lt20 en lindy ;; heeeeey ladies hoe gaat het nu lt20?? nog verder geen bloed te bekennen??? laten we hopen dat het een goed teken is meid lindy hoe gaat het met jou en je kleine spruitje?? hier is gistermiddag de duivel langsgekomen alleen weet ik nu nog steeds niet zeker of het een ongi is.. had smiddags klein beetje heeeel donker bloed, en nu ontzettend watrig en merk aan niks dat ik ongi ben, geen krampen helemaal nothing :s dat hele zwanger worden is echt zo frustrerend liefs
He perfectionn.. Nee heb één klein veegje bloed gehad.. Natuurlijk daarna 100 x na de wc geweest om te kijken of ik ongi ben.. Maar tot heden nog niks te bekennen.. Hoop zelf dat het een goed teken is! Als mn ongi niet doorzet wil ik volgende week zondag testen.. Of zou dat te vroeg zijn? Balen dat je ongi toch mss doorzet! Ik had wel gedacht met die pendels dat het goed zou komen.. :x Hoe is ie verder met je? Verder iemand nog nieuws? X LT
Ohh meid toch toch de langs je had deze maand dus toch een langer cyclus,. Dikke knuffel meid hmm ff afwachten of het echt door gaat zetten kusss hier gaat het redelijk ben smorgen heel erg misselijk daarna ept het weg nu ben ikw eer misselijk net een 3/4 pizza op hadik ook nije moeten doen haha maarja had z`n honger. Demy wordt zo thuis gebracht door opa en oma MORgen mijn RIJEXAMEN om 13:40 Gaanjullie duimen ?
He Lindy! Omdat het de eerste ronde is weet ik niet wanneer mn NOD precies is.. Heb na het stoppen met de pil mn ongi na 41 dagen gekregen.. Als ik volgende week zondag zou testen dan zit ik op 35 dagen.. Maar het kan ook evengoed een ongi zijn die wil doorbreken.. Vandaag af en toe wat krampen maarja dat kan ook van beide betekenen.. We will see! En ik ga heeeeeeeel hard duimen.. Duim je dan ook voor mij 10.30 uur dan heb ik examen Arbeidsrecht.. X
meiden ik duim voor jullie allebei... nu is mn ongi echt doorgezet zwanger worden is echt frusrerend als je het zo graag wil!!! kan mn verstand er ook niet vanaf zetten, ik denk dat als mn opngi is afgelopen ik iedere dag ga klussen net zolang tot ik er bij neer val hahahaha!!! dan moet het vast en zeker wel lukken!! Ik duim meiden...my fingers are crossed
GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!! WOEHOE... Hoe is het bij jou afgelopen Lindy? Perfectionn, echt balen! Haal die vriend van je maar over om heeel veel te klussen! X LT
gefeliciteerd meid dat vind vriendlief vast niet erg hahahaha het komt nu ook wel even goed uit dat het niet zo is hoor..vind het wel ontzettend jammer, maar we zitten natuurlijk met de verhuizing en noem maar op.. aankomende maand gaan we ons uiterste best doen ik denk dat ik er de afgelopen maanden niet voor open heb gestaan ook al wil ik het heel graag..we hebben het zo druk gehad,,en dan die stress..pff alles is nu een beetje op orde en hopen dat het deze keer wel lukt.. en voor jou lt20;;; als het in de 1e ronde al raak is zou dat echt fantastisch zijn meid mijn duimen zijn kapot van het duimen haha!! xxx
He meid! Dank je wel.. Ben blij dat ik dat onderdeel al op zak heb.. Ik ga gewoon verder met duimen voor je hoor.. We zullen zien of het ronde 1 raak is.. Zal het wel raar vinden hoor! Liefs x
Ik weet het meid.. Ik moet ook nog 2 wkn en 5 dg wachten voor ik naar de verlos mag vind het ook ontzettend moeilijk.. ik ga heel hard voor je duimen dat je binnekort ook een afspraak mag gaan maken Ook voor de rest van de meiden Hoe is het daar mee?
lindy jij ook gefeliciteerd meid superbintjes ik kwam vanmiddag mn ex tegen die keek me een partij vuil aan ..hahaha als blikken konden doden nou..... hoe gaat het hier verder?? ga zo even een lekker hapje eten...fish & chips..iemand van jullie wel is gegeten?? xxxx
nou fish & chips was niet te pruimmmen blegh heb nu een giga droge mond haha zo vet!!! niet voor herhalingvatbaar en niet aan te raden wat zijn we stil dames......