lucht daar binnen.
Om even in te haken op het -koop-gedrag... Ik heb daar hélemaal géén last van! Ik krijg namelijk alles.... Echt, als mijn schoonzussen langskomen hebben ze wat rompertjes meegenomen of knuffeltjes en dingetjes.. Je wordt er háást mee doodgegooid! En straks als die kleine geboren is krijg je alleen maar maatje 50/56.... Dus daarom koop ik zelf bijna niks. Heb gisteren wel leuke jongensschoentjes gezien, dus misschien dat ik die na mijn 20 wekene cho aan ga schaffen... Of misschien ook niet
@ smiley zo spannend meid hoeveel dagen ben je nu overtijd? laat je het weten als je hebt getest ben erg benieuwd zal inierdergeval gaan duimen @miracle jaaa nog 7 daagjes is zomaar voorbij. hopen dat je dan een posi testje in handen mag hebben ook duim ik voor jou meid!
@ slagroomtoetje ja je zal inderdaad wel heel veel krijgen en dan maat 50/56 maar dan kan het geen kwaad om ook wat leuke dingetjes te kopen die je zelf ook erg leuk vind het is straks natuurlijk alleen maar leuker voor jou als je de 20 weken echo heb gehad..dan kun je doelgericht dingetjes kopen leukleuk
Bedankt voor het meedenken.. Helaas gaan beide niet werken hahaha.. Zweefje: Het was mijn eigen idee om sauna erbij te boeken Perfectionn: Het is mijn cadeau voor mijn moeder en we hebben dit 2 weken geleden geboekt ( hoop drama mee gehad ) Ik probeer gewoon de sauna te ontwijken, kom moeders nog ff stukje zwemmen.. Mocht het echt niet werken dan zit er maar 1 ding op.. Dan mag zij mijn geheimpje weten en voor haar houden!
lieve meiden, ik moet even iets kwijt... Ik heb nog steeds sterk het gevoel zwanger te zijn. ik had gister en eergister erge kramp in mn lies en continu moe was vandaag om half 12 pas uit bed maar ben nog giga moe mn oogjes prikken ongelooflijk! zonet zat ik lekker op de bank met mams te bellen kreeg ik door mn hele buik steekjes heen en dat was ook zo weer weg, en mijn darmen zijn helemaal in rep en roer dat had ik ook voor dat ik ongi werd veel borrelen. het was ook helemaal niet een normale ongi. niet zo extreem als altijd ik was ongeveer 1 dag een beetje ongi en daarna waren het wat veegjes (sorry voor de details) en geen ongi buikpijn zoals normaal...heel licht en gewoon alsof je te snel heb gegeten of te veel zo voelde het ongv. En dat heb ik nu ook wat ik al eerder zei een soort van vlinders. vanmiddag liep ik in de stad en ineens hevige vlinders in mn buik en dat ging door naar mn linkerhand ik weet eigenlijk niet wat ik ermee moet nu ik er zo over nadenk. misschien weet 1 van julie het? liefs
perfection; die ongi van je zou ook een innesteling kunnen zijn dus dat zou betekenen dat je idd zwanger bent.. heb je toevallig nog testen? dan zou ik morgen nog eens even voor de zekerheid testen. (of heb je dat al gedaan?) ik ben nog steeds niet ongi.. had gisternacht wat krampjes en overdag ook maar vanacht helemaal niks gehad.. m'n baarmoedermond zit ook nog potdicht en temp. ook nog hoog en borrelende buik en af en toe heeeeeeele lichte krampjes maar dat wil niet heel veel zeggen.. dat stroomt dan naar me lies.. duss.. denk dat ik straks maar even een testje ga kopen als ik de auto heb liefs..
meiden heb net 3 testen van matcare besteld op internet. ze zijn als 't goed is morgen binnen dus ben benieuwd.. als ik vandaag als nog ongi word dan heb ik iig testen thuis liggen saai zeg, kan ik een keer een dagje op zw pagina kijken en dan is er niemand... ga even lekker in bad. liefs..
Lekker rustgevend in bad! Heb ik gisteren ook gedaan.. Kaarsjes aan.. Een baby-magazine gekocht en genieten maar
ja was ik van plan ja maar toen floepte er weer zoiets voorbij van buikbanden en die site wou ik wel even kijken. die kun jij al bijna bestellen ofniet? nu ga ik echt ff liefs..
Sterker nog.. Ik héb al een aantal buikbanden! Wij hebben een Miss Etam outletstore, en daar betaal je voor buikbanden maar 1 / 2 euro... ! Dus heb er al een aantal ingeslagen. Mijn buik begint wel te groeien ja. Gisteren vroeg een collega van mijn vriend aan mij: "Zo zo, heeft *naamvriend* dat gedaan?"
dat is idd niet veel nee! lijkt me leuk zeg als mensen het beginnen te merken dat je buik groeit die site waar ik op aan 't kijken was was buikbanden.com hebben ze ook hele leuke! liefs..
oh ja rond de 14/20 euro.. is wel leuk om kado te krijgen wat is 't toch stil hier.. echt heel saai. heb geloof ik 't hele forum al 3 x gehad haha ben echt heel erg benieuwd voor morgen me testen. hoop dat ze op tijd binnenkomen. zal zo min mogelijk drinken áls het nodig is... we hopen heb maar.. liefs..