hee meid! ja we wachten af net getest maar nega.. maar nog geen bloed dus misschien iets langere cyclus.. we blijven wachten... liefs,
@ wonder: erg zeg voor jou en natuurlijk ook voor je vriend! veel sterkte ermee! had net wat bruine afscheiding weet iemand wat dit kan betekenen? heb het nog nooit gehad schrok me rot.
lt20; daar was je weer hier gaat het zijn gangetje, heb vanmorgen een ovu test gedaan maar niks hoor :S snap er niks van... misschien een veel latere eisprong..we wachten weer af nou flink aan de klus meid hihi!
hmmmm innestelling lijkt me sterk, zou wel erg vlug zijn dan. na 3 dagen al lijkt me erg snel maar ja weet maar nooit. we wachten wel weer af pfffff, wachten duurt altijd veel te lang! jij flink aan de klus vandaag haha hoop voor iedereen dat het snel raak is!
Heee meis! Ik denk dat ovu testen niks zijn voor mij want ik zie toch wat ik zelf wil zien hahaha.. Hoop dat ze voor jou wel werken! Jij hebt geen onregelmatige cyclus of wel? Succes en veel plezier met klussen.. Nog iets meegemaakt vandaag? X LT
ik den k dat ik mezelf een beetje gek maak met die ovutesten, ik denk dan nu al gauw dat ik misschien wel helemaal niet zwanger kan worden pfff nee heb gewoon een regelmatige cyclus..daarom juist ik heb weinig meegemaakt vandaag was een lekker rustig dagje heb mn hondje weer opgehaald bij mijn ouders, ben weer helemaal blij dat ie terug is dat is ook echt mijn kindje.. en jij nog iets meegemaakt vandaag? liefss Naomi ja wat wonder ook al zegt misschien je eisprong, ja meid het wachten duurt en duurt dat is het vervelende he..
halloa ladies lekker aan het genieten van het heerlijke weertje? heb vandaag ook lekker in het zonnetje gezeten, even bijkleuren haha. 8) hoe gaat het met jullie allemaal? vandaag erg stil hier ik was vanmiddag ook even lekker een stukje aan het wandelen met mn hondje samen met vriendjelief, toen hield ik mijn buik even in en weer uitzetten kijken hoe het zou zijn een zwangerschapsbuikje haha maar mijn buik kon ik niet inhouden er bleef een bolletje zitten, echt zo een beginnend zw buikje..ofzoiets en mn zij doet verekte zeer aan allebei de kanten, mams zij bandenpijn. in een ander forum zeggen ze dat ik een test moet doen ook omdat ik afgelopen keer zo een rar ongi had, ik was net een beetje ongi en een week erna had ik beige/heel licht bruin spul in mn broek.. wat zeggen jullie? heb ook steeds zere borsten dan ben ik ineens vrolijk en zo ineens ben ik mega chaggie, gister maakte een vriend van ons een opmerking toen kon ik wel huilen...heel vreemd allemaal. zal wel tussen mn oren zitten maar ja ik weet het eigenlijk niet zo goed.. dikke knuffel
hee dames! perfection ik zou toch evenn testen hoor! zekerheid vor alles bij mij nog niks geen ongi helemaal niks :S wel veel moe, zomaar in 1 x steken in mn buik, honger ontzettend veel hihih veel naar het toilet en hoofdpijn aargh... maar woensdag toch een nega test.. vrijdag of zaterdag nog een keer testen.. zou het kunnen dat ik later die stof aanmaak? wat een weertje trouwnes vandaag he liefs,
honey, ja kan hoor dat je lichaam bij jou minder snel hcg hormoon aanmaakt....je hetb wel symptomen van zwangerschap spannend eh meid, nou ik duim iniedergeval voor je! dus morgen nog een keer testen? niet teveel drinken eh heb net een test gedaan maar nega, we gaan gewoon vrolijk verder haha ik was gewoon erg benieuwd of het misschien zo was.. liefs
spannend meiden Hier alles goed had vandaag echt z`n pijn in mijn buik niet normaal stond gewoon dubbel.. en nu lichte krampjes ;.. en sinds net misselijk.. bahhh.. ik ga lekker op de bank hangen knufff
lindy; niet zo lekker dus... nou dan maar lekker onderuit gezakt zitten op de bank we lopen bijna gelijk met de banner zie ik.. dikke knuffel°
Haj meiden zo ik heb weer ff tijd om te reageren en bij te lezen druk druk druk op mijn werk en demy is weer flink ziek balen want het is net zulk lekker weer. hoe is het hier? wwonder ahhh meid klote zeg.. en nu? Ik begrijp dat jeje nog niet voor kan stellen niet meer zwanger te zijn. het lijkt mij echt pittig. DIkke knuffel meid Honey en? weet je al iets meid? je bent nu 3 dg overtijd zie ik spannend hoor sommige mensen testen pas na een week positief geen bloed geeft moed Naomi: misschien een ovulatie bloeding? of je innesteling weetje wanneer jeje ei hebt gehad? nog 11 dagen meid spannend Perfection heb jeje ei al gehad nu meid? Niet zo gek denken hoor meid tuurlijk kan je wel zwanger worden je moet een beetje geduld hebben is moeilijk I know.. heb het zelf ook wel eens gedacht hoor Honey toch nog geen ongi meid? spannend Perfection ja we lopen zowat gelijk spanennd HIer alles geod verder heb nog steeds krampjes :S beetj minder maar er valt mee te leven.. ga lekker van het mooie weer genieten.. lekker lang weekend tot vanmiddag
hoi meiden. het gaat alweer wat beter met me. heb laten pendelen en daar kwam uit mei zwanger van een meisje. 't zou toch geweldig zijn xx
hoi meiden! zo alweer paar daagjes geleden dat ik iets getypt heb. die school ook bah bah. nu 3 tussenuren dus even tijd om bij te lezen. mijn ei was afgelopen zondag ongeveer dus die kan het inderdaad wel geweest zijn. een innesteling zou vroeg zijn dat zou pas vanaf zondag kunnen zei internet. ik hoop het natuurlijk wel. heb wel een heel vreemd gevoel in mn buik, geen pijn of rommelende darmen maar echt een grappig gevoel haahah moeilijk te omschrijven hopen dat het raak is! iedereen suc6 met wachten, want wachten duurt lang als je ergens naar uit kijkt! xxx