Ook geen plannen. Maar wil toch wel erg graag ook een meisje als het even kan. Maar gaan eerst een huis kopen dit jaar. Heb geen zin om zwanger te zijn en ondertussen te moeten verhuizen.
Kan ik me goed voorstellen, wij zijn ook verhuist toen ik zwanger was. We hebben binnen een week besloten om het huis van mijn ouders te kopen. We moesten in april verhuizen en in juni was ik uitgerekend.... pfff ik vond het erg vermoeiend allemaal....
Ik ben dan misschien geen tienermoeder meer, maar ik weet niet of dat heel veel uitmaakt. Mijn man en ik willen in mei 2009 stoppen met de nuvaring, dan nog 1 - 2 maanden veilig en dan gaan we er ook voor. Spannend allemaal !
Aan het eind van het jaar gaan wij waarschijnlijk aan de klus voor de eerste... Het is wel even afhankelijk van de situatie dan... Maar, eerst gaan we trouwen in november
Ook al trouwen? Wij gaan in Juli trouwen, dus ik ben volop met de voorbereidingen bezig Het is echt bij ons nog een kwestie van kijken maar daarhebbenw e amper tijd voor
hi hallo allemaal Ik ben 19 en mijn partner is 25, bij hem is het juist heel erg aan het kriebelen, alleen ik ben nog wel aan het twijfelen, maar meer om de angst of ik het wel aan kan. Liefs
Tja jij bent de enige die dat voor jezelf kan bepalen. Je weet pas of je het echt aan kan/kon als je kindjes volwassen zijn Nee geintje, je moet er zelf klaar voor zijn, maar angst zul je altijd houden, voor tijdens of na je zwangerschap... Je leven zal wel veranderen...
Ik vind zelf dat je er ook in de zwangerschap heel erg naar toe groeit. In het begin van de zwangerschap dacht ik ojee ojee ojee ojee.... Maar ik las steeds meer en praatte met mensen, en tegen de tijd dat de baby kwam voelde ik me haast een expert.
Ik dacht ik zal 'mijn topic' weer is doorlezen naar 1,5 week zonder internet te hebben gezeten. Vind het echt super leuk om te lezen hoeveel mensen er voor willen gaan en trouwplannen hier en daar.. Super super super... Iemand ondertussen al een positieve test in handen? Ik mag vrijdag mijn krabbel onder mijn contract gaan zetten Heb zin om zwanger te maken dames!
hallo hallo meiden. is er nog een plekje vrij voor een meid die bezig is om mama te worden.... We zijn nu in ronde 6 hoop dat het deze keer raak is! liefs
PErfection, gezellig hoor! Ik zou zaterdag ongi moeten worden, nog niet.. Maar de test was (rot gezegt) gelukkig negatief... Ik heb wel wat krampen dus ik verwacht eerdaags toch wel wat komen.. Maar ik blijf het vbreemd vinden dat ik ondanks de pil ene onregelmaitge cylcus heb
hoi ver, dat is dus nog even afwachten of je ongi komt of niet! Ik heb wel steeds ongi puikpijn maar ik moet nog helemaal niet ongi worden....:S
hoi ver, dat is dus nog even afwachten of je ongi komt of niet! Ik heb wel steeds ongi puikpijn maar ik moet nog helemaal niet ongi worden....:S