hee meissie geeft niet, heb zelf ook weinig tijd en als ik op me telefoon kijk. wel 10 x op een dag minimaal dan staat er dat ze met de site bezig zijn en je er niet op kunt :S beetje raar maargoed ff 1 ding he. toen ik zwanger was had ik ook al paar dagen krampen en dacht echt gewoon ongi te worden maar nee dat was niet zo dus hoop voor jou dat dat ook is en anders zeker binnen die 4 maanden haha hoe is het met de rest? perfection hoe is ie? xxx
hey lieverd, het net even snel gelezen..heb het ook erg druk de laatste tijd 'dus weinig tijd voor het leuke forum. we zijn er vorige week achtergekomen dat we toch tot 2 keer toe een mk hebben gehad, wel in een vroeg stadium maar toch. toen we dat net wisten gaat de telefoon en jaa hoor we zijn zwanger wordt er aan de andere kant gezegd. de neef van mijn vriend krijgt ook een kleintje ,,hartstikke leuk voor hun hoor maar dat gevoel he morgen hebben we een etentje met de schoonfam en daar komen 2 zwangere dames eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in omdat ik niet wat hoe ikzelf kan reageren!! lt.....ik zie net dat je vandaag zou testen??????????? ennnnnnnn?????????? laat osn niet zo in spanning meissie. hoe gaat het verder hier???????? Liefs van mij
He meid! Aan de ene kant wat een #$@%@ nieuws maar aan de andere kant betekent dus dat je niet gek bent.. Hoe ben je erachter gekomen (mss domme vraag)? Kan begrijpen dat je geen zin heb om te eten met zwangere om je heen.. (hier idem!) Vanmorgen negatief getest.. :x Word hier zoooo moe van! X
perfection wat rot om te horen zeg! maar idd wat lt ook zegt. je weet nu wel wat je hebt gevoeld en dat je dus echt niet gek bent ofzo. meid het is echt klote zoiets en ik snap heel erg goed dat je niet met zwangere om kunt gaan. dat heb ik ook dus we snappen het met z'n alle heel erg goed! doe lekker rustig aan en je weet dus dat het wel kan he dat vond ik dus het énige positieve eraan. lt wat shit dat ie negatief was! misschien paar daagjes wachten. is niet altijd meteen positief bij iedereen ik duim voor jullie! lindy hoe is 't met je? xxx
Alohaa zoals jullie zien is mn rode vriend op bezoek.. GRR GRR maar nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen! X
hey schatties, heb een aantal mensen in mijn omgeving uitgelegd hoe en wat. zij beaamde een vroege mk ook omdat 2 van hun precies hetzelfde hebben gehad. nou ja goed ik weet dat ik zwanger kan worden maar of je het dan kan vast jouden is een tweede vraag.. maar daar moet ik dan niet aan denken eh. en net al wonder al zegt dat is het enigste positieve dat het dus wel kan. heb nu al de hele week last van mijn buik. heb echt een bolletje en een mega zere huid als ik het alleen maar aantik doet het al zeer. eerst zat het over de hele zijkant van mij buik zeg maar, en nu in mn rug en over mn hele buik....... ook heb ik ineens weer mega borsten :S hoe kan dit toch???? en weten jullie miscchien waar die pijn vandaan kan komen?? lt niet weer eh sjonge jonge zeg wat balen alweer. ja nu is er weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen maar je wordt er wel moedeloos van onderhand of nie? nou meiden hoe gaat het hier verder???? nog leuke nieuwtjes?? Veel liefs van mij
hee dames!! wat rot zeg LT!! maar op naar een nieuwe kans pfff.. Nou hier weer iets heeeeeeeeeeeeel vreeeemds .. 3 a 4 dagen ongi geweest maar alleen donker "bloed" troep achtig iets.. Sorry hihi maar niet fellrood zeg maar snap er niks van.. nu al niet meer ongi. of wat dan ook wat het was.. nog maar een keer testen? of wat denken jullie?? Nou perfection das wel even heftig! Weer een tegenvaller!! snap ook dat het dan niet leuk is om al die dikke dames (A) te zien het lijkt wel of er nu alleen maar zwangere rond lopen, werk tegen over het ziekenhuis.. nou zie er op een dag misschien wel 100 lopen.. maar goed mag niet klagen (A) ben nog niet zo lang bezig.. dus jaa.. Wel een rust hier .. maar het is dan ook al een paar dagen superrr goed weer!! lekker he?? Lindy hoe gaat het met je? kus kus
lt balen zeg!! je voelde het wel aankomen maar dan hoop je toch dat 't niet zo is he. die vrouw moet wel gelijk krijgen he! doe goed je best haha honey klinkt wel apart ja. toen ik zwanger was had ik ook alleen maar bruinbloed dus dacht ooh ben ongi maar nee het hield weer op, getest en ik was zwanger! met de nadruk op was perfection bij jou klinkt het al net zo. jeetje misschien is het nu wel gewoon raak! hoop het voor je!! xxx
hey lieverds, vandaag was het weer mis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zoals ik al zei die rare gevoelens....vandaag kon ik wel huilen was met mijn vriend in de supermarkt, liep met een doosje maar kon niet eens meer recht lopen & kon echt wel alles bij elkaar huilen!! thuis ging ik naar wc en zat er weer een dikke prop in mn onderbroek!!! nu is de kramp weg!! meiden wat moet ik nou?? woensdag ga ik naar de HA maar ja wat moet ik erzelf nou mee, normaal kon ik niet met mn schoonmoeder door 1 deur en nu wel, mijn vriend smste haar net en ze belt meteen, en haar bevel je moet morgen meteen naar de HA!! wel heel lief dat ze zo bezorgd is!!!!! het weekend was ook behoorlijk kut, we haaden dus een feestje van schoon mams en daar kwamen de 2 zwangere dames aan!! die prate continu zo luidruchtig over de zwangerschap.. ik wist niet waar ik moest kijken!!! Honey laten we hopen lieverd ik duim mega voor je!!!! Ja echt he,100 zwangere op een dag dat lijkt hier kok wel zo te wezen hihi ik was 2 week terug op juliana pop en alleen maar zwangere meiden!!!! wel leuk natuurlijk maar aan de andere kant toch rottig.. en eentje had me toch een rare buik hahahaha die had gewoon twee buiken!! mn schoonzus trouwens ook die enkels niet normaal!!! hahaha nou ik hoop iniedergeval dat ik niet 30 kilo aankom haha!! ik zou als ik jou was honey nog een keer testen en kijken wat ie zegt maar dan vrijdag ongeveerals je dan echt zwanger bent kan ie niet meer negatief aan geven!! ik hoop het zo voor je meid!!! nou schatties ik ga mn bedje opzoeken ben onwijs moe!!! weltrusten!! dikke knuffel en veel liefs van mij
meid wat klote zeg. ja de kramp was bij mij ook bijna meteen weg nadat ik het vruchtje verloren was. das nu bij jou al de 3e keer. zou idd ff naar de HA gaan en alles goed na laten kijken. misschien moet je vitamine slikken (ik geloof b12 ofzo) zodat je misschien geen afweerstoffen aanmaakt ofzo.. nou hoop dat het de volgende keer echt blijft zitten!!!!!! xxx
Hehe eindelijk weer tijd om hier te lezen!! Perfectionn ben je iets wijzer geworden van je HA bezoek? Ik hoop echt dat je nu iets meer duidelijkheid gaat krijgen! Honey heb je nog een test gedaan? Lindy hoe gaat ie met jou? Zag ik op hyves dat je alweer 15 weekjes bent? Wat gaat dat snel zeg! Wwonder hoe gaat ie met jou? Nog iets meegemaakt? Hier is de ongi weer weg dus we gaan weer verder! Hoeveelste ronde is dit nu van jullie? Ik moet zeggen dat ik nu al ongeduldig begin te worden.. Mijn gedachten: Nicht + vriend roken en drinken zijn ronde 1 zwanger. Wij roken en drinken niet en ik moet wachten. Jeee, het leven is oneerlijk! & oke ik barst gewoon van afgunst hahaha.. Heb verder weinig meegemaakt, waarschijnlijk gaan we in het weekend lekker weg.. Heb er nu al zin in! Dikke kus voor jullie allen
hee dames!! nou maandag gestest , kon het echt niet laten, en natuurlijk nega.. duh.. maar probeer het vrijdagg nog eens.. kan echt niet zijndat dit mn ongi was.. of hij komt nog een x deze maand ik lees strax weer helemaal bij moet er nu weer vantussen vriendlief heeft honger.. grrr.. kuss
lt: jou gedachten had ik ook!! ik was zwanger deed alles volgens het boekje alles wat moest en alles wat niet mocht deed ik zoals het moest en bij mij ging het fout en me beide nichtjes hebben in het begin gedronken (omdat ze het niet wisten en die andere dronk af en toe een wijntje) en rookte beiden en bij hun gaat het wel goed :S blijft zo raar!!! bij jullie komt het ook nog wel hoor misschien waren hun ook wel al langer bezig maar zeggen ze gewoon eerste ronde. honey misschien dat ie nog wel positief wordt ! hoop het echt heel erg ! net zoals ik het bij jullie allemaal hoop. duim voor jullie allemaal! perfection hoe is het met jou? ben je al bij de HA geweest? met mij gaat het goed, lekker van het weer aan het genieten! denk wel steeds anders had ik nu een mooi buikje gehad maar dat heb ik gewoon nog te goed xxx
hey lieve schatten, ben ik ook weer even, heb een beetje afstand van het forum..kijk wel af en toe maar reageer weinig. er is weer van alles gebeurd hier what else ik denk dat ik maar eens een boek ga schrijven hahah!! nee gekheid ben vamiddag bij de doker geweest alleen om een plek op mn buik mega rood met bultjes, als ik over mn buik aaide deed het al zeer..en nou ja lekker dan gordelroos, gaat met 2 weekjes weer vanzelf weg. als je vroeger water pokken hebt gehad, krijg je dat ook :S ben je lekker mee dan hahaha!! en nog van alles gebeurd, agh als jullie het willen weten hoor ik het wel toch?? heb gister getest en nega, voorlopig stop ik. volgende week weer naar de dokter en vragen om een spiraal of iets dergelijks tenminste dat is hoe ik er nu over denk!! hoe gaat het hier verder?? lt jij mag weer flink aan de klus doe je nu is een keer goed je best haha(grapje) wonder jou buikje hou je zeker tegoed toch? honey hou je ons op de hoogte vrijdag?? spannend meid lindy hoessie met jou??? dikke knuffel voor jullie
Nou omdat je zo aandringt zal ik is mn best gaan doen! Heb je de HA nog vragen gesteld over een mk? Misschien is het wel fijn om even rustig aan te doen maar kun je dan geen condooms gebruiken / voor het zingen de kerk uitgaan? Dan kun je op ieder moment weer voor een wondertje gaan? ( Fijn he zo bemoeial! ) Gisteren een weekendje weg en beautydagje geboekt. HEERLIJK! Dus ik zal vanmiddag nog even kijken en anders spreek ik jullie zondag. Geniet van 't weer zolang het nog kan he.. Dikke kus
hee schatten! perfection, hier nog een bemoeial!! als je een condoom gebruikt ofoz net wat LT zegt kan je later nog voor een wondertj gaan toch? Hier zitten we op uhm even tellen ronde 4.. volgens my, wou vrijdag eigenlijk nog testen maar had er toen ik van me werk kwam geen kracht meer voor! maandag eventjes doen.. vandaag een oude klasgenote opgezocht waar ik goed bevriend mee was, in verwachting een ander ook al.. schiet bij ons allemaal niet op eej? ben deze week goed late vallen door een vriendin.. zij en nog 2 vriendinnen vanuit zeeland hebben alle 3 een kleine, nou zouden ze een zaterdag op zondag hier heen komen ( naar brabant ) konden ze dat al niet omdat het zaterdag te warm was om met dat kleintje te gaan rijden.. nou dat snap ik nog wel.. (onthou ik wel voor als ik ooit een kleintje heb (A)) krijgk zondag sms dat ze niet komen omdat ze liever met die andere 2 vriendinnen die ze niet zo lang kent.. naar het zwembad gaat want het is leuker met hun iets te doen omdat hun kinderen hebben.. :S grrr.. pff meiden ik ga slapen ' kussssssssssss
honey wel laten weten als je vandaag getest hebt he!! ik duim voor je perfection ik ben het met lt en honey eens. ik zou ook gewoon met condoom doen want de pil is echt rommel, wie weet hoelang je weer moet ontpillen enzo. ik slik echt voorlopig niet meer de pil, wij doen ook met condoom (me vriend denkt dat ik wel de pil slik is dat slecht? hij wil toch alleen met condoom) ik wil die rommel niet meer in me lijf en meteen kunnen beginnen als we dat willen wat fijn lt, heb je genoten? echt heerlijk zo'n weekend! jou eisprong komt ook alweer bijna, wat gaat 't toch snel zeg als 't niet bij jezelf is of je er nog niet voor gaat lindy hoe is het met jou? alles nog goed? goed uit te houden met dit weer? mijn broer en schoonzus krijgen volgende week te horen of ze een jongen of meisje krijgen. ben zo benieuwd. ze is nu precies 19 weken. xxxx
He ladies im back! Wat was dit een heerlijk relax weekend zeg.. Wwonder; ik zou wel tegen je vriend vertellen dat je de pil niet slikt.. Een condoom kan kapot gaan en je kunt zo zwanger worden ( wat hij waarschijnlijk niet erg zal vinden! ) maar als hij denkt dat je de pil slikt wil denk ik ook iets zeggen.. ( hij is er nog niet aan toe zei je laatst ) Ik ben het helemaal met je eens dat de pil rotzooi is en ik zal hem dan ook never nooit meer gebruiken! Misschien een idee om dit aan je vriend uit te leggen? Dit alles bedoel ik echt niet vervelend en ik snap je helemaal maar ik zou wel eerlijk zijn! (k) Hoe gaat het met de rest hier? Liefs X
hee lieffiess!! gister getest en weer nega.. pff nou komt er bij me weer een ongi aan, :S snap er nu helemaal geen fluit meer van :s hoe gaat hier met iedereen?? ben blij met jullie hor! jullie luisterend oor enz!! als k jullie toch niet had! kusssss
Ik snap precies wat je bedoeld Honey.. In mijn omgeving is alleen mn nicht op de hoogte maar heb er nog maar weinig contact mee! Haar zwangerschap is natuurlijk belangrijker.. *zucht* Vind jullie ook echt super meiden en het lijkt me nog steeds leuk om een meeting te houden maar dan moet moeder natuur ons natuurlijk wel even een handje helpen.. Wwonder je bent toch niet boos om wat ik heb gezegd? Perfectionn hoe gaat ie met jou? Al nagedacht over wat je gaat doen? Lindy hoe gaat ie met jou? Ik ga gauw aan de slag hier! Spreek jullie.. Kusjee