Ik zou liever iets cadeau krijgen waar je ook later wat aan hebt... Zo saai is het forum niet hoor, word her en der genoeg gekletst hoor!
He meiden ik ben ook weer aanwezig! Hoe later het is, hoe drukker het hier word.. Smiley18: Ik hoop dat je morgen een positieve test hebt Slagroomtoetje: dat zijn inderdaad leuke prijsjes 2,-! Ik heb ook wat gesnuffeld op buikbanden.com en vind ze super leuk om te zien alleen inderdaad +/- 20,- Hebben ze geen leuke buikbanden bij h&m of prenatal? Iemand nog wat te roddelen?
Ja hebben ze ook leuke buikbanden hoor, maarja.. Ik heb zoiets.. Waarom dure kopen als je ook buikbanden van 2 hebt? En léuke hoor! Nee heb niks te roddelen... Hoop dat mijn vriendje zo thuis komt haha
nee niet echt wat te roddelen. wisten jullie dat nicole richie weer zwanger was.. niet dat dat belangrijk is maarja dat hoorde ik laatst. lt20; ja ben zelf erg benieuwd.. de dag kan niet snel genoeg gaan wat ook leuk is voor buikbanden.. een gewonen neutrale pakken die alleen een kleurtje heeft ofzo en dan zo'n papier kopen dat je kunt strijken zodat je zelf iets uit kunt printen er er op kunt strijken liefs..
Hahaha het roddelen is begonnen, Nicole Richie! Nee ik wist niet dat ze weer zwanger was, van de week nog stukje van Simple life gezien.. Wat een drama zeg.. Slagroomtoetje je hebt groot gelijk hoor dat je ze daar koopt! Smiley18 ik ben niet zo cre bea dus dat is niet aan mij besteed maar leuke tip voor de dames die wel handig zijn.. Het is bijna half 6 dan kan ik weer lekker na mn lover!
hoi dames ik ben er ook weer haha ja smiley zo heb ik ook een hele dag gezeten toen was het ook mega saai op het hele forum haha jaa ik heb net getest maar helemaal niks:S er is weer wat nieuws bij gekomen, warm en koud enig idee wat dat nou weer is? :S Pff wordt er echt gek van hoor. een innesteling? zo laat nog? heb mn ei allang gehad...misschien toch gewoon ongi... voor jou ook spannend meid heb je ondertussen al een testje gewaagd of nog niet? ik duim voor je Slagroomtoetje das niet duur:O hoeveel heb je er al ingeslagen? hahaha
perfectionn; er zijn best veel mensen ( heb ik gelezen ) die, wanneer ze ongesteld moeten worden, hun innesteling hebben.. er staat gemiddeld tussen de 5 en 10 dagen na eisprong maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.. je bent wel maar heel kort ongesteld geweest dus misschien dat je je ha kunt vragen ofzo wat dat is? ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent liefs..
ja ik denk dat ik nog even wacht..met naar de huisarts gaan, misschien ben ik er wel te veel mee bezig? :S ik heb nou mega koppijn! raar ik voel van alles maar de test blijft negatief. ik weet ook niet of ik het wel ongi kan worden...*denk* omdat het gewoon niet zo voelde. Ik hoop het ook heel erg hihihi
Hey hey meiden Ik ben er ook weer ik heb heteven drukkies hier dus kan zijn dat ik weer even afwezig benmaar over paar dagen ben ik er gewoon weer hihi Maarreee kkan over 5 dagen testen ofzooo dus ja is spannend heb nog geen lastvan niks hahahaha maar ja spreek jullie snelweer
Smiley heb je al wat meer nieuws of zijn je testen nog niet binnen? Ik duim voor je! Perfectionn bij jou al iets meer duidelijkheid? X
hee Lt20; ze zijn nog niet binnen. laat 't meteen weten hoor denk dat ie toch negatief is maarja.. denk gewoon dat ik ongi ga worden ook al heb ik geen buikpijn.. liefs..
dankje.. we kregen net post.. zitten ze er niet bij.. pff.. weet nu dus niet wanneer ze komen. denk dan maandag de post komt toch niet 2 x op een dag of wel? op die site stond: bestellen voor 21 uur de volgende dag binnen.. liefs..
Ligt eraan of het door de brievenbus kan of dat het pakketdienst is.. Want pakket word door een ander bezorgd.
Nee de post komt niet 2 keer per dag.. Wordt het niet geleverd door TNT? Ik heb wel is verzorgingsproducten besteld en dat kreeg ik aan de deur geleverd. Wel balen joh!
nee het komt als briefpost stond op de site.. via tnt. maar ging net naar de wc en kwam bij afvegen beetje rose dus ga gewoon ongi worden.. wel shit maarja.. nu maar hopen dat 't doorzet en snel door naar de volgende ronde.. ben al zo lang bezig.. word al ronde 8 liefs..
hey smiley Hmm niet de hoop opgeven meid. wie weet zet het niet door! ik duim alsnog voor je heb je ondertussen al een testje gehaald of wacht je gewoon af? @lt20. nee nog helemaal niks ik ging vanacht naar de wc en ineens blaasontstekking en is nu weer weg :S heel vreemd haha wat kan dat zijn?
Perfectionn: Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad dus kan je niet vertellen waar die pijn op lijkt.. Ik wou dat ik hier wat vaker meiden hoor zeggen: JA IK BEN ZWANGER! Zelf hoop ik dat het allemaal een beetje meezit! Jee begin nu al ongeduldig te worden hahaha..
haha ja dat heb ik ook hoor, wou dat er ook vaker werd gezegd zwanger! hihi heb net een ovutestje gedaan had gelezen dat zo een testje ook je hcg hormoon meet...en ja een een streepje :S volgens mij begin ik langzamerhand gek te worden hoor haha Voor jou wordt het flink klussen meid deze dagen