lt nee natuurlijk ben ik niet boos en ik ben het ook met je eens. dus heb tegen hem verteld en hij deed er echt niet moeilijk over. hij zei als dat rommel is dan moet je er maar mee ophouden we hebben toch condoom dus. ben er wel blij mee dat ik 't verteld heb mede dankzij jou! bedankt dus daarvoor ben ook blij dat ik jullie heb hoor!! 1 vriendin weet ook dat ik heel graag wil enzo maarja met jullie kan ik 't er echt over hebben, jullie zitten in hetzelfde schuitje en zij heeft al een kleine, is toch anders vind ik! honey wat raar dat ie weer nega was. toch maar weer doorgaan en goed klussen? dan moet ie volgende keer gewoon lekker positief zijn btw de computer was in de maak vandaar dat ik nog niet had gereageerd! fijne dag meissies! xxx
Hallootjes, Hier een chagerijnige ik.. Maar nog 5 uurtjes en dan heb ik een weekje vrij, heerlijk! Hoe is ie verder hier? Als we nu allen snel zwanger worden dan kunnen we gaan daten!
hallo iedereen ik ben gina ben 20 woon samen met me vriend van 28 en hebben een dochtertje van 2 en half, en zijn nu bezig voor de 2e.
hoi mama van chayenna welkom! leuk zeg al een kleine meid! zijn jullie al lang bezig voor een 2e? lt hoe is ie? ben het helemaal met je eens, kunnen we allemaal daten haha gezellig! ik denk dat perfection echt even afstand heeft gedaan, is misschien ook wel even beter na wat ze allemaal heeft meegemaakt, is ook niet niks! zou het wel even na laten kijken door de huisarts/gyn. heb je trouwens je ei al gehad? honey hoe is ie met jou? ongi al voorbij? kun je lekker met de volgende ronde beginnen en dan moet het gewoon raak zijn lindy hoe is ie? xxx
He Gina welkom en kom gezellig meekletsen! Wwonder; Met mij gaat alles zn gangetje heb nu heerlijk een weekje vrij en hoe is ie met jou? Geen flauw idee of ik mn ei heb gehad.. Deze week hebben we door omstandigheden maar weinig sex gehad maar ik denk dat het gister raak was! (alweer, hahaha) Honey; Doe nou ook is iets harder je best dat heb ik perfectionn ook beloofd! Hoe is ie verder met je? Er staat me iets van bij dat Lindy 3 weken vakantie heeft.. Ging ze niet naar Frankrijk toe? Ik wou dat ik op vakantie kon maar dat duurt nog 10 weken!!! Hebben jullie vakantieplannen zoja wanneer en waar ga je heen? Liefs X
hee schatten!! ongi vandaag eindelijk voorbij.. dus ga nu echt mn best doen haha en mn cyclus goed bij houden haha We kunnen zoiezo toch wel een keertje datee? Heb er al zin in hoor! over 10 weken pas vakantie Lt? pff duurt nog lang! ik al over 3 weken hopen dat het weer dan wel een beetje mee zit!! haha.. Hoe gaat het hier met de rest? wel beetje rustig hier kus kus
Hey Honey, Wat lekker zeg om over 3 weken al vakantie te hebben.. Gaan jullie nog ergens heen of lekker thuis? Hoelang is jouw cyclus? Ik heb deze maand een cyclus van 31 dagen aangehouden maar hoop dat ik niet meer hoef te tellen.. Nja op zich heb ik ook wel zin om iets af te spreken.. Hoe staat de rest hier tegenover? Ik ga nu ff genieten van de zon! Eindelijk naar alle regen vandaag.. Kusjee
hoi dames wat leuk zeg jullie reacties, ik benniet lang bezig, zouden eerst in maart er al voor gaan maar toen toch uitgsteld een heel gedoe alemaal haha maar dit is onze 1e ronde, ben wel al met depil gestopt in januari, maar nog niet ervoor gegaan. Over 10 dagen testen vind het zo spannend en ik duim voor de meiden hier. super gezellig hier!
He Wwonder, Perfectionn & Lindy wonen beide niet in Brabant.. Maar ik weet van beide ook niet of ze mee willen.. Hoe is ie verder met je? BellaLuna welkom en succes met de laatste loodjes! MamavanChayenna succes met zwanger worden! Het is wel fijn dat je al een half jaar met de pil bent gestopt dan zal het ontpillen wel een heel eind voorbij zijn.. Hoe gaat het met de rest? Beetje stil de laatste tijd.. Ik ga nu weer ff slapen, kom vanmiddag nog wel kletsen.. Liefs X LT
heeeee lievie'sssssssss Hoe gaat het hier ?? wat leuk zeg 2 nieuwe dames Welkom op het gezelligste, en leukste forum hihi tijdje niks laten horen, i'm sorriee erg druk hier, ondertussen is het hier een levende soap en zit echt met een dilemma haha ja what else, jullie zullen zo onderhand wel denken heb je haar weer hahaha!!!! nou ja ondanks dit loopt het wel goed hoor, ben nog nooit zo blij geweest met mn ongi hihi vanmiddag dikke kramp en ja ongi!! mn ex is flink actief op mijn tel zeg :S ook dat nog!! het is wel een scheetie hoor maar als vriendlief dat is wist!! ondertussen gaat het nog niet echt beter tussen ons, nog steeds geeft hij mam meer aandacht als mij!! nou ja ik kijk er weinig meer na, dan wordt ik alleen maar gekker en gekker! knuffelen zit er amper bij en een piep klein kusje nee nee!! op dit moment weet ik niet zo goed wat ik wil hoor!! waarom is het alleem zo ingewikkeld hallooo ben nog zo jong! haha af en toe wil ik die kerel boven ons wel is een schop onder zn hol geven hihi maar lees ik hier iets over een date gezellie!!! nee woon niet in brabant, maar in verre fryslan boppe haha!! wel leuk als we met ze alle gaan daten toch dan zien we elkaar eerst zonder buik haha!! kunnen we afspreken op een bepaald punt!! verder nog geen zwangere dames hier??? nou zeg!! Miss jullie wel hoor als ik niet zoveel op het forum ben SNIK!!! Nou scheeties ik kom morgen nog wel even koekeloeren. weltrusten allemaal en een dikke Tuut van mij
hee meiden ben ik weer! jeetje ik had gewoon geen tijd!! sorry bellaluna nog idd een paar weekjes. kun je nog normaal slapen? haha mamavanchayenna: ooh oke 1e ronde, spannend!! hoelang heb je er bij chayenna over gedaan? lt nee ik wist wel dat zij niet uit brabant kwamen maar wel dat jullie dat wel kwamen haha. we kijken gewoon een keer hoe we dat gaan doen. heb het nu wel ff druk druk druk maar we plannen echt een keer een meeting! perfection; klote zeg dat het nog steeds niet beter gaat. woon je nog wel bij je moeder? misschien moet je wel tegen je hubbie zeggen dat je ex je smst want dan gaat ie misschien gewoon denken hee maar haar moet ik niet laten lopen.. 't is maar een optie he.. nou meiden hier gaat het goed. inmiddels alweer 2 dagen ongi en me cyclus is lekker regelmatig dus das wel fijn. me vriendje is ook heel lief en hebben paar keer goed gepraat ook nog over de miskraam want dat hadden we een beetje verdrongen en hij wil toch ook graag een kindje maar dan ook echt als we een plekkie hebben een eigen plekkie wel te verstaan haha nou xxxx
He meiden.. Perfectionn wat klote zeg dat je vriend zo bezig is.. Heb je hem nogmaals verteld dat je het niet tof vind? Ik kan wel begrijpen dat je nu niet weet wat je moet doen.. Als hij zich zo gedraagt dan is hij zelf nog een kind?!? Je weet dat ik het niet vervelend bedoel.. (k) Wwonder fijn dat je een goed gesprek met je vriend hebt gehad.. Lekker op een zoek naar een eigen stekkie en dan beginnen aan de gezinsuitbreiding.. Ik gun het je echt! Honey how are you doing? Lindy lekker van je vakantie aan het genieten? Hier alles oke, weekje vakantie zit er weer bijna op.. Lekker gezwommen en van de zon genoten, heerlijk! Ik ga nu gauw douchen want zometeen start het pokertoernooi.. Ladies dikke kus vanuit Brabant!
hey wonder meissie, heerlijk he als je lekker kan praten over zulke dingentjes waneer is het zover dan jullie eigen plekkie?? Ja mn vriend die weet het ook wel dat ik contact met hem heb, heb er laatst met mn moeder over gepraat en die weet ook el zeker dat hij het door heeft alleen hij doet alsnog zijn best nie hoor!!! nou ja ik bedoel ik ga lekker mn eigen gangetje en wakker heb ik er al genoeg van gelegen. heb nu een instik ik zie wel hoe het allemaal komt. ben blij dat ik met mn ex goed over alles kan praten, dat voelt dan gewoon vertrouwd zeg maar...maar goed verder woon ik og bij mams ze kan mijn steun nu ook wel gebruiken ze heeft het erg moeilijk met de scheiding dus kan wel een steuntje gebruiken. ben ook erg blij dat ik er nu ook met haar normaal over kan praten!! genoeg daarover hahaha hoe gaat het met de rest van de meiden hier??? Dikke knuff
lt schattie, snel is zo een weekje dan om he. was het daar wel lekker dan?? hier is bagger geweest hoor, regen regen en ja je raad het al regen haha!! zonnen zat er hier dus nie in jammer genoeg, wordt toch maar een zonnebank kuurtje denk hahaha hoe gaat het verder met je?? fllink aan de klus geweest? hihi nog 10 daagjes zeg jeee wat gaat dat snel!! ik duim weer hrd voor je hoor meid Liefs van mij
schattenn!! zit een beetje met een dilemma!!!! wel een lang verhaal hoor! een tijd terug heb ik bij het darten een jongen leren kennen.. zon super leuke jongen, gewoon qua omgang. en voelde helemaal niet aangetrokken tot hem. Na flink wat borrels op probeerde deze jongen ( noem hem N. ) mij te zoenen. ik heb terug getrokken. Dit heb ik tegen mijn vriend vertelt en hij reageerde er niet echt super goed op, ontzettend veel ruzie gehad daarover en er ook achter gekomen dat ik veel echt super veel om mn vriend geef.. Nu blijft die jongen contact houden en heeft al een paar keer sorry gezegt en ook gezegd dat hij het niet had moeten doen.. ik heb zijn excuses aanvaard en ga gewoon vriendschappelijk met hem om,maar ik vind hem zooo leuk!!! ( gewoon als vriend) en wil dus ook met hem omgaan als vriend, samen stappen bios etc. maar mijn vriend zou dat zoo niet leuk vinden en echt erg boos worden op hem..maar ik wil hem niet kwijt.. snappen jullie me een beetje?? wat zouden jullie doen? wat vinden jullie moet mn vriend gewoon excuses accepteren enz? ik weet het niet meer hoor :'( kussssss
He lieverd! Wat een klote situatie zeg.. Ik denk dat je vriend er een minder groot probleem van had gemaakt, als hij niet had geweten dat hij je wilde zoenen.. Nu denkt hij dus iedere keer als jij N. ziet; dadelijk probeert hij haar weer te zoenen.. Mijn vriend zou het ook echt niet goed vinden als ik met een jongen afspreek.. Ik begrijp dit want ik zou ook gek worden als hij met een meisje afspreekt.. Jij moet voor jezelf de beslissing nemen.. Je zegt zelf al ik vind hem zooo leuk en je wil contacten houden met hem.. Misschien dat je hem toch leuker vind dan dat je denkt? Tja, ik snap jullie beide.. Jij denkt; doe normaal we zijn gewoon vrienden.. Hij denkt; dadelijk wordt ze verliefd of zoent hij haar weer.. Ik zou in ieder geval geen acties uithalen waar je eventueel je relatie mee in gevaar kan brengen.. Schatje ik hoop dat je er iets aan hebt! Laat je even weten hoe het afloopt? Dikke kuss