Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

missflower,

gefeliciteerd wat super :) dus de pendel had gelijk? geniet ervan meid

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    gefeliciteerd miss flower!
    wij wachten ook in spanning af hihi ;)

jaa ik heb ook zon lastige schoonmoeder! bemoeit haar eigen overal mee! pff zoo irritant; ze heeft zelfs fgezegd dat als wy niet getrouwt zijn en krijgen een kleine aanschauwt ze het niet als haar kleinkind.. (hun zijn protestants gelukkig mijn vriend niet!) dat was dus ook even K*T :)

oeii school das al zoo lang geleden hihi :p

liefs,

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

jij ook dus, agh dat meen je :O :O
    nou ook zo een leuke schoonmoeder..heb je goed contact met haar?

Mijn schoonma die heeft een giga hekel aan mij, ze gaat vaak naar mn moder toe om over mij te zeuren, ze heeft laatst tegen mn moeder gezegd dat voor dat ik met haar zoon ging een veel beter band met hem had :S oke dat is duidelijke taal zeg of niet!

xxx

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nou dat is helemaal erg zeg! pff..
    nee helemaal niet ze woon gelukkig een paar honder km verderop dus niet zo veel last van :)

die pendels maken me gek! haha gewoon net al een test gedaan. Veels te vroeg natuurlijk en nat. nega. maar kon gewoon niet wachten hiih

liefs,

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

vervelend he altijd dat lange wachten haha ;)

haha oke nou you lucky girl haha!
    Hier woont ze een paar straten verderop O my kan het nog erger dan :p

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ik ben nu al zenuwachtig gek he? nog niet eens een posi tst ofzo.. maar komt gewoon door die pendels :p

zit nu al te bedenken hoe mijn ouders gaan reageren enz.. aaarghh zoo erg :p hihi

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha logisch meid, ik denk dat ik dat starks ook ben deze maand als ik mag testen ook vanwege mijn pendels.. :D SPANNNNNEENNNNDD! hihi

weet je al een manier hoe je het aan je ouders gaat vertellen?
    als het bij ons zo is deze maand dan maken wij een gedichtje , in een fotolijstje :D heb er nu al zin in hahaha! :D

8. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hai meiden

ikw as ervan de week niet zo veel had
    helaas een begravenis
    en ben er een beetje onderste boven van :(
    en dan heb ik ook het idee dat mijn ei er aan komt
    had vanmorgen een positieve ovu test hij moet alleen wat donkerder worden :)
    spanenndddd..
    ik kom morgne wel ff bijlezen en kletsen..
    heb onwijze hoofdpijn dus ga ff douchen enhopelijk trekt het een beetje weg..

succes meiden knufff
    tot morgen

9. THbaby

THbaby Niet meer actief

hee meiden,

ben net bij de huisarts geweest. bleek dus blaasontsteking te zijn. 'gelukkig' want dan weet je waar de pijntjes vanaf komen he ;)

lt hoe is 't? stiekem al x getest? (hoeft niet hoor ;))

lindy klinkt positief die ovulatietest. flink aan de klus! wel sh*t van die begrafenis. sterkte!

honey nu maar hopen dat je over een weekje wel positief test dat die pendels gelijk hebben! hoop 't voor je. wel leuker ook voor mij als er zwangere bij komen ;) beetje ervaring uitwisselen.

groetjes

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee!

jaja we wachten afd hihi ;) zo spannend kan niet eens meer wachten! :p

ik denk dat ik gewoon een posi test inpak als kado. Denk dat ze dat wel snappen. hoe heb jij het aan je ouders verteld wonder?

lindy gecondoleerd!

liefs,

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

lindy sterkte meid!

wonder gelukkig maar :D

honey nog 6 daagjes meid! spannend spannend spannend! hihi
    Ja das ook leuk een test inpakken :)

Lt20; where are you? :(

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goodmorning ladies!

Gister de hele dag cursus gehad en toen ik thuis kwam meteen mn bed ingedoken met migraine.. Vandaar dat ik nu zo vroeg wakker ben!
    Was heel leuk maar ook heel vermoeiend, nog maar 8 x te gaan!

Volgens mij ben ik de enige met leuke schoonouders..
    Iedere vrijdag eten we daar en komen ook zijn broers met hun vriendin en dat is iedere keer lachen gieren brullen!
    Ze weten niet dat wij bezig zijn maar ze geven vaak aan dat ze heel graag een kleinkind willen..
    Ik weet dus ook dat als het zover is; schoonmoeder en vader dolgelukkig zijn.. En hetzelfde geldt voor mijn ouders gelukkig! :)

He Honey ik hoop dat je over enkele dagen wel een posi test hebt joh!
    Ik denk inderdaad dat die pendels je wel extra zenuwachtig maken..

He Wwonder ik heb nog niet getest.. Ik ben echt bang voor de teleurstelling..

Wij hadden ook al diverse ideeen om het te vertellen;
    - Eerste hulp bij oppassen doosje maken ( speen, flesje etc )
    - Mok met jij bent de liefste opa etc.
    - Chocolaatjes kopen met roze en blauwe spikkels en langsgaan op de koffie
    - Test inpakken
    - Slabbetje met jij bent de liefste oma etc.

Het is totaal iets anders geworden maar dat verklap ik tegen de tijd dat we het hebben verteld!

Toch denk ik dat ze alle manieren leuk zullen vinden, ze krijgen immers een kleinkind!
    En Honey ik denk dat die schoonouders van jou ook wel bij zullen draaien..

Heb weer 2 nieuwe pendels erbij;
    - April 2009 jongen
    - Juni 2009 jongen

We zullen zien...

Ik ga is even ontbijten, ik spreek jullie vandaag nog!

X LT

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hier trouwens nog geen dikkere ovulatietest streep :) dus denk dat ik toch nog even geduld moet hebben.. we hebben wel al flink geklust hihi :)
    komende dagen ook nog maar ff flink door klussen en hopelijk is het dan snel raak..
    wij hebben nog geen idee hoe we het willen vertellen ik denk gewoon met een leuke romper aan van IK wordt grote zus ofso :)

hier wordt het weer spannend meiden
    ikg aeen weekendje naar mijn paps in delft,
    dus zaterag avodn ben ik er pas weer..

Lt de hele dag cursus bahh saai of niet?

Honey voor jou wordt het erg spannend meid :)

Perfection hoe is het met jouw meid?

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Lindy!

Ik heb de opleiding nodig voor mijn werk dus ik zal wel moeten..
    Maar saai is denk ik wel het juiste woord!
    En dan krijg je te horen; ja ongeveer zo'n 12 uur thuisstudie per week :confused:

Veel plezier in Delft!

X LT

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Volgens mij krijg ik vandaag mn ongi! :D :D :D

Afscheiding is wat tegen het roze aan..

Dat word vnv slingers aan de wand he perfectionn ;)

Zet aub door! [-o<

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik denk dat ik me heb vergist.. :(

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

lt20, gaat het goed met jou meissie? nog geen ongi te bekennen lees ik? :( :(
    verdorrie zeg..! de dag is nog niet om eh meid dus wie weet..
    Dus jullie waren ook al aan het brainstormen geweest over ideetjes om te vertellen hihi leuk he!

Ik liep gister met mams in de kruidvat hadden ze zulke lieve knorretjes slofjes en zo klein, ze bleef maar kijken naar die lieve baby spulletjes hihi zegt ze tegen mij; jullie moeten wel goed je best he anders wordt het in april niks....AHHH zo lief dat ze dat zei, ik denk dat ze het nog meer wil als ons! hihihi hoop echt dat het deze keer raak is... :D
    en dat hoop ik ook voor jullie dames :D

Vandaag ruzie gehad met mn schoonmams sjonge jonge zeg, ze belde mn vriend op of die kon komen helpen maar we zouden weggaan dus wij hadden geen tijd, geen probleem zei ze vervolgens belt ze met een kwade kop op, ik stond in de keuken en mn vriend in de woonkamer ik kon haar gewoon horen schreeuwen! :s toen begon ze over mij tegen mn vriend heeft kim een hekel aan mij en bla bla bla, ik heb er nu ook duidelijk gemaakt dat ik voorlopig klaar met haar ben! en haar ook niet wil spreken of zien! bah zeg wat kan zo ontzettend raar doen!
    Nou lt20; je treft het met je schoonouders :D dat hoor je niet vaak!

Lindy heel veel plezier in delft meid :D
    nog geen dikkere ovu test streep...maar dan nog kun je door blijven klussen hihihi! ;)
    Hier gaat het goed wij klussen er ook op los haha!
    het is alleen straks weer wachten we lopen bijna gelijk zie ik leuk :D
    kijk zo tegen het wachten op :( hopen dat het snel gaat hoor en daarna natuurlijk een posi testje Hihi!

Nou meiden ik ga even eten..

Tot straks

dikke knuffel voor jullie

18. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Jammer van je schoonmams Perfectionn...
    Ik kan het namelijk heel goed met mijn schoonfamilie vinden, ga er minstens 1x per week op de koffie... En ook heel vaak bij miijn schoonzussen... (En di ehebben ook al kindjes dus superleuk!)

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meis,

Ik heb teigetje slofjes van de kruidvat! Zo leuk zijn ze..
    Verder nog niks gekocht?

Bij mij nog steeds geen ongi te bekennen, vanmorgen dacht ik dat mn afscheiding wat verkleurd was maar denk dat ik me heb vergist..
    Heb nu wel van 1001 dingen last dus hoop het..

Wat balen van je schoonouders zeg!
    En vooral als ze dan achter je rug om vragen gaan stellen..
    Ze kan toch ook aan jou vragen of er iets is..
    Hij heeft wel een goede band met zijn moeder/ ouders?

Nog plannen in het weekend naast het klussen?

Liefs X LT

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey meissie,

die heb je gekocht? wat leuk hihihi! die heb ik ook gezien die waren ook zo lief, ik vind die knorretje ook helemaal geweldig! :D
    heb wel al een wippertje met trilfunctie ontzettend leuk dingetjes, en nog wat kleine dingetjes..en jij?

Ontzettned K*T meid, nou ja je weet niet of er misschien toch iets in je buikje zit..waar heb je allemaal last van dan?

Ja die schoonmams die is niet helemaal honderd punten naar mijn mening. ze laat nu telkens mijn vriend zijn tel 1 keer overgaan :S heeel appart.
    Hij had wel een goede band maar het is mijn schuld dat ze dat nu niet meer hebben (haar woorden)
    hij wordt er zo langzamerhand ook een beetje gek van hoor. we zullen zien, en als we dan uiteindelijk zwanger zijn of ik het haar wil vertellen natuurlijk is het ook mijn vriend zijn keus maar ik vertel het 'r niet..

Morgen een kinderfeestje van mijn kleinste zusje, naar ballorig hihi gezellig
    en verder eigenlijk niet, heerlijk op de bank onderuit gezakt zitten en me rug laten kriebelen door vriendjelief haha!

en jij meid ga jij nog wat leuks doen het weekend?

Liefsss

Deel Deze Pagina