Here i am! Hebben net een klein feestje gehad en gaan zo lekker in de tuin bij de tuinkachel zitten.. Fish & Chips heb ik nog nooit op en aan jouw reactie te lezen denk ik dat ik het nooit zal proberen hahaha.. Van de week bloemkoolschotel uit de oven gemaakt maar ook dit is geen succesverhaal! Misschien is die ex van je wel jaloers Lekker laten kijken, je hebt er toch niks meer mee te maken.. Enne zet je helemaaaaaaaal open voor je beeb he! X LT
hahaha nee meid het is niet aan te raden bloemkoolschotel was ook niet echt jammie?? haha ik heb laatst een mac'n cheese (weer zo een rare naam hah) dat was verukkelijk brocolli, macaroni en kaas in over YAM!! hahaha ja dat zou kunnen, ik hem hem in de steek gelaten voor the love of my life zo hoort dat toch ook haha dat neemt ie me nog steeds niet in dank af denk ik... ik zet me HELEMAAL open voor de beebje ga zo ontiegelijk me best doen en hopen dat dit dan eindelijk een goede ronde wordt.. hoe voel jij je meid? en lindy?? met jou spruitje ook alles goed? gaan jullie vandaag nog wat leuks doen dames?? denk dat ik even in het zonnetje ga zitten mn melkflessen bij laten kleuren hahahaha liefs
Ja met mij gaat het goed ben alleen onwijs moe ik kak om half 9 savonds echt in en wil dan graag naar bed prbeer het te rekken tot 10 uur anders ben ik zo vroeg wakker.. Met de klein spruit nummer 1 gaat goed ligt heerlijk te slapen heeft vandaag een zandbak gekrgn helemala in der sas haha spruit nummer 2 ik denk wel goed vandaag eindelijk een dag geen krampjes gehad wel auwww borsten maarja ik heb trouwens ook heerlijk fftje sin het zonnetje gezeten. knap je van op tot mrgne flink aan de klus meiden en succes met wachten zijn en nog meiden die gaan testen/?
haha spruit nummer 1 helemaal happy met der zandbak... lekker met dit weer hoor. nou auw borsten hoort erbij meid haha is het gelukt om het tot 10 uur te rekken??? verder gaat het goed met je? nog geen krampjes weer gehad vandaag? wat zegt je eerste spruitje ervan nog een broertje of zusje? of begrijpt ze dat nog niet helemaal?? hier gaat het grof gezegd K*T ik voel me nog steeds zo ontzettend vreemd mn ongi is nu weer weg, steeds een halve dag ongi en dan weer weg zo raar! ben net als wat jij hebt steeds ontzettend moe normaal kon ik wel tot 2 uur opblijven en lekker op de bankhangen maar gister moest ik echt om half 11 naar bed terwijl ik had uitgeslapen die dag :S bijna de hele dag door misselijk en dan voornamelijk 's avonds rare gevoelens in mn buik snap er echt niks van.. ook omdat er nog een keer voor me is gependeld en die zei je bent nu zwanger en vanaf aanstaande woensdag een positestje( afgelopen woensdag dan) daar kun je je natuurlijk niet aan vasthouden maar omdat ik me zo vreemd voel, heeeel veel dorst, winderig haha is vriendlief blij mee hahahahaha!! nou ja meer dan afwachten kan ik jammer genoeg niet doen.. lt20;;; what's the story bij jou??? nieuwschierig dikke knuffel
hee meiden. hoe shit voel ik me zeg.... ben net bij me broer en schoonzus geweest. hebben ook een miskraam gehad maar nu verwachten ze weer een kindje en dat zou met mijn kleintje 4 weken schelen. ben echt heeeel erg blij voor hun, wordt tenslotte voor de 4e keer tante maar toch.. het zit zo dicht op mekaar.. hun vonden het ook heel moeilijk om 't mij te vertellen en hebben het ook bewust mij als eerste vertelt maat toch ik vind 't gewoon heel erg shit nu.. kan wel janken!!! we zouden samen zwanger zijn.. dat was echt te gek geweest maar helaas heeft 't niet zo mogen zijn nou ff klaar der mee.. LT hoe is het bij jou? al getest of wanneer doe je dat? ik heb ook een innestellingsbloeding gehad dus dat klinkt dan wel erg posi hoop het voor je meid want wordt daar wel vrolijk van. Perfection moet ook ff snel positief testen want dan zijn jullie lekker samen zwanger en hoor ik leuke verhaaltjes van jullie (begrijp me nie verkeerd he want ik wordt er ook heel blij van dat m'n broer voor de 2e x een kleine krijgt ) liefs
wonder meissie ik snap je helemaal hoor, tuurlijk ben je blij maar daarintegen ook verdrietig. meiss doe lekker rustig aan en niet te gek laten maken... hoe gaat het nu verder met je????? Liefs van mij
He meiden.. Eindelijk tijd om jullie berichtjes te lezen.. @ Perfectionn; Heb je geen test meer gedaan meid? Ik vind dat je bent gezegend met een halve dag ongi, ik zit er standaard 4 dagen aan vast! Maar wel klote dat je allerlei dingen voelt en het toch niet zo mag zijn.. Ontpillen kan het nu toch niet meer zijn.. Maar ik verwacht dat je aankomende maand zwanger zal worden want jij zet je helemaal open!! Nou als het dan niet goedkomt dan ben ik ten einde raad.. Heb je nog geen bezoekje aan de HA gebracht? @ Wwonder; Jee wat een nieuws.. Leuk voor je broer en vriendin maar wat klote voor jou om dit nu te moeten horen zeg.. Hoe gaat ie verder met je? Ik hoop voor jou dat zodra jullie er weer voor gaan dat je heel snel zwanger mag worden!! Heb inderdaad afgelopen week een veegje roze verloren meer niet.. Ik hoop dat het ook een innesteling is maar zal nog wat daagjes moeten wachten.. Als ik niet ongi word dan ga ik zondag testen, dan is het 1,5 week na de evt. innesteling.. Met mij gaat alles verder goed en heb niks te klagen.. Soms voel k wel iets maar dan vraag ik mezelf af; zwanger? ongi? verbeelding? Je kan je zelf heeeel gek maken! We zullen het hopelijk volgende week weten.. Ik ga nu ff een slaapje doen want het eten was echt niet lekker.. Was ook echt een combi waar je akelig van zou worden hahaha.. Spreek jullie snel! Liefs x
Hee dames! Zo even vlug alles bij gelezen, Shit voor je wönder!! En de andere dames hopen op een posi test! Vervelend dat het zo lang duurt! Iemand nog wat leuks gedaan met dit heerlijke weer? Ik had ook weer wat, met een vriendin naar prenatal, mochten we een lootje trekken, ik had een kado voor haar kleintje dus nog ook *Yeeh* mn vriendin niks, en ik wel Haha heb nu een pakketje gewonnen met rompers, speen etc. Best grappig. Maar goed verder ook niks boeiend Haha. Liefs!
He meiden, Ik denk dat mn ongi eraan komt.. Net op de wc had ik wat waterig roze slijm.. Dat ie dan maar snel door mag zetten.. GRRR
hee meiden lief dat jullie zo reageren. ga zodadelijk even een leuk kleinigheidje halen voor ze met een lieve kaart. ze hebben ook een miskraam meegemaakt wat ik als enige weet dus dat vinden ze denk ik wel fijn. dan voelen ze zich mischien niet zo bezwaart dat zij wel zwanger zijn. lt ik hoop voor je dat 't nog bij de innestelling hoort en anders idd snel door zet en dat de volgende ronde maar snel mag beginnen met mij gaat 't verder wel goed. soms heb ik wel even een terug val gewoon omdat er dan zoveel dikke buiken voorbij komen en dat ik dan van mensen hoor die zwanger zijn en mij hadden afgekraakt achter mijn rug om dat ik nog zo jong ben enzo en daarna van heb je gehoord dat ze een miskraam heeft gehad. snap ik echt niet maargoed iedereen mag het weten want mijn kindje was super gewenst en had niks tekort gekomen en daar ben ik trots op nou meiden dat er maar snel positieve testen van jullie mogen komen he !! xx ps. vind dit forum wel echt fijn hoor. heb ook wel een beetje het idee dat ik jullie ken maar eigelijk ook weer niet zodat je echt alles kunt vertellen ook al reageer ik niet iedere dag ik kíjk wel iedere dag!
lt20;; mijn duimen die draaien zo hard dat je gewoon niet ongi kan worden..!!!!!! en dat je wel zwanger moet zijn.. kan nauwelijk typen zo hard draaien ze hahahahaha hoe gaat het verder meid?ik heb niet meer getest ik durf het eigenlijk niet bang voor weer een teleurstelling denk ik ik moet even kijken wanneer ik een datumpje vrij heb om naar de HA te gaan..ontpillen lijkt mij erg sterk..ben al zo lang van de pil af, heb gister wel gelezen dat het in de familie zit als je ongi wordt maar toch zwanger bent.. mn mams heeft dat ook gehad bij mij. meer dan wachten kan ik niet doen.. Wonder wat ontzettend lief dat je een kleinigheidje voor ze gaat kopen. ik weet wel zeker dat ze dat fijn zullen vinden ja al die dikke buiken ook GRRRRRRR zal best moeilijk voor je zijn meid maar kop op er minder op letten dan valt het gewoon minder snel op..al die dikke buiken ik ben het helemaal met je eens dit forum is geweldig je kent elkaar een beetje maar ook weer niet inderdaad Honey;; haha leuk zeg..je vriendin balen natuurlijk Liefs & een dikke knuffel Ps;; lt20 laat ons niet zo in spanning zitten meissie
He meiden.. Lief dat jullie meeleven.. Ik plas me helemaal een ongeluk maar nu weer zonder iets erbij.. Wat een onzekerheid zeg! Wwonder ik heb precies hetzelfde.. Echt een gevoel alsof ik jullie al heel lang ken.. Vind het wel super leuk om met dezelfde meiden te kletsen.. Perfectionn ik geloof het meteen dat je niet meer durft te testen.. Maar ik hoor het inderdaad ook vaker dat mensen gewoon ongi worden.. Een vrouw uit mijn omgeving kwam er bij 8,5 maand pas achter! Ik hoop dat de dokter je uitsluitsel kan geven.. Moppies ik ben weer ff werken.. Liefs X
nou perfection dan hoop ik gewoon voor je dat je zwanger bent!!! lt wanneer ging je ook alweer testen? lindy hoe is 't met jou? xx
He Wwonder de bedoeling is zondag.. Alleen toen ik gisteravond na de wc ging had ik weer licht waterige afscheiding.. Dus denk dat zondag niet nodig is..
he wat shit lt. 't klonk wel positief maargoed. op naar ronde 2: nieuwe ronde nieuwe kansen lindy waar ben je? haha liefs
He Wwonder aan de ene kant baal ik wel maar ben wel blij dat ie er nu na 30 dagen is! Over een paar daagjes gaan we beginnen aan ronde 2.. Hoe is ie verder hier? X
Hee dames Nou lt op naar de volgende ronde! Ik heb zondag mn nod, Maar kon mn eigen niet inhoude net getest en natuurlijk nega, hoop dat ik te vroeg getest heb. Maar goed we zullen zondag zien. Heb er nu nog weinig hoop voor! Slaap lekker dames! Liefs
Wat is het hier de afgelopen dagen stil zeg... Honey ik hoop dat je te vroeg hebt getest en zondag alsnog een posi test hebt.. Over een paar dagen gaan wij weer beginnen!
hee meiden honey hoop voor je dat je idd te vroeg hebt getest! wel positief blijven he haha lt ja idd 30 dagen is netjes toch? lindy joehoe ben je lekker van je dochter en je wondertje in je buik aan 't genieten? je bent alweer even niet geweest. perfection hoe is ie xxx