Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey schattie wat balen weer zeg :( nou ik zal je zeggen ik heb ook ovu testen gebruitk en zoals je ziet nog geen zwangerschap te bekennen hihi!! dus of het echt werkt ik heb geen idee diit is mijn ervaring. beter duimen we volgende maand niet weer...zit waarschijnlijk een vloek op ofzo hahaha!!!
    als je het maar positief blijft bekijken nieuwe ronde nieuwe kansen!! :)

Dikke knuffel

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb ovu testen besteld omdat mn cyclus nu tussen de 28 en 32 dagen ligt.. Het zijn 12 ovu en 3 zw. testen.. Hoop dat ik er iets aan heb..

Hoe is ie hier verder?

Honey je kan bijna testen!!

Wwonder hoe is ie met je?

Perfectionn zijn jullie nu wel of niet met klussen bezig?

Linda hoe gaat ie met jou?

Laat die ongi maar snel voorbij gaan en maar weer lekker klussen.. Deze maand ga ik alles volgens de regels doen!!

Dikke kus voor jullie allemaal

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het is hier weer zooo stil.. :(

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Lt toch ongi geworden :( jammer meid
    knuf.
    Ik kan 2 aug niet :(
    sorry, ander keertje,.
    mamavan chayenna ohh balen meid knuf
    lt ik heb ovu testen gebruikt
    van babyboomshop :) werkte echt super..
    wat is het stil meiden is
    iedereen op vakantie??
    Hier:
    Met demy gaat alles goed
    we dachten van de week dat ze waterpokken
    kreeg maar het bleek warmte uitslag te zijn
    ze is hartstikke druk maar erg gezellig..
    met mij gaat het redelijk.
    veel last van harde buiken..
    deze zwnagerschap valt me wel meer tegen
    dan de vorige, maar ja agh
    ik heb opzich nog niet te klagen.
    ik denk dat het nu ook wel is dat ik al
    een kleine heb rondt wandelen..
    dat zal oo kwel schelen..
    verder alles goed..
    woensdag 20 wkn echo
    stefan kwam gister met een konijntje thuis
    7 wkn oud
    lief joh.. Vita heet ze
    Noppez ons andere konijn wordt van de week
    geholpen .. en dan kunnen ze over een paar
    weken gezellig samen in een hok

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Lindy,

Ik ga binnenkort 2 konijntjes halen.. :D
    Zijn echt leuke beestjes..

Momenteel ben ik beetje down..
    Mn moeder belde net; ja je nicht is hier en ze heeft echt een heel mooi buikje.. 20 wkn echo is echt duidelijk.. Bla bla bla..

Leuk voor haar hoor maar IK WIL DIT NIET HOREN!!

Beetje oneerlijk *zucht*

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haj meid
    ja konijntjes zijn erg lief
    ik zal vandaag ff foto maken en plaatsen :D..
    ze is nog zoooo klein :D:D

niet leuk van je moeder dat ze belt om
    dat te vertellen., knuffel meid
    kusss

Hier alles redelijk, eindelijk een nacht redelijk geslapen..
    heb alleen ontzettende last van hooikoorts kan er bijna niet door functioneren. heb eindelijk medicijnen gekregen, alleen mag ik die niet iedere dag gebruike.
    hopen dat het werkt :D..

ik ga nu ff poetsen :D

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Lieverds! Hoe gaat het hier? By my alles goed hoor! Nog lekker 1 dag werken dan vakantie!! Lekker! Volgens my kan ik dinsdag testen. Ben zenuwachtig! Heb zelf zon vreemd gevoel!ben donderdag middag in slaap gevallen tot 6 uur en savonds er om 9 uur weer in tot 7 uur in de ochtend. En gewoon vrijdag middag weer moe... Pff..

Lt gaat zondag nog door?

Lindy hoe gaat t nu met je meisje? Kus kus

8. THbaby

THbaby Niet meer actief

honey meid klinkt goed zeg!! hoop het super voor je. ik duim deze keer niet haha kijken of het helpt ;) je snapt wat ik bedoel he!!

lt ik snap het heeeeleeemaaal!! gister een meisje net zo oud als mij.. 'vriendin' is ongepland zwanger.. vind het zo kut he !!!!! ik wil ook zo graag een kindje! ze gaan er wel voor en ik gun ze het allerbeste maar toch knaagt er dan iets.. :( heb er ook echt buikpijn van.

lindy hoe is ie met jou? gelukkig gaat het met je meisje goed!
    je zwangerschap is dan misschien wat minder maar het lukt je wel ;) is idd misschien ook wel omdat je al een kleine meid rond hebt lopen. is toch extra zwaar, daarbij nog die zorgen van laatst in het ziekenhuis enz.

perfection hoe is ie meid? gaan jullie er nu wel voor of toch niet?

xxx dikke knuffel voor jullie meiden!

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Wat een stilte! :(

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Honey hoe was je verjaardag?
    Je kan vandaag testen zie ik, hou ons op de hoogte he!!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Gisteren een gesprek met mn lovie lovie gehad..
    Hij denkt nog steeds dat ik op vakantie zwanger word dus vandaar dat de ovu testen nog even de kast ingaan..

Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!

Dikke kus voor jullie

11. THbaby

THbaby Niet meer actief

Jeetje ik had een heel bericht getypt op me tel. druk ik per ongeluk op verkeerde knop, heel me berichtje weg. Maargoed ik typ opnieuw. Honey nog van harte! Fijne dag gehad? Nog leuke cadeautjes gehad? Wanneer ga je testen? Ben zo benieuwd! Lt hoe is 't met jou? Goed aan de klus? Hoop echt dat je hubbie gelijk heeft en dat jullie kindje verwekt wordt op vakantie, zou wel mooi zijn. Hier gaat 't ook goed. Voel elke x me eisprong en heb dan van te voren ook van dat doorzichtige slijm, dus dat is lekker gemakkelijk als we er straks voor gaan. Ga morgen servies halen, had mooie gezien en dan hoeft dat straks niet meer. Me hubbie praatte eerst nooit over de miskraam maar nu best veel dus ik merk echt dat hij ook graag snel wil. Xxx slaap lekker allemaal.

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hee lieverds! Ja een hele leuke dag gehad! Veel visite! Altijd wel druk zon dag. Ben wel verwent hoor van mn vriend een tuinset gekregen dus super! Hier gaan we ook ronde 5 in. Pff ongi gaat denk ik toch doorzetten.. :( agja nieuwe ronde nieuwe kansen! Hoe gaat het met de rest? Lt hoe gaat het met je rug? Dikke kus

13. THbaby

THbaby Niet meer actief

jeetje honey ik had nog wel zo'n goede hoop dat het deze keer raak was bij jou!
    nou nieuwe rondes nieuwe kansen meid ;)

wat heeft lt met haar rug gedaan dan? hoop dat het snel beter gaat iig

ik heb al eerder gezegt dat we er net achter kwamen dat een vriendin zwanger was, zonder dat het de bedoeling was maar me vriend weet dat ik de pil niet meer slik omdat ik daar ook spataderen van kreeg, iig vestopte aderen enzo en gewoon heel veel last, we doen gewoon met condoom dus dat vond ie goed maar dat wisten jullie al. nou die morgen nadat we dat wisten van dat meisje hebben we zonder condoom gedaan. zo zie je wel dat hij ook graag wil. eej en ik was toen ook nog op z'n vruchtbaarst dus wie weet. heb vandaag een beetje bloed gehad dus zou innesteling kunnen zijn.. raar he. ik ga er niet van uit maar ja een beetje hoop heb ik altijd ook al hebben we altijd met condoom gedaan dan had ik nog hoop ;)

xxxxxxx

ps wanneer gaan we daten. wil jullie graag een keer zien

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden

ik ben weer ff niet geweest
    maar heb ontzettend last van mijn rug en bekken :(
    van de week gesprek op mijn werk gehad en waarschijnlijk
    ga ik 1 dag minder werken. en als het dan echt niet gaat ga ik de ziekte wet in :(.. de gyneacoloog heeft van de week gezegd dat ik rustiger aan moet gaan doen...,,

Met de baby was alles goed het lag zelfs wat voor op de groei :D:D.. En jaja we weten wat het wordt :D:D
    helemaal blij mee..
    we krijgen een
    KNULLETJE

heb al een paar kleertjes gekocht.. ben helemaal verkocht..
    we krijgen over 7 weken nog en extra echo om te kijken of alles nog goed op groei ligt :).

ben onwijs blij :D. demy is weer flink opgeknapt en weer lekker aan het spelen. ik heb nu logee`s..
    mijn zusje is er met haar vriendje. en morgen komen mijn vader en zijn vriendin de nieuwe auto laten zien.

ik ga vroeg naar bed ben dood op..
    we zijn op de rommelmarkt geweest en in het winkelcentrum.

Ik ga proberen van de week weer wat meer aanwezig te zijn maar heb het gewoon erg druk :(..
    mis het wel hoor het kletsen..

dikke knuffel voor jullie allemaal

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

LINDY GEFELICITEERD! :D
    Fijn om te horen dat hij zo goed groeit..

Wwonder wie weet is het wel raak.. ;)
    En anders is het al bijna eind van het jaar, dan gingen jullie toch beginnen?

Perfectionn hoe gaat het met de verhuizing?
    Ik hoop dat jullie dan weer wat rust krijgen!

Honey lekker aan het genieten van je vakantie?
    Ik zie aan je banner dat je 6 dagen overtijd bent of heb je nog geen nieuwe banner aangemaakt?

Hier gaat alles verder zn gangetje..
    Deze maand geen foliumzuur en ovulatietesten dus we zullen zien of dat helpt.. ( foliumzuur zit ook in mn cornflakes dus krijg wel iets binnen )

Ik ga mn ogen sluiten want moet morgen weer werken, pfff..
    Nog een paar weekjes en dan heerlijk vakantie...

Meiden ik spreek jullie DIKKE KUSS!

16. THbaby

THbaby Niet meer actief

hee meiden

lindy wat super zeg een jongen erbij :D van harte gefeliciteerd! kei leuk om een jongen en een meisje te hebben lijkt me ;)
    wel weer minder dat je zoveel last hebt, misschien is minder gaan werken inderdaad de oplossing en moet je er maar het positieve van inzien ;)

lt ja hoop het maar weet eigelijk wel zeker dat het niet raak is haha en idd het einde van het jaar is zo maar iedere dag is eigelijk al te lang ;) en jullie weten precies wat ik bedoel :D

perfection alweer even niks van je gehoord hoe gaat ie meid? hoop dat alles goed gaat!

honey is denk ik gewoon lekker aan het genieten in frankrijk dus geen tijd voor een banner of zoiets dergelijks haha wie weet is het in haar vakantie wel raak :D

xxxx

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden!

Hoe is ie met jullie?

Hier gaat alles goed! Even een maand niet denken aan zwanger worden..

Verder eigenlijk weinig meegemaakt..

Gooi de roddels maar in de groep hahaha!

Dikke kus voor jullie

18. THbaby

THbaby Niet meer actief

hee meiden, hier gaat ook alles goed. wanneer ging je ook alweer op vakantie? kon vandaag uitslapen maar was om 7 u al wakker erg vervelend en raar. zag op hyves dat het katje van perfection zoek is, hoop dat ze 'm snel vind. xxx

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heeeeeeeeeeeee liefiesssssssss!!

Zo een tijdje niet meer geweest!!! hoe gaat het hier?¿?

Lindy; gefeliciteerd met je kleine kereltje echt super!
    Lijkt mij ook geweldig een jongen en een meisje.
    Hoe verloopt je zwangerschap??

Honey; het wat deze keer niet raak begreep ik? :(
    Hoeveelste ronde zitten jullie nu dan?¿
    hoe gaat het verder met je?

lt; aankomende maand niet aan zwanger worden denken? zou het gaan lukken hihi wanneer ga je beginnen met ovu testen dan?

Wonder; wat lees ik???? gaan jullie nu ook voor een beebje?? :D
    dus vriendlief wil het ook heel graag blijkt wel!
    en dan was je ook nog op het vruchtbaarst..hihi ik duim meid!
    wanneer is je Nod?

hier; zoals julie zien is de banner weer terug van lang weggeweest :D zo happyyy hubbie en ik hebben gister de hele avond zitten kwebbelen en we willen er nu toch wel voor gaan, en deze keer geen rondes meer overslaan. het is even afwachten hoe het hier straks loopt met de verhuizing en noem maar op maar het komt vast wel goed allemaal! en het brengt een keer iets positiefs (als het lukt)

Ook de poes is weer terecht gelukkig! ze zat in een schuur bij de buren, helemaal vermagerd onder de wondjes!! dus ze wordt extra verwend! smiddags toen ze net thuis was had ze hele verhalen haha miauw miauw miauw! een heel avondtuur heeft ze beleefd!

Heb 2 week terug mijn haar geverfd, althans mn mams, het moest iets lichter worden maar dat was dus niet het geval! ik hou het maar bij donker haha, wil het chocoladebruin alleen nog even de goede bruin zien te vinden!

Zijn er nog dames die graag een amerikaanse bulldog willen hebben? hihi uit ons nestje van 7 zijn er nog 4 over! het zijn echt schatjes, als je met ze gaat wandelen kom je niet meer bij van het lachen, haha dat gaat natuurlijk nog niet echt soepel! :p

nou muppies ik brei er weer een eind aan!

Veel liefs en een dikke tút

20. THbaby

THbaby Niet meer actief

perfection ik had eigelijk woensdag mis. donderdag ongi moeten worden maar er kwam niks. had ook al vanaf zaterdag ongi krampjes hetzelfde als met me vorige zwangerschap. nou kreeg ik gister rond etenstijd wel wat bruin spul maar had ik de vorige keer ook. dus ik dacht dan zal ik toch wel ongi worden. ik dacht dus vanacht wakker te worden van hele erge ongikrampen want dat had ik altijd maar nu niet.. nog wel steeds beetje bruin spul maar had een test gedaan en die was negatief dus ik ga gewoon ongi worden ;)
    het was eigelijk ook nog niet de bedoeling want we gaan er nog niet voor, dat had je verkeerd begrepen maar we doen normaal met cond. en nu had hij die geen omgedaan dus. we gaan er wel weer eerder voor ik denk ook wel eerder als dec. dus :D

fijn dat je katje weer terug is zeg! slaap je weer wat geruster.
    en ook ontzettend fijn dat jullie weer voor een beebje gaan voor de echtes. nu maar hopen dat het snel gaat lukken!!

lt hoe is ie meid? je eisprong al gehad?

honey is denk ik nog lekker op vakantie..

lindy hoe is het met jou? weet je al wat meer qua werken enzo?

xxxxxx

Deel Deze Pagina