ook wy gaan dit jaar voor gezins uitrbreiding hihi ben nu een paar dagen gestopt dus wel erg spannend!!
Honey leuk dat je je ook hebt aangemeld! Mijn contract is binnen dus wij gaan nu ook aan de slag, heb er zin in! Ik heb al een paar keer een pb gestuurd naar één van de pendelaars maar ik krijg hier geen reactie op. Ook zie ik niets terug in mijn verzonden items. Iemand een idee hoe dit kan? Iedereen een fijn weekend gehad verder? Tot klets maar weer! Groetjes Nik
nikki ff geduld hebben, ik had dat ook en toen kreeg ik een, naa rmijn gevoel, geirriteerd mailtje terug... ff afwachten
Oke thanks! Vind het alleen zo vreemd want heb een maand geleden en week geleden naar 2 verschillende een pb gestuurd. Maar klopt het dat je niks terug ziet bij verzonden items?
hey ver, nog geen ongi? vind het zelf ook erg leuke dat dit forum is geopend ben altijd zo bang hoe de buitenwereld reageert..en nu zijn er meiden met dezelfde leeftijdcategorie leukleuk
hey meiden! meld me ook maar aan iedereen succes die voor gezinsuitbreiding gaat! ik wik ook wel graag maar manlief nog niet hoop dat hij dit jaar nog van gedachte veranderd
hihi hier wel een wens maar geen plannen, ik mag eind 2010, ben dan 22 en mn vriend 25 en dat hadden we samen afgesproken Dus ja we wachten maar!
Voor de dames die volgend jaar voor ene kindje gaan succes! Euhm nee nog geen ongi, maar wel alweer aan de pil, nog eem naad of 2 a 3. NIkki, je kunt ook even vragen of ze je PBtje hebben ontvangen Verder hier alles ok.
hallo meiden ik kom mij ook aan melden ben nu nog aan de pil. in afwachting van mijn contract en hopelijk gaan wij rond de zomer of na de zomer er weer voor . zou het zo leuk vinden demy ook wel denk ik hihi leuk hoor al die meiden die kriebels hebben of al zwanger zijn..
hey allemaal! wij hebben ook plannen voor het nieuwe jaar... wij zijn ons jaar niet echt goed begonnen wij hebben rond oud en nieuw een mk gehad. en het was niet gepland maar we hebben er zoveel gevoelens door gekregen dat wij ook verder wilden om weer aan te tellen! ik hoop dat we een vruchtbaar 2009 mogen hebben ook voor de rest die zwanger wil worden! gr joyke20
Welkom Joyke! Wat vervelend dat een mk hebt mee moeten maken! Ik wens jou heel veel succes in 2009 met zwanger raken!
hallo ik meld me ook aan.. had hier wel een keer geplaatst dat we er voor gingen... nou ik moet rond 1 of 2 feb ongi worden dus spannende week... duurt altijd zo lang maar ja het is niet anders
Dank je welll Ik hoop echt voor jullie dat jullie wensen allemaal uitkomen en ook kunnen genieten van een beeb in 2009!