he mop! bedankt voor je reactie, heb er goed overna gedacht en geef je eigenlijk wel gelijk.. mn vriend zij ook precies het zelfde wat jij zei, dat hij bang is dat het wel uit de hand gaat lopen. dus ga er maar een dikke vette punt achter zetten. en er proberen maar niet meer aan te denken, wanthij (N.) is net wel een beetje verder gegaan dan vriendschap.. nou via msn dan, hij zei dat hij sex wou en bla blabla alle andere onzin die erbij hoort! hij heeft gewoon zelf een vriendin.. nou zegt voor mij toch al nwel genoeg dat je niet te vertrouwe ben.. maar goed klaaarrr hiermee Bedankt hoor LT!! zie dat je bijna moet testen spannend hoop het zoo erg voor je gaat alles goed? lieffiess waar zijn jullie? kuss
He lieverd! Wat is die N. een klootzak zeg.. Dat zegt al genoegen over zo'n jongen, ben maar blij dat je niet al teveel worden met je vriend over hem hebt gemaakt.. Ik zie dat je vandaag waarschijnlijk je eisprong hebt, goed klussen he!! Zondag de dag des oordeels.. Heb al de hele maand het gevoel dat het niet raak is dus laat die ongi maar snel komen! Verder alles goed hoor! Sinds maandag weer aan 't werk pffff.. Heb je de 2e nog steeds vrij? Ik heb alleen een reactie van Perfectionn en jou gehad dus ik denk dat we hem wel naar de 2e kunnen verplaatsen? Laat je het ff weten? Dikke kus
Hallo meiden sorry dat ik nix meer heb laten horen maar het is allemaal niet zo gelopen zo als ik zou willen de vakantie was erg leuk en gezellig zaterdags terug gekomen alles goed en prima zondag morgen demy naar bed gedaan geen probleem nix aan de hand. om half 1 hoor ik een raar geluid ik ga kijken was in de veronderstelling dat ze spuugd had in bed dus ik riep agh meisje toch geeft niet.. komt allemaal goed. toen ik in het kamertje kwam was demy helemaal blauw/paars en lag ze te schokken in haar bedje ze was loeiheet dus ik uit man en macht gegild om hulp,, meteen 112 gebeld wat ik moest doen.. stefan ik bij haar gebleven en heeft gedaan wat die mevrouw zei aan de telefoon ik moest hulp gaan halen want met zijn 2e lukte het ons niet om haar bij bewust zijn te krijgen.. gelukkig hebben wel lieve buren die kwamen meteen aan rennen teon ik HELP riep... aan de overkant woont een verloskundigen die kwam ook meteen aan rennen en die heeft gelukkig demy bij kunnen krijgen.. de arts van de huisartsenpost kwam en toen kwam demy weer helemaal bij en alles leek goed.. ze hebben besloten dat het niet dringend was op het moment om naar het ziekenhuis te gaan. ze moest een zetpil en mocht weer lekker gaan slapen.,. NOu lekker vond ik het niet,, was doodsbang.. stefan is bij haar gaan liggen en ze heeft ruim 2 uur geslapen daarn leek ze weer helemaal de oude te zijn.. ze heeft nog buiten gespeeld in de zandbak. wij gingen eten en demy wou niet we hebben haar in het campingbedje gelegen beneden. ik was net met mijn vader aan de telefoon om te vertellen dat het nu hartstikke goed ging en dat ze bijna geen koorts meer had. en toen riep stefan dat ik meteen de huisartsenpost weer moest bellen demy ging weer in stuip.. het was nog geen 5,5 uur later.. De mevr aan de telefoon zei dat het nu wel kritiek was. we moesten haar bij brengen door tegen haar te praten en pijnprikkels te geven,, gelukkig begon ze gelijk heel hard te huilen dat was een goed teken.. de huisarts van de HAPA kwam binnen 5 min. en die zei meteen er moet een ambulance komen dit is niet goed. die was er ook echt binnen NO time demy in de maxicosi gezet want ze was te slap om maar te liggen of iets.. het paste nog net,, ik mocht mee in de ambulance. gelukkig.. in het ziekenhuis aangekomen kregen we de ergste senario`s naar ons hoofd. Mexicaansegriep? longonsteking? hersenvliesonsteking? terwijl demy absoluut niet ziek was die dag wat verkouden maar wij dachten dat het door de Airco kwam demy moest een nacht blijven.. ik mocht ook blijven slapen. savonds kwamen ze om de paar uur kijken hoe het ging. om 1.. half 2 heb ik de verpleegkundigen er bij gehaald want demy bleef zo na schokken ik vond het zo eng. die heeft de neuroloog assistent op gepiept die is komen kijken maar vond het niet dringend we moesten der laten slapen. Om het uur werden we wakker demy huilen helemaal overstuur. zielig hoor.. die dag heeft z onwijs geslapen. en leek het allemaal wat beter te gaan maar we wisten nognix of we naar huis mocht niets. De uitslagen van het bloed waren prima. nix te bekennen wat een opluchting en urine ook goed. dus ik had zo iets van ohh dan mogen we naar huis om 7 uur savonds nog niemand gezien stefan is naar de balie gegaan om te vragen of we naar hui mochten. de verpleegster moest even overleggen ze hadden demy liever nog 1 nacht gehouden. maar ik zei ook ze is thuis beter op der plekje.. daar werd ze om het uur wakker helemaal in paniek. we mochten op 1 voorwaarde naar huis dat als haar toestand verslechterder dat we meteen terug kwamen. ik heb meteen haar medicijnen opgehaald bij de apotheek en de 1ste nacht thuis IK niet geslapen natuurlijk was zooo bang. gelukkig is alles goed gegaan en heeft ze geen aanvallen meer gehad. alleen is ze soms nog wat afwezig.. ze is weer vrolijken gezellig.. het leek allemaal met mij wel goed te gaan.. maar ik storte compleet in sliep niet meer had nachtmerries. kon niet goed meer eten.. veel last van harde buiken.. ben het wat rustiger aan gaaan doen ik slaap veel en werk de laatste weken halve dagen. vanaf volgende week weer hele dagen.. het gaat steeds weer wat beter.. moet gewoo niet te veel hooi op mijn vork nemen.. OOk nog wat positiefs met de baby gaat het super het groeit als kooL sinds 2 weken voel ik het schoppen 5 aug weten wij wat het wordt ik houd jullie op de hoogte.. HOe is het verder heir met iedereen??
Meiden ik haak vanaf hier weer in als jullie het goed vinden. heb niet echt heel veel puf om alles bij te lezen ga het wel proberen hoor . knuffel
jeet wat moet dat eng geweest zijn zeg!fijn dat alles nu goed gaat met je dochter en fijn dat alles goed gaat met de beeb!
Oh lieverd wat heb jij een angsten uitgestaan zeg! Zit het met tranen in mn ogen te lezen.. Ik ben blij dat het nu met jullie weer goed gaat!! Dikke kus
linda221 ja gelukkig gaat alles weer goed Lt20 ja was ook wel flink bang heb ik snel moet ik eerlijk zijn.. Hoe is he tmet jou meid? Hier gaat het prima we moeten zo even op stoelen jacht ben gister door mijn eetkamer stoel heen gezakt., ze waren dan ook wel al erg oud dus zat te gebeuren. demy is erg gezellig overal aan het uitproberen en heel hard gillen als het niet mag.. haha met de baby gaat alles prima tot snel meiden
haj meiden hoe is het hier?? Hier onwijs blij heb mijn andere stoelen.. bleek dat de advertentie van de buurvrouw was wat een toeval hihi.. voor 40 euro 4 stoelen 2 jaar oud zo goed als nieuw bruin suede achtig net alsmijn bank en ze zitten heerlijk zooooo blij stefan heeft nog nix gezien dus ben benieuwd wat hij zegt vanavond hihi mijn huisbaas is zo lief geweest om die andere meteen naar het grofvuil te brengen was erg gezellig met de versite we hebben chinees gegeten demy lig al ff uitgevloerd in bed ik duik er ook in morgen vroeg op verjaardag van me schoonzusje geen zin maar ja moet maar he.. tot maaandag avond..
Nou dat is nog eens een koopje zeg.. Ben benieuwd of het hem opvalt.. Fijn dat Demy weer helemaal de oude is Hier is het morgen testdag.. Ik heb expres geen testen gehaald omdat ik niet weer teleurgesteld wil worden.. Vorige maand had ik op dag 30 al wat bloed verloren maar tot heden niks.. Verder heb ik sinds gisteren last van af en toe krampen, misselijk in de avond en wat gespannen borsten.. Mijn lichaam maakt me gek!! Ik hou jullie weer op de hoogte.. Ooh Linda als je zin hebt ben je as. zaterdag 2 aug. ook welkom hoor! Liefs X LT
Lt wat Shit da je gezakt bent zeg, maar niet meer aan denken he je had wel ontzettend hard geleerd. lindy jeetje wat een verhaal zeg! Durf je nog wel te slapen? Ook zo raar dat ze daar niks over kunnen vinden he! Wel een koopje je stoelen zeg fijn dat ze zo goed bij de rest passen. Over die meeting, ik kan alleen 9 augustus. Helaas, heb lt al gemailt. Wil wel heel graag, lijkt me super om jullie te ontmoeten, jullie weten best veel van mij zonder dat ik jullie gezien heb. Groetjes aan iedereen wie ik in me verhaaltje vergeten ben, zie niet wat ik allemaal typ, ben op me telefoon. Ohja lt hoop dat het deze maand raak is, vind het heel spannend xxxxx
Schatjes! Het is toch zondag 2 aug? Want ik moet zaterdag 1 aug nog werken... Lt weet je al iets..? Ik mag volgens my ook al bijna testen :-D (kan mn banner niet op mn tel zien! Hihi ) kus kus
He schatjes... Ik bedoelde de zondag, im sorry! Vandaag kan ik testen ( dacht dat het zondag was! ) maar ik ga het niet doen.. Heb wel last van bepaalde dingen maar ik heb echt geen zin in een teleurstelling.. Dus ik ga heel eigenwijs afwachten.. Wish me goodluck hahaha... Hoe is ie verder hier? Kus
Hallo hallo!! Zo loop aardig achter, kon steeds nie op het forum komen :S JEETJE lindy wat een gebeure zeg :O Is alles nu weer helemaal oke met je meissie?? Wonder hoe issie met jou?? x
He lieverds, Ik denk dat de ongi door gaat breken! Heb gisteren en vandaag 2 x oude troep gehad.. Hou jullie wel op de hoogte maar denk dat we morgen aan de nieuwe ronde kunnen beginnen.. Helaas, pindakaas! Hoe is ie verder hier? Dikke kus