gelukkig je bent er nog haha nog helemaal niks..ja meer dan afwachten kun je niet eh laten we het beste hopen toch! het spant er dus om april of mei, laten we hopen april dat is sneller zou leuk zijn als we allebei dan een posi testje hebben Nou meid hou me op de hoogte! dat klussen gaat vast goed komen haha Dikke knuffel voor jou
He meis! Ik hoop dat mn ongi snel komt en we weer lekker kunnen klussen! Misschien dat ik anders Etos zwanger worden haal, heb gehoord dat de cyclus daarmee regelmatiger kan worden! Heel veel plezier en succes in komende dagen en we houden elkaar op de hoogte.. Ga nu mn vriend maar is wat vertroetelen hij heeft gister zijn enkelbanden gescheurd.. Dikke knuffel X
hey mops, ja dat hoop ik ook echt voor je meissie! OKey ja dat zou je kunnen proberen wie weet helpt het! we houden elkaar zeker op de hoogte Agh dat meen je...nou dat wordt flink vertroetelen hihihi suc6 meissie Dikke knuff
hee dames! zit alles even te volgend van jullie maare mag ik me ook aansluiten bij de april pendels? bij mij is 3 x mrt bevrucht (klinkt zo vreemd) en 2x april positieve test in handen dus zomaar 5 x april gependeld . spannend! volgende week woensdat testen. Kan bijna niet wachten. hoeveel dagen voor je NOD kan je al testen met de KV 2 voor 5 test? weltruste dames! liefs,
Hallo Wij hebben nu een zoontje van ander have jaar en nu ben ik zwanger van de 2e,en dan gaan we lekker geniet van onse kids
He meiden! Dit is de eerste keer dat ik ongi moet worden zonder de pil. Ondertussen ben ik al 10 dagen verder en nog niks te bekennen. Ben er eigenlijk voor 99% van overtuigd dat ik niet zwanger ben! Zouden jullie de huisarts bellen of nog een weekje afwachten? X LT p.s. Perfectionn hoe is ie vandaag? X
Lt20; he wijffie, daar ben ik ook weer druk aan de poets geweest thuis vandaag pff eindelijk klaar en weer een lekker schoon huisje! Je kan altijd de huisarts bellen meid kan geen kwaad, kun je even luister wat hij ervan zegt toch, vervelend die onzekerheid he meid.. ik ging net naar wc heeel licht beige/creme iets in mn broek had ook alweer ongibuikpijn, afentoe kan ik ook geen touw aan vast knopen hoor..hihi Hoe gaat het verder met jou? dikke knuff xx
meid wat ontzettendd spannnnnnnnneeennndd ik duim voor je Ik heb eigenlijk geen idee ik weet niet beter dan dat je beter kan wachten tot je NOD.. xxx
Joehoe eindelijk! Hahaha.. Heerlijk is dat he, als je huisje weer helemaal schoon is! Van het weekend nog alles aan de kant gedaan maar aangezien vriendlief thuis is zal het nu wel weer een zooitje zijn.. GRR Het lijkt me zo vroeg om nu al de huisarts te bellen.. Wat heb ik een k*t huisarts zeg! Het antwoord van die man is altijd; neem maar paracetamol en kom anders maar over een week terug.. Dat zegt denk ik al genoeg! Ik wou dat ik wat in mn broek vond! Iedere keer ben ik teleurgesteld als ik van de wc kom.. Zou het deze keer vieren als ik ongi werd hahaha..! Een ding is zeker voor mij nooit geen pil meer, wat een troep zeg! Verder nog iets meegemaakt vandaag? Liefs X LT
hihi dat wordt voor jou weer het weekend poetsen hihi Ja ik vind het echt heerlijk als alles weer aan de kant is Dat zegt inderdaad al genoeg..hmh wat een rot vent, het zal vast 1 deze dagen wel komen meid, dan is het gewoon even nog afwachten(ja makkelijker gezegd dan gedaan) waarom neem je niet een andere arts? ik heb ook zo een lummel die propt je altijd vol met medicijnen, mijn vader zijn gezondheid was vorig jaar ook niet helemaal op en top, toen issie naa de dokter gegaan naar dezelfde als mij en hij zei ook paracesnolletje en klaar..maar vervolgens kon hij wel worden opgenomen in het ziekenhuis... zal vast huiarts eigen zijn denk ik! wat een rotzakken niet! Hahaha stukje taart en slingers als je ongi wordt nee dat zei ik laatst ook tegen mn vriend ik ga never nooit meer aan de pil ik vole me ook stukken beter nu ik er niet meer aan zit.. maar een spiraal wordt niet vergoed toch of wel? Ik heb weinig meegemaakt vandaag. Heb vandaag mn pakketje binnengekregen met slippers ze zijn zo leuk dat maakt mn hele dag goed haha! heb jij verder nog iets meegemaakt vandaag? Liefs Xoxo
hee allemaal hoe gaat 't met jullie? lt20 doe anders gewoon voor de duidelijkheid een test. ik wist ook zeker niet zwanger te zijn. nou wel dus.. kan toch geen kwaad dan weet je 't ook zeker ik heb misschien blaasontsteking. steeds een zeurderig gevoel en een veegje rose paar dagen geleden (was best wel schrikken maargoed op internet alleen maar positieve verhalen) dus moet morgen urine bij de HA afgeven en dan krijg ik misschien antibiotica. liefs... oh trouwens die cookies verwijderen heeft geen nut gehad. kan me nog niet inloggen op telefoon
hee LT! ik moest op mijn 1e ongi zonder pil 53 dgn wachten had ook de dokter gebeld die zij; wacht nog maar een maand af en anders bel maar terug.. nou lekker makkelijk hihi tjaa maar weer wachten had er nog een pendel bij maart bevrucht en april positest. Das al de 2e hopen dat het uitkomt liefs,
He Wwonder! Wat vreemd dat je nog steeds niet kan inloggen.. Bij mij was het probleem zo verholpen! Ik heb al vaker gedacht morgenvroeg ga ik testen, en zodra het ochtend is denk ik; er is toch niks dus waarom testen? Hoe gaat ie verder met jou? Overstappen na een andere huisarts is niet makkelijk maar woon nu in een andere plaats dus kan overstappen! Het is ook pure laksheid dat ik dit nog niet heb gedaan hoor.. Misschien inderdaad nu maar is doen.. Zonder de pil voel ik me ook inderdaad stukken beter.. Zelf ga ik wel voor spiraal, dit heb ik liever dan die hormonen.. Of die vergoed word weet ik niet, dat zoek ik dan wel weer uit.. Eerst hopelijk zwanger worden! Heb zelf ook weinig meegemaakt, ben nog steeds op het werk.. Over een half uurtje lekker richting huis.. Ben een beetje aan het rondkijken om een cadeau voor vader te vinden ivm verjaardag.. Nog ideeen? Morgen voor het eerst in 5 jaar tijd naar school Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.. X LT
MEIDEN! De hele dag zit ik zielig en alleen op het forum en nu komen jullie allemaal kletsen... Wel gezellig hoor!
He Honey ik hoop het voor je! 53 dagen? Pff ik vind 38 al lang hihi.. We gaan maar verder met afwachten.. Ik duim voor je! X
meid misschien toch serieus testen. dan ben je van die onzekerheid af. ik dacht echt serieus dat ik niet zwanger was. maarja... met mij gaat het goed hoor. kan er alleen nog niet echt van genieten ben gewoon zooo bang dat het fout gaat en dat wil ik echt niet! ik hou al zoveel van dat kleine garnaaltje haha het is nu zo'n 2 cm groot knap he volgende week echo ben echt heel erg benieuwd, hoop zo op een kloppend hartje! liefs.. ps. hoop voor jullie dat alle pendels uitkomen. klinkt erg dichtbij al dan voor jullie ik stuur jullie allemaal wat hcg toe dat helpt wel
lt20; Ja wat wonder ook al zegt misschien toch je er even overheen zetten en een testje doen, ja het klinkt makkelijk maar dan weet je misschien iets meer, met al de dames die duimen hier moet het haast wel goed komen Nou mijn avond is weer verpest hoor :s leuk een schoonmoeder pffffff, het enigste wat ze kan doen is zeuren zeuren zeuren GRRRR ik vervloek haar hebben jullie zulke lastige schoonouders? heb het niet getroffen iniedergeval Ik zit nu op zo een niveau dat ik niet eens wil dat ze weet dat we bijvoorbeeld in april zwanger zijn :s Spannend meid naar school haha zal wel weer heel erg wennen zijn denk ik hm een kado voor vaders is altijd zo moeilijk een leuk geurenpakketje of mannen pakket doet het altijd goed hier tenminste haha.. waar dacht je zelf aan? Xxx liefs
Nou wij krijgen dus ook gezinsuitbreiding dit jaar.. net op het nippertje haha ben dus in dec uitgerekend.. @honey: ik heb 3/4 dagen voor nod met kv positief getest (zie album)