Gezinsuitbreiding 2009

Discussion in 'Jonge moeders' started by Nikki888, Dec 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen!

Hoe is ie met iedereen?
    Ik zit al vanaf 7 uur na me boek te staren en heb nog geen regel gelezen..
    Zit alleen maar te denken aan een sigaret, pfff..
    Ben een tijdje geleden gestopt met roken ivm gezinsuitbreiding..
    Zou het mezelf niet kunnen vergeven als ik rook terwijl er een beebje aan het groeien is..
    Maar jee wat heb ik het vandaag ff zwaar zeg..
    Ga maar even opruimen en boodschappen doen dan gaat het hopelijk zakken..

Sorry dat ik dit typ maar voel me nu al beter!

En ik zeg hardop: Neeeeee ik rook niet meer :D

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden wat zijn we weer stil vandaag!

Ik heb vanmorgen niet toegegeven en heb al geen zin meer..
    Maar nou komt mn zwangere nicht op visite..
    Het is echt een topwijf en we zijn super goede vriendinnen maar ik wil niet naar haar buik kijken!!
    Gister mn ex-collega die mooi zwanger is en nu me nicht..
    Ik wil ook!

Wederom me hart gelucht hahaha..
    Nog even wat leren en dan vol afgunst haar verhalen aan horen..
    Ze is trouwens de enige die weet dat we bezig zijn dus dat scheelt weer..
    Kan ik wel mn slofjes enz laten zien ;)

Meiden misschien tot straks!
    Perfectionn veel plezier bij je oma..

Liefs X

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heey meid moeilijk he stoppen met roken :( hoelang ben je al gestopt?
    nou lukt het een beetje met lezen of niet?
    nou ja buikjes bewonderen is altijd wel leuk toch, als je maar zo denkt, ik heb straks de allermooiste buik van alle vrouwen :D toch :D

zit nu gezellig bij oma die heeft egenwoordig ook internet nou wat wil je nog meer haha!!
    was vanmorgen zo blij dat ik in mn mail opende, had een reactie waar ik gister op had gereageerd van een paardje. YIPPie wat was ik blij :D ze had het paardje nog en het was echt een lieverd volgens haar :D ik hoop dat ik er met haar een beetje uit kan komen zodat ik straks weer mijn eigen paardje heb :D heb ik altijd al gehad alleen sinds 3 jaar alleen niet meer maar mis het ontzettend dat getut :D nou is het afwachten, een hele beesteboel wordt het hier, 2 katjes 2 hondjes en een goudvis ;) haha
    hebben jullie eigenlijk huisdieren????

nou meiden ik kijk straks weer op het forum,
    dikke knuff voor jullie

4. THbaby

THbaby Niet meer actief

hee meiden sorry dat ik nu pas reageer maar heb hele dag gewerkt.

lt was het nog gelukt met leren? heb daar ook zo'n hekel aan he. wat betreft dat stoppen met roken; ik heb nooit 1 sigaret gerookt dus ja daar kan ik niet over mee praten.

perfection hippe oma heb je haha internet oma.
    leuk hoor een paardje! het is inderdaad wel een echte beestenboel bij je thuis.
    wij hebben hier nog een hond die heb je waarschijnlijk al gezien op me hyves. echt een lieverd!

lt ik kan me dat zo goed voorstellen. me nicht is ook zwanger en ik baal daar ook echt van! ze heeft een mooi buikje en dan denk ik ik wil dat ook! :(
    wel fijn dat je het er met iemand over kan hebben he, heb ook zo'n vriendin met wie ik dit soort dingen bespreek als enige dusja.

nou morgen groot feest hier dus waarschijnlijk geen tijd om met jullie te babbelen maar dat vergeven jullie me wel he ;)

fijn weekend!
    xxx

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Perfectionn..

Ik ben sinds januari gestopt met roken alleen vandaag had ik het even moeilijk..
    Jij hebt ook gerookt?
    Nadat ik boodschappen had gedaan ben ik gaan leren totdat mn nicht langskwam..
    Ze is 9 weken zwanger maar ze heeft een buik! Schrok me stuk hahaha..
    We hadden het over kindernamen en zij noemde die 3 kindernamen die het kunnen worden en daar zit MIJN naam tussen..
    Mijn vriend en ik hebben de kindernamen al bedacht en we weten zeker dat deze het worden..
    Wat baal ik hiervan zeg!

Wat heb jij een moderne omaa zeg!
    Als ik bij me opa ben, moet ik het met een bakbeest van een tv en videorecorder doen hahaha..
    Wel tof dat je weer een eigen paard krijgt..
    Laat even weten hoe het allemaal afloopt..
    Ik heb zelf een hond maar die woont bij mn ouders, kon hier helemaal niet wennen!

Ik zie dat je bijna kan testen!! :D
    Zal wederom heel veel duimen voor je..

Liefs X

6. THbaby

THbaby Niet meer actief

hee meiden!

idd perfection je kan bijna testen zeg. das snel gegaan :p ben benieuwd! hoop op een positieve test!!!

lt voor jou ook nog maar 11 daagjes hoor. gewoon niet aan denken en dan is 't zo zover ;)

ik moet vandaag ongi worden maar nog niks te bekennen. hoopte zo dat ik meteen weer regelmatig was..

lt wat klote zeg dat ze ook jullie naam erbij hadden zitten. hoop voor je dat die 't niet word !

xxx

7. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haj meiden

Ikkom even buurten.
    Voel me niet zo lekker de laatste week ..
    ben echt ontzettend moe heb nergens zin in.. en gewoon weg
    geen fut voor.. ben onwijs misselijk.. het is gewoon niet leuk meer.
    hoop echt dat het snel over is..
    Verder ja mijn buikje is al flink aan het groeien vind ik zelf :).
    nog 8 dagen wachten dan hebben wij de echo ben zo benieuwd.
    Ik moest van de Verloskundige rustiger aan gaan doen. en sinds ik dat doe
    heb ik geen bloedverlies meer gehad lig iedere avond rond half 9 9 uur in bed :)
    En smorgens er optijd uit en tussen de middag even lekker rustig op de bank een uurtje.

Hoe is he thier meiden ik ga vanmiddag als demy op bed is even blijlezen
    loop al weer 2 pagina`s achter ofso

:oops:
    ik mis jullie wel hoor meiden..

maar kan het soms gewoon niet opbrenge om nog ff achter de pc te kruipen..
    ik zit er over te denken om 1 dag minder te gaan werken..
    maar weet niet of dat gaat lukken,.
    Eerst maar eens afwachten tot de vakantie.. we hebben al vakantie vanaf 22 juni :) tot 2wk van juli :)..

tot strax meiden..

8. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Wwonder hoe is het met je?
    gaan jullie miss toc in dec voor
    een baby :) gaaf hoor,,

Lt jij ook al zo druk meid
    spannend meid wnnr is je NOD
    precies?

Perfection hoe is het met jou meid?
    flink aan de klus?

Wwonder ik krijg 25 mei pas mijn echo
    ben wel bij de verlos geweest:)
    alles wat goed moest alleen rustig aan gaan doen..

Honey wat klote zeg dat je
    vriend een ongeluk heeft gehad
    hoop voor jullie dat toch alles nog goed
    gaat komen, en nog steeds geen ongi
    en nega test hmm vreemd
    hoop echt datje binnekort toch ene posi test heb meid
    dikke knuffel

Perfection misschien de griep meid
    balen zeg knuffel
    het moet gewoon mooie weer worden :)

Lt20 balen meid dat je excollega
    z`n mooi zwanger buik heeft
    lijkt me moeilijk ja,, omdat te zien
    knuffel..

Huisdieren Ja heb 1 konijntje :)

Meeting: meiden ik weet niet of ik mee ga
    en kan. ligt aan de datum
    en ik zou het wel heel leuk vinden hoor om mee te gaan
    maar net als wat sommige van jullie zeggen
    dat jullie het heel moeilijk mee hebben om zwangere
    vrouwen met eenbuikje te zien,. en ik heb nu ook al een buikje..
    en k vind het toch een beetje moeilijk om dan mee te gaan zeg maar.
    hoop dat jullie het begrijpen..
    knuffel

9. THbaby

THbaby Niet meer actief

hee lindy
    wat fijn om wat van je te horen. gelukkig heb je geen bloedverlies meer gehad. nog 8 dagen tot de echo das zo he ;)
    heb gister echo gezien van 11 weken en 4 dagen van me broer en schoonzus en das gewoon echt een babytje al, zo mooi om te zien maar dan denk ik wel da wil ik ook :(

gister goed gefeest! wel zonder alcohol want wordt daar voortaan zo ziek van :S
    jullie ook een leuk weekend gehad?

perfection wanneer ga je testen?

xxx

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey meiden laat weer even een berichtje vallen hier :) het is zo rustig hier.. :(
    vandaag nog helemaal noppes nada iets van een ongi gemerkt.
    ik ga niet testen..ben zo onderhand bankroet van al die testen hahaha!!
    en ik maak mezelf alleen maar gek. hoop niet dat als ik wel ongi moet worden dat ik er dan weer 8 dagen op moet wachten pfff!!
    dus we wachten gewoon lekker af tot ik helemaal niet ongi wordt :D
    heb ik vaker gezegd maar deze keer gebeurd het ook echt haha!!

het is zo ontzettend druk hier.pfff mn ouders zijn nu defenitief uit elkaar maar zonder ruzie daar ben ik wel erg blij mee.
    Hij woont nu bij zijn vriendin en mams nog steeds in hun huis.
    wij zijn net verhuisd maar hebben de huur opgezegd. we zitten nu heerlijk bij mams in huis die kan de steun ook wel gebruiken en hier hebben we ook ons eigen kamertje wel om ons terug te trekken ;) haha
    eind juni gaan we met de hele meute mn zusjes mn mams en wij 2tjes naar een boerdijtje hier 2 kilometer vandaan. groot huis, met genoeg kamers en noem maar op zelf 2 keukens :D nou wat wil je nog meer.
    alweer verhuizen hahaha!! nou ja lekker bij mams onder de veren toch ;)

heb net een mail gekregen van iemand die haar paard wil verkopen.
    het paardje is 19 jaar Oud nou ja een paard kan dik 30 worden als het niet meer is. en voor mij is het toch gewoon lekker buitenrijden en verder geen wedstrijden ofzo.
    het is zo een mooi beestje. ben benieuwd wanneer ik kan komen kijken :D

Vanmiddag heb ik een gesprek gehad met mn moeder, over beebjes :D
    toen we besloten om ervoor te gaan hebben te tegen elkaar gezegd ik stop met de pil en we doen het lekker rustig aan. we hebben wel op de vruchtbaarste dagen geknutseld maar goed er is hier de afgelopen tijd nog al wat stresserij geweest waardoor we ook niet op ons gemak konden knutselen ;) we gaan nu helemaal met een schone lei beginnen weer van vooraf aan. en we gaan nu ons uiterste best doen om binnen een paar maandjes te kunnen roepen we zijn zwanger :D iedere dag lekker knutselen hahaha ;)
    mn moeder die wil ook zo graag oma worden, en ik wil zelf ook heel graag dat mijn oma het ook nog kan meemaken... en onze trouwerij natuurlijk.
    voor ons is het allemaal een begin van een nieuwe start mams vrijgezel en samen stappen, kindje maken, en lekker genieten heerlijk :D

ja lt heb gerookt maar doe het nu nog steeds..als ik er nu aan denk dat ik moet stoppen bij dat idee wordt ik al helemaal gek hahaha!!

lindy zonder jou is de meeting niet compleet. als iedereen zover is dan gaan we lekker met zijn vijfjes :D hoe gaat het nu verder met je meid?

wonder heb je een leuk feesie gehad?? :D

honey;; where are you????????????????????????

hoe gaat het verder hier dames nog nieuwtjes??? :D

Dikke zoen van mij

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey meiden laat weer even een berichtje vallen hier :) het is zo rustig hier.. :(
    en ik maak mezelf alleen maar gek. hoop niet dat als ik wel ongi moet worden dat ik er dan weer 8 dagen op moet wachten pfff!!

het is zo ontzettend druk hier.pfff mn ouders zijn nu defenitief uit elkaar maar zonder ruzie daar ben ik wel erg blij mee.
    wij zijn net verhuisd maar hebben de huur opgezegd. we zitten nu heerlijk bij mams in huis die kan de steun ook wel gebruiken en hier hebben we ook ons eigen kamertje wel om ons terug te trekken ;) haha
    eind juni gaan we met de hele meute mn zusjes mn mams en wij 2tjes naar een boerdijtje hier 2 kilometer vandaan. groot huis, met genoeg kamers en noem maar op zelf 2 keukens :D nou wat wil je nog meer.

het paardje is 19 jaar Oud nou ja een paard kan dik 30 worden als het niet meer is. en voor mij is het toch gewoon lekker buitenrijden en verder geen wedstrijden ofzo.

toen we besloten om ervoor te gaan hebben te tegen elkaar gezegd ik stop met de pil en we doen het lekker rustig aan. we hebben wel op de vruchtbaarste dagen geknutseld maar goed er is hier de afgelopen tijd nog al wat stresserij geweest waardoor we ook niet op ons gemak konden knutselen ;) we gaan nu helemaal met een schone lei beginnen weer van vooraf aan. en we gaan nu ons uiterste best doen om binnen een paar maandjes te kunnen roepen we zijn zwanger :D iedere dag lekker knutselen hahaha ;)
    mn moeder die wil ook zo graag oma worden, en ik wil zelf ook heel graag dat mijn oma het ook nog kan meemaken... en onze trouwerij natuurlijk.
    voor ons is het allemaal een begin van een nieuwe start mams vrijgezel en samen stappen, kindje maken, en lekker genieten heerlijk :D

ja lt heb gerookt maar doe het nu nog steeds..als ik er nu aan denk dat ik moet stoppen bij dat idee wordt ik al helemaal gek hahaha!!

lindy zonder jou is de meeting niet compleet. als iedereen zover is dan gaan we lekker met zijn vijfjes :D hoe gaat het nu verder met je meid?

Dikke zoen van mij

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Dikke zoen van mij

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hahahahahah 3 keer gepost huppaateeee ;)

14. THbaby

THbaby Niet meer actief

haha perfection wat dacht je ik doe dat berichtje gewoon 3x dan staat 't weer vol haha

ik zal je zeggen, ik ben heel vaak op 't forum geweest maar kon hier niet komen. niet lezen of typen je kon niks. hadden jullie daar geen last van?

wat fijn dat je moeder zo achter je staat en dat je dit soort dingen met haar kan bespreken ;) ik kan dat niet met haar. ze waren na een week wel heel blij voor mij dat ik zwanger was maar nou dat het fout is gegaan (wat ze ook super erg vonden) zijn ze volgens mij ook weer blij :S ze geeft steeds van die opmerkingen als (we moeten morgen met de boot naar engeland een weekend en toen vroeg die vrouw zijn er zwangeren aan boord) nee gelukkig niet zegt ze :S me zusje en ik allebei wat een kutopmerking. ja daar kan ik echt niet tegen hoor. ik wil nu gewoon een kindje af uit. khoef niet rijk te worden anders had ik wel een hbo opleiding gedaan, heb tenslotte ook havo heel gemakkelijk gehaald dus ja. ik wil gewoon leven voor me kindjes en niet voor me werk, das voor erbij maargoed.

lt hoe is 't met het leren? beetje onder controle?
    voor jou is het ook bijna zo ver hoor ;) als je overtijd bent test je wel he, ik zit meer in de stress als jullie volgens mij haha perfection is ook al 1 dag over tijd.
    trouwens btw ik ben vandaag ongi geworden en daar ben ik wel blij mee want ik heb gewoon na m'n miskraam lekker een regelmatige cyclus, dus ik ook wanneer ik op z'n vruchtbaarst ben haha voor het geval dat da ding knapt ;)

hee meiden ik ga vanacht lekker shoppen in londen. ofja we rijden vanacht aan en dan ben ik zaterdag nacht terug dus jullie krijgen dan zondag pas weer een berichtje van mij.

xxx

15. mamaomi

mamaomi Lid

Feb 1, 2009
    41
    0
    0
    huismoeder
    tiel
    zat even te lezen maar las dat jullie hyves aan het wisselen waren .
    vind het ook wel leuk om hyves uit te wisselen.
    ben al poosje niet geweest op het forum.
    en ff update ben in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken maar alles wa
    s tip top in orde ben
    nu dagje overtijd dus hopelijk is het deze ronde raak
    mijn hyves is www.lovealicia.hyves.nl
    groetjes naomi

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi naomi wat gezellig dat je er weer bent :D
    ik zal je gelijk toevoegen :D
    Oeeehhh dag overtijd Me too hihi ;)
    wanneer ga je testen?
    ik duim voor je meid.

xx

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heb je toegevoegd hoor :D

hoe gaat het met de rest van de dames? :D

ja wonder ik krijg wel steeds een error als ik een berichtje typ of als ik de pagina wil openen :S vreemd hoor!
    Nee lieve schat je hoeft ook niet rijk te zijn om een kindje te kunnen krijgen, wij zijn ook geen miljonairs hoor, haha heb ook alleen maar vmbo diploma.
    meissie kun je niet nog eens praten met je vriend om toch te proberen om zwanger te worden??? als je zwanger bent kunt je ook alsnog wel de eerste tijd doorgaan met je opleiding of wat dan ook. kom op meissie jij wil het zo graag, mijn vriend wou het eerst ook niet, hij wou eerst dat we allebei gingen werken en genoeg geld hadden, maar na 2 maandjes issie toch de andere kant vna een kindje gaan zien..en door vele malen door mekkeren van mij heeft ie toch mn pil strip weggegooid :D
    gewoon je vriend laten inzien dat je geen miljonair hoeft te zijn of wat dan ook.zul je aan em denken als je gaat shoppen in londen ;) zooooo jaloers op jou!!!
    meid een fijne tijd daar :D en we zullen je wel missen hoor :(

lt; where are you girl????? hoe voel jij je?? nog 8 daagjes meid:D spannend mn duimpjes draaien voor je hoor :D

hier nog geen ongi te bekennen en voel ook helmaal niks.
    in een ander topic werd gezegd dat je ook niet persee iets hoeft te voelen...en wel zwanger kunt zijn.
    ben benieuwd:D

nou meiden ik ga even eten.

dikke knufffffffffffffff

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Perfectionn je hebt groot gelijk dat je gezellig met zn allen gaat wonen!
    Nog steeds geen ongi te bekennen?
    Hoop echt dat het deze maand raak is voor je..

Ik dacht dat ik ook niet kon stoppen met roken maar mn vriend zei; we gaan pas aan een beebje beginnen als jij bent gestopt..
    Dan moet je wel he! ;)
    Kan wel begrijpen dat je nu nog rookt dus dat is geen verwijt he!

Wwonder veel plezier in Londen..
    Ik heb nog steeds de hoop dat je vriend bijdraait en eerder dan Dec. wil..

Honey waar ben je?

Lindy hoe is ie met jou?
    Je krijgt bijna je echo volgens mij..

Met mij gaat alles goed, heb het alleen giga druk op 't werk gehad..
    Nu lekker weekend, heerlijk!
    Leren wil niet echt lukken, heb echt geen zin om het boek open te maken..
    Vanmorgen om half 8 braaf begonnen maar het schiet niet op..
    Mn NOD is 2805 dus moet nog een weekje wachten..

Iemand nog iets meegemaakt?

Liefs X

19. mamaomi

mamaomi Lid

Feb 1, 2009
    41
    0
    0
    huismoeder
    tiel
    hey perfection.
    heb gister testje gedaan die was nog negatief maar nog niks te bekkenen van opoe als ik het volgende week nie ben doe ik nog een testje denk bij mij kan je altijd de klok erop gelijk zetten dus tis afwachten en heb je geaccepteert hoor
    en als op de vorige pagina over een paardje wat leuk :D heb er zelf ook 2 :D
    xxjes

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden hoe is ie hier?
    Alle berichten zijn weer weg zie ik! :(

Share This Page