idd we hopen echt op nu maar als ik zeker wist dat ik volgende maand zwanger zou zijn dan tekende ik daar voor haha
ja dan zou ik zeker weten dat ik volgende maand zwanger ben maar deze maand is natuurlijk ook goed.. maar ben toch bang dat 't niet zo is :S xx
ging net naar de wc zat er een vlek bloed in mn onderbroek..? :s snap het echt niet meer. aan de ene kant denk ik ja het is niet zo maar toch sterk het gevoel dat het deze keer wel raak is! ik heb nog nooit 1 dag ongi en dan 3 dagen niet en dan ineens weer een vlek...
hee meid dat is idd echt raar. misschien stopt 't meteen weer bij mij is 't ook nog steeds heeel ietsie pietsie beetje bruin en ook echt bruin. weet 't ook niet meer.. heb helemaal geen krampen meer alleen af en toe heeel klein beetje zeurderig gevoel.. ben weer werken.. liefs..
vervelend he meid al die onzekerheid we moeten maar gewoon afwachten. en heb je verder nog ergens last van? ik heb vandaag geen bloed meer gehad...:S alleen een boel steekjes overal in mn buik!
ja koppijn misselijk zeurderig gevoel in me onderbuik trekkend naar lies me borsten doen pijn heb prikkende ogen en ik kan zo nog wel even door gaan haha maar ga toch ongi worden dat denk ik echt moet nu naar feestje.. niet drinken dus.. liefs..
hahaha niet drinken okey dus je hebt veel symptomen. heb je veel ongi buikpijn of helemaal niks? echt spannend hoor
Nee nog geen duidelijkheid. Wel raar maarja ik krijg denk ik morgen of overmorgen me testen binnen dus dan weet ik meer. Als 't vanavond nog niet doorzet.. Gister leuk feestje gehad. Was bob dus niemand die wat vroeg gelukkig. Ik zie wel. Nog nieuws bij jou perfection? Xx
hoi hoi meiden dus nog geen ongi smiley? wordt steeds spannender of niet duimen geblazen hihi! hier gaat het zn gangetje en helemaal geen nieuws ik denk dat ik beter onder deze rond een streep kan zetten we gaan weer druk aan de klus en dan zien we het de volgende ronde wel hoe bevalt je klusweekend lt20? liefs
Perfection je kunt er geen streep onder trekken je bent nog niet ongi haha maar ik snap je wel. Bij mij 't zelfde, denk dat ik vandaag echt ongi word. Xx
heb je wel ongi buikpijn dan? nee inderdaad daar heb je gelijk in ik wacht het wel gewoon af misschien duurt het bij de één wat langer met hcg hormoon dan bij de ander geen idee eigenlijk! heb vandaag en testje geprobeerd maar hartstikke negatief, ik denk dat als het wel zo was geweest dat ik dan nu onderhand wel positief kan testen. wanneer test jij?