hey meid, lekker ontspannen? heerlijk even het verstand op nul! ik ben niet meer zovaak op het forum te vinden dan ben ik er minder mee bezig, hopen dat de tijd sneller gaat hihi! hoezo heb je dat gevoel dat je NOD later komt? over een weekje is voor jou ook het verlossende woord meid spannend hoor. xx
Hello Het was inderdaad heerlijk, lekker de hele dag verwend! Door het forum moet ik inderdaad ook veel aan zwanger zijn denken, logische gedachten van je! Waarom ik denk dat die later komt, omdat ik helemaal niks voel.. Eerst had ik het gevoel dat ie eerder zou komen en nu denk ik dat ik nog wel even kan wachten.. Het is de eerste keer dat ik ongi moet worden nadat ik met de pil gestopt ben dus heb ik geen hoge verwachtingen.. Jouw eisprong is ook al geweest of niet? Hoe voel jij je verder? X LT
hey meid heerlijk je hoeft ook niet altijd iets te voelen eh..het is ook maar even afwachten voor jou..laten we hopen dat je of zwanger bent of dat je ongi gewoon komt. inplaats dat de ongi wegblijft toch Ik ben ook al 7 maandjes gestopt met de pil maar heb nooit mn cyclus langer gehad al 28 dagen gewoon altijd op tijd ongi mijn eisprong heb ik drie dagen geleden gevoeld laten we hopen dat we op het goede moment hebben geklust haha. ik denk er weing aan ik denk dat je dan ook echt minder voelt. ik voel nu ook echt niks. ben vandaag even de stad in geweest en oh oh oh wat hadden ze weer lieve dingetjes hihi een jasje met een beren capuchon zo ontzettend lief haha! xxx
PERFECTION; Het zou kunnen dat ik aan hetontpillen ben maar jaa het zou aan de ene kant niet moeten kunnen want dan ben ik al een jaar aan het ontpillen PLUS ik heb een kuur gehad PROVERA waarbij het ontpillen gestopt werd en dat ik gewoon eer menstrueerde wat is gebeurd dus ja maar ja ik ga morgen toch maar even bellen ! ... want ja word er toch wel beetje moe van heah Maar er is nog steeds niet maar heb ook niet meer gestet ik ga ook niet testen voordat ik de dokter heb gebeld maar ze zal wel weer zeggen dat ik moet gaan testen want het moe geholpen hebben bla bla bla bla bla word soms moe van die HA van mij ! HOE IS HET VERDER MET IEDEREEEN ? nog zwangere?
hoi meiden, ik ben nieuw hier. ik ben 19 jaar en zwanger van ons eerste kindje. 't was nog niet de bedoeling, dwars door de pil heen maar we gaan er hartstikke goed voor zorgen! straks heb ik termijn echo om te kijken hoe ver ik ben precies. dus weet ook niet of m'n banner klopt. groetjes
ja kan me voorstellen dat je er een beetje moe van wordt.. heb je vandaag de doc gebeld? of doe je dat morgen? wanneer heb je voor het laatst getest?
@ Perfection; Heey meid Hoe is het ? Nou ik heb niet gebeld want ik ben vandaag ongesteld geworden dus op naar de 2e ronde Wel jammer maar ben niet teleurgesteld had het al verwacht mar ik ben juist blij dat me menstruatie tochy is komen opdagen dan dat het weg zou blijven daar was ik al een beetje bang voor dat de kuur toch niet geholpen heeft maar dat heeft het dus wel Dus ja volgende rondeeee en gelukkig ik ben 6 dagen later geworden ! .. dus me cyclus is nog niet zo lang is nu 35 dagen ongeveer ! Kijken hoeveel het volgende maand is
Foutjee heb berekend me cyclus was 33 dagen nog minder dus is wel goed tochhh voor een eerste cyclus vanuit mezelf ... Ben dus van het ontpillen af THANK GOD !
haaii schattie Oh meid ben zo blij voor je! echt super op naar de volgende ronde! nee telerugesteld zijn heeft geen zin toch wees blij dat je ongi nu is doorgebroken
Ja inderdaad Me cyclus was 33 dagen wel goed voor een eerste hele cyclus uit mezelf .. dus het ontpillen kan ik nu gewoon uit me hoofd halen ! KUURTJE HEEFT GEHOLPEN YESS hahaha Maar ik ben in volle moed voor de 2e rondeee
miracle, wou wat een goede cyclus kom ik aan met mijn 53 dgn :s maar nog niet echt overdreven lang als ik het van de rest hoor! Wonder welkom wat leuk dat je een wondertje in je buik hebt ik ben zooo jaloers.. maar dat ben ik tegenwoordig op iedereen die inverwachting is kan soms wel janker erg he? maar geen slechte jaloezi hoor hihi niet dat jullie denken dat ik zon gestoort wijf ben hihih iemand nog getest ofzo? :d liefs xoxo [/i]
Heey meiden hoe is ie hier? @ Wonder; Welkom & gefeliciteerd met je zwangerschap @ Smiley; Hoe gaat ie met je? Kun je al genieten van je zwangerschap? @ Miracle; Eindelijk duidelijkheid, veel succes en plezier in ronde 2! @ Honey; Nog steeds geen ongi te bekennen? Volgens mij heeft verder niemand meer getest.. Maar hoop nog steeds dat we allemaal snel een positieve test in handen hebben! X LT
@ LT jawel eindelijk! 4 mrt.. * feest* bij jou is het ook spannend zo te zien. Bijna testen! ik ben de laatste tijd zoooo jaloers op die meiden die al wel een wondertje hebben sorry hoor ik wordt er gewoon verdrietig van erg he? en ga pas mn echte 1e sirieuze ronde in. maar wel gezonde jaloezie hoor Hoop dat ik eindelijk ontpilt ben, zoo even mn frustraties iuiten tegen jullie hihi kus
haha ja honey dat klinkt bekend in mn oren hihi. gezonde jaloezie dat wel inderdaad, mijn schoonzus is 12 weekjes zwanger en die krijgt al een aardige buik....oh my goss zooo jaloers maar meid bij ons komt het uiteindelijk ook wel laten we gaan duimen meis. kusss
Hey Honey ik kan je gevoel begrijpen hoor! Veel plezier met klussen en ik hoop dat het ontpillen voorbij is.. Ik moet wel zeggen sinds we bezig zijn voor een kleine, zie ik iedereen om me heen zwanger zijn..
Hallo allemaal! Ik ben Soraya en ik ben 19 jaar.. Ik heb een zoontje van 9,5 maand en ben 16 weken zwanger van een meisje! Lijkt me erg leuk om hier mee te praten
hoi soraya, hebben ze bij jou al gezien dat 't een meid wordt? wat leuk zeg.. een jongen en een meid hier gaat 't goed hoor. heb gister een termijnecho gehad maar ze zagen een klein vruchtzakje en die stomme doos had het programma om te meten hoeveel weken ik ben er niet op zitten pff.. leuk hoor haha zit al wat op internet te kijken voor kinderwagens. weten jullie al welke je wilt of misschien al hebt? of straks als 't zover is wilt gaan halen? ik wil de maxi cosi mura 4 die hebben m'n nicht en een goede vriendin van mij en die is echt super fijn en erg mooi dus dat word 'm. groetjes