hee meiden ben ik weer ff. kheb lt al toegevoegd. het wachten is op dat ik geaccepteerd word haha perfection ik zie je berichtje vanzelf wel xx
hee meiden. lt nee tuurlijk stuur ik je daar niks over jij ook niet bij mij he haha ze weten allemaal van me miskraam en een paar mensen ook dat ik het liefst meteen weer wil beginnen maar goed. heb nu pauze. moet stage lopen dus een vlug berichtje van mij. kweet ook niet waar honey is. jammer genoeg. misschien dat ze wel gewoon zwanger is. hoop het voor d'r ze was toen wel over tijd geloof ik. nou ik stuur vanavond weer wat. xx
He meiden, Ik vind jullie echt leuke meiden om te zien! Ben echt benieuwd na Honey.. Oooooh ik ga straks heel goed klussen.. Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn.. Verder weinig nieuws te vertellen.. X
hey meiden even snel een berichtje van mij, jullie zijn ook harstikke leuke meiden lt;; goed jullie best doen eh laat de zwemmertjes ook hun best doen haha hoop ook dat we allemaal snel zwanger zijn, met een engeltje op onze schouder moet dat vast wel goed komen.. staan die engeltjes niet toevallig op marktplaats hahahahahaha Grapjeeeee wonder; hoe was je stage? ik heb vandaag de 5 en half uur in de auto gezeten PFFF gaar als een klontje. we moesten een auto ophalen sjonge jonge zover weg hahaha en dan ook nog dat warme weer bloedheet in de auto. kom net bij schoonmoeders vandaan nou het was weer geweldig duik zo lekker mn bedje in met een kruipje, denk dat ik griep begin te krijgen.. heerst het weer ofzo? en nee ik ben niet in mexico geweest nou ladys slaap lekker en een dikke knuf van mij
He ladies.. Ik hoop dat ze goed aan het zwemmen zijn.. Één ding is zeker en dat is dat ik mn eisprongdag heb, jee wat een hoofdpijn! Kruip zometeen lekker onder de wol.. Perfectionn; Hoe gaat ie met jou? Ik las dat je je gister niet zo goed voelde.. Wanneer is jouw NOD? Wwonder; hoe is ie met jou? Honey; Waar ben je? Ik lees jullie berichtjes wel weer! Liefs X
hee meiden sorry dat ik nu pas wat stuur maar ik was pas om kwart over 5 thuis van school en toen meteen eten en boodschappen doen dus vandaar. lt goed geklust ja? fijn hoor je weet iig dat je goed je best hebt gedaan fijn dat je dat ook aan je lichaam merkt dat je eisprong eraan komt ik had rond die periode ook echt buikpijn dus weet dat ik 't nu ook merk slik nu geen pil, wil die rotzooi niet meer in me lijf! wie weet hoelang 't duurt voordat 't er weer uit is condoom is goed genoeg ofniet? (hoop stiekem dat ie rond me vruchtbare periode scheurt haha) perfection vervelend dat je niet fit was en 5 1/2 uur is ook echt lang hoor met dat weer. misschien een voorteken van zwangerschap ik dacht ook dat ik een griepje had hoop het voor je!! (voor jou ook he lt) hoe is 't met lindy? ik geloof dat je je echo gehad hebt he? hoop dat 't goed met je gaat met al dat gestress honey we missen je! en zijn heel benieuwd of het misschien wel raak is ik ga vanavond lekker naar vrienden van ons buurten met me hubbie en die hebben een kleine van 9 maand dus das natuurlijk heel leuk nou meiden ik heb verder niks te vertellen. ohja jullie zijn echt hartstikke leuke meiden om te zien en om mee te praten zo xxx
He Wwonder.. We hebben zeker te weten goed geklust.. Nu maar weer afwachten! Ik weet in ieder geval één ding zeker en dat is dat ik never nooit meer de pil ga slikken.. Wat is dat een troep zeg, denk dat ik voor spiraaltje ga.. Stiekem doen we gewoon hopen dat ie condoom scheurt hahaha.. Zo heb ik me vriend wel is gepolst.. L; ja en wat als ik zwanger raak door de pil heen? (jouw geval condoom) T; ja dan is het toch goed en zijn we toch blij. L; dan kan ik net zo goed stoppen en ervoor gaan. T; euuuuhhhhhh.. Misschien dat ie van jou er dan anders over gaat denken? Hahaha.. Wat zijn wij slecht zijn.. (voor het geval meiden nu denken dat ik me vriend heb gedwongen, NEE hij kwam er uiteindelijk mee aan zetten)
Hee schatten! Zo das even lang geleden! Alles goed hier? Heb alles even super vlug gelezen maare ik wil zeker mee op meeting!! Lijkt me super!! Hier nog geen ongi en een nega test... Snap er helemaal niks meer van.. Bijna 2 weken overtijd. Pff.. We wachten maar af.. Ben lang niet geweest om de volgende reden: mn vriend heeft begin feb een auto ongeluk gehad. Een vrouwtje is er met 100 km achter in gereden toen hij stil stond in de file. Gelukkig niks erg aan overgehoude! Maar toch ziekenhuis in en uit... Last van zn linker oog ziet hij dubbel mee. Toch vervelend als je timmerman bent! 4 Mei was hij weer begonnen met werken en zit sinds maandag weer thuis. Omdat hij niks kan, zijn rug en ribben zijn weer gaan vervelen. Zat er de afgelopen tijd nogal mee, je ziet niks aan hem dus mensen snappen bijna niks. En valt allemaal toch vervelend tegen... En zijn nu bang dat zijn oog toch niet meer goed komt dan zit hij nu al in de wao..Bedankt mevr die Zat te bellen achter het stuur!! Maar goed, het is weer helemaal goed en rustig hier... Haha. En de stres is een beetje gezakt! Sorry voor mijn lange verhaal! Wanneer is eigenlijk die meeting? Dikke kus!
jeetje meissie wat een hectiek zeg pfffff!!! nu allemaal weer rustig?? nou lekkere toos zeg bellen achter het stuur.GRMPFF!! hoe gaat het nu met je vriend? en jij al 2 weken overtijd...sjonge jonge zeg het zit je niet mee meid!! anders misschien een bezoekje aan de dokter brengen?? ben je wel altijd regelmatig ongesteld? jij gaat ook zeker mee op die meeting gezelliiiiggg!! wonder heb je een beetje een leuke avond gehad? gezellig met de beeb gespeeld? lt nou hup zwemmen die kleintjes voel jij je nu ook alweer wat beter met de hoofdpijn? hier nog steeds beroerd..pff koud warm koud warm koud warm en ga zo maar door. slappjes, totaal geen honger, echt van die griep symptoompjes op gek van te worden. kan voor geen meter in slaap komen dus dan de laptop maar mee hahaha wonder is dat echt zo??? haha zo leer ik nog is wat jij dacht ook dat je griep kreeg? ook alles wat op een griep duidt? nou meiden ik spreek jullie vast morgen wel weer, ga proberen te slapen. Dikke knuffel voor jullie en weltrusten xxxxxxxxxx
hahahahaha wonder ik lees net pas dat zinnetje hoop dat ie scheurt hahahahaha GEWELDIG en lt jij had er een goeie reactie op hahaha
He Honey!!!! Ik was al bang dat je ons had verlaten.. Maar wat klote van je vriend zeg!! Hoop dat alles goed komt voor hem/ jullie.. En wat balen voor jou dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Jij was toch al een tijd van de pil af? He perfectionn, Ik ben weer opgeknapt.. Heb 12 uur lang geslapen, gister om half 8 kon ik echt niks meer en vanmorgen werd ik om 8 uur wakker! Honey heb je toevallig hyves? We hebben vd week elkaar op hyves toegevoegd zodat we er nu ook een gezicht bij kunnen zien.. En de meeting gaat zeker door! Nou... Weer snel hurry up en na het werk.. Liefs X
Gezellig zo'n vrijdagmiddag.. Komt een ex-collega die zwanger is langs.. 7 maanden zwanger en gewoon de perfecte buik.. GRR afgunst!
echt he daar kan ik dan ook niet tegen lt honey wat fijn dat je er weer bent! wat een domme vrouw zeg wie belt er dan ook in de auto!!! hoe gaat het nu met je vriend? wat shit zeg van dat dubbel zien enzo, zeker als je timmerman bent idd. hopen dat het met een paar weken allemaal over is wanneer heb je voor het laatst getest? ik zou idd naar de huisarts gaan anders. wanneer ben je met de pil gestopt? nou meiden gister was gezellig met de beeb hij kan al haast lopen dus eigelijk geen baby meer moet vandaag naar verjaardag pff geen zien ben echt moe! ook steeds buikpijn al dus waarschijnlijk komt me ongi eraan stiekem hoop je toch dat je zwanger bent ook al kan dat echt niet of misschien van heeeeeel weinig voorvocht maar dan nog niet :S hee ik ben ff naar 't dorp inkopen doen. xxx ps honey stuur anders even een pb met je hyves erin als je leuk vind!
lt; nou gelukkig maar, ook een griepje in aantocht?? ik was rond half 12 in slaap gesukkeld, en werd vanomorgen 11 uur pas wakker :O heb ik normaal ook niet..harstikke veel vocht in mn onderbroek (sorry) moet constant een andere aan doen. erg vervelend. nou meiden ik typ vanavond wel even een langer berichtje. honey vooruit met geit....en toevoegen dikke knuff