Hihi spannendddd vink ook geen bloed heeft moed haha dat was het zinnetje, was hem even kwijt haha vandaag aan de klus meid zet 'm op! hihi Knuffel terug voor jou
He meiden! Leuke slogan hoor We wachten wel af mocht er van het weekend nog niks zijn dan zal ik nog een testje wagen.. Enige waar ik nu echt last van heb zijn pijnlijke tepels! Gaat het nu weer een beetje perfectionn? Veel plezier met klussen Honey! We contacten.. Liefs X LT
Wel volhouden dan he zeg ik die niet kan wachten haha! Hm ik voel me bleghhhh! Heb net als jou ontzettend zere tepels.zelf een bh aan doet al zeer.. :s we wachten en wachten wachten..*hoop ik*
He Perfectionn, ik denk dat ik dat wel kan omdat ik nog steeds niks verwacht.. Pijnlijke tepels zijn niet leuk hahaha! Succes met wachten en hoop dat je je beter gaat voelen.. X
nee inderdaad dat is ook het beste niks verwachten hahaha neeee niet leuk.. dankjewel meid, jij ook good luck met wachten, mijn duimen draaien overuren haha! lIefss Xx
hee dames! tjaa weet eigenlijk niet zeker of dit wel klopt heb altijd een hele onregelmatige cyclus gehad - ook voordat ik aan de pil ging- dus is het allemaal mar afwachten. ik hou nu de banner voor 28 dgn aan en test 1 april ( leuke dag hihi) gewoon is hij nega dan klussen we gewoon verder. Klussen nu ook om de dag en toevallig vandaag hihi.. ag ja je moet iets aanhouden he en dit is trouwens pas mijn 1e ronde. de hoeveelste van jullie eigenlijk? liefs,
Goedemorgen maar weer! Nog steeds geen teken van Heb ontzettend gevoelige tepels, steken in schaamstreek en gevoelige buik.. @ perfectionn; Hoe gaat ie met jou? @ smiley; Al een echo gehad? @ honey; Ik moet nu voor het eerst ongi worden zonder pil maar tot heden geen
leuke dag om te testen honey hihihi voor ons wordt het ronde 7.... Lt20; zo eeen ongibuikpijn pffffff... en zit helemaal niet lekker in mn vel.. en hoe gaat het bij jou? Ik ben even weg maar vanmiddag ben ik er weer..tot straks Liefs en dikke kus voor jullie
He Perfectionn Ronde 7 alweer? Ik hoop dat die buikpijn voor jou iets positiefs betekend! Ja met mij gaat alles goed alleen op wat kleinigheidjes na.. Gisteren wat krampen en dan denk ik hehe eindelijk mn ongi maar tot heden echt niks.. Ik ga maar weer is ff werken Dikke kus terug!
Waarschijnlijk ben ik de ongeduldigste vrouw op aarde maar moet toch weer ff wat typen..... Zojuist maar weer is even na de wc geweest, voel eigenlijk even aan me borsten of me tepels al minder zijn en nu zie ik echt aders over mn borst lopen.. ( op eentje maar ) Nu heb ik hier natuurlijk diverse malen gelezen dat het een symptoon is! Dus nu zit weer de gedachten in mn hoofd; misschien ben ik toch wel zwanger van nog geen teken.. Dit forum is echt niet goed voor meiden/vrouwen die zwanger willen worden! Enige wat ik kan doen is testen & wachten maar ik durf nu nog niet te testen....
hallo meiden ik heb weer 2 drukke werkdagen achter de rug cursus gehad saaaii maar wel leerzaam vandaag lekker ind e tuin gewerkt hier zijn de duiveltjes bijna weg kunnen we weer flink aan de klus ik zie hier een paar meiden die overtijd zijn spannend jammer van de negatieve test maar niet iedereen test meteen positief he geen bloed geeft moed succes met klussen voor de meiden die nog moeten en duim voor de meiden die moeten wachten en overtijd zijn mijn kleine meisje is ziek dus ga k lekker vertroetelen knuffel
Nee ik ben aan het wachten op mn eerste cyclus.. Zoals ik al eerder zei verwacht ik nu niet zwanger te zijn maar ik denk dat iedere vrouw wel ietsie pietsie hoop heeft Tot heden zijn er nog geen duivels! Zondag testen we nog één keer en anders wachten we mn cyclus af..
voor mij is de nieuwe ronde weer begonnen ben eindelijk ongi geworden vandaag na me mk ben dinsdag na de gyn geweest en ze gaan nu in me baarmoeder kijken of ik geen verkleving heb we moeten ook chromosomen onderzoek doen ma die uitslag duurt zo lang pfff
hey lt20; Nou meid ik heb vandaag boed gevonden in mn broek..Pffff :s wat moet ik ermee, hele rare ongibuikpijn... niet zoals normaal... In het begin was het heeeeeeel licht roze vanmiddag en daarna heel donker maar een klein beetje, denk dat ik mn banner wel weer kan aanpassen... Ik voel me zo ontzettend KL*TE had zo gehoopt dat het deze keer eens raak was op naar ronde 8 pfffffffffffff hoe gaat het bij jou? al een testje geprobeerd of durf je dat nog niet echt? je bent wwel al 4 daagjes overtijd meid,,en als er nog geen bloed is is er altijd hoop toch Ik hoop het echt voor je meis! dikke kus
Ahh meiid wat vervelend Hele dikke knuffel voor jouw. april wordt gewoon jou maand meid aan je pendels te zien ik duik me bed in ben dood op van het werken.. de duiveltjs zijn hier eindelijk voro bij dus weer flink aan de klus.. vanaf morgen beginnen met ovu testen ben benieuwd wanneer mijn ei komt deze maand..
dankje lieve schat, ik hoop het echt ik doe zo mn best maar lijkt wel of niks helpt...maar het is ook geen gewone ongi,,heb al even gegoogled maar kan er niets over vinden, heb ook geen gewone ongipijn snap het echt niet! Nou meis jij lekker aan de klus hihi good luck en goed je best doen he hihi dikke knuffel terug voor jou
@ Perfection; ik zie dat veel pendels op april komen ! nou moet geen toeval zijn dan Even erop terug bedoel je hier op deze forum zwangerschapspagina of een andere forum waar ze voor je pendelen want kan het namelijk niet bvinden hahah
laten we het hopen dat het uitkomt ik zal me best doen haha.jij moet ook weer druk aan de klus meid zie ik haha good luck ja hier op het forum..ik kon het ook niet vinden had op google ingetikt pendel zwangerschapspagina en toen kreeg ik die pagina van de mensen die voor je pendelen. maar heb je jezelf gependeld? dat zag ik onderaan je banner...