Ondanks dat het niet de bedoeling is dat de gezinsuitbreiding nu al zou komen, toch zou het meer als welkom zijn! Zelf heb ik het gevoel dat het niet raak is, juist omdat ik niks voel en alleen wat steekjes en dunnere onlasting heb.. Maarja misschien is testen toch een idee...
alleen dan weet je het zeker meid toen ik zwanger was van Quinten voelde ik ook niks werdt zelfs nog gewoon ongesteld
Ik zou graag voor een 3de willen gaan in 2009 maar manlief wil nog wachten, tussen onze zoontjes zit net geen jaar leeftijds verschil 1 dagje maar. Ik wil daarom ook niet een te groot leeftijds verschil tussen de 2 en de 3. Liefs
Wij hadden de plannen ook, en zo het er nu voor staat gaan die ook door. In Juni 2009, komt er weer een spruit bij. Zie de banner. xx C.
Ja he, ik was van onze 2de 22 juni uitgerekend, maar kreeg met 34 weken al weeen. En hij is met 37 weken en 3 dagen geboren. Liefs
Mijn vriend en ik zijn van plan om in Juli 2009 voor een 1ste kindje te gaan! Dan laat ik mijn koper spiraaltje eruit halen en wachten we rustig af! SPANNEND!
Wij hopen onze kinderwens ook te vervullen... we zijn bezig van af september 2007. Maar ik moet nu nog 10 kilo afvallen voor ik in aanmerking kom voor behandeling in het ziekenhuis! Ik heb namelijkj pco Dus ik hoop zo dat het in 2009 lukt...
Ylona, ik hoop dat jullie een wondertje zullen krijgen zonder de medische molen! PCO lijkt me niet prettig Succes! We zorgen gewoon voor een babyboom
yup..wij krijgen ons muisje midden juli. lekker zomerkindje. ben sowieso al gek op babys, was niet weg te slaan bij de kids van mn zus en nu krijgen we zelf 1. Kan niet wachten op de baby. Dat is dus ons plannetje..heel onverwachts maar meer dan welkom
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wij gaan mei 2009 voor een 3de kindje! Tot die tijd blijf ik aan de pil..... ow vind het zo spannend allemaal!
Ik ben al met de pil gestopt doen het nu veilig in maart gaan we er echt voor, wil namelijk nog even de gang opknappen en de kleine naar andere kamer en dan kunnen we er tegen aan.
Spannend Gina! Wij willen in mei er weer voor gaan. Tussen onze 2 zoontjes zit niet zo veel leeftijds verschil om precies te zijn op 1 dag na een jaar. Dus vandaar we wachten tot mei, anders ben ik bang dat mijn lichaam het niet aan kan... Liefs