@ nikki888 thnx voor je berichtje! ja dat hopen wij ook.mag morgen weer testen maar ben bang dat ik het toch ga uitstellen... als hij nega is ben ik denk ik wel een beetje teleurgesteld denk ik:S nog meer van mijn leeftijd die dit doormaken? voor de rest van de meiden succes met zwanger worden en voor de gene die het al zijn geniet ervan! gr joyke
hallo dames! hoe gaat het hier? Joyke en? heb je getest? pff heb de laatste week zon vreemd gevoel.. ontzettend moe veel honger maar toch een vol gevoel veel plassen af en toe duizelig.. hoop op goede tekens.wat denken jullie? Net een pendel laten doen en daar kwam febr. uit spannend nu kan ik helemaal niet meer wachten liefs,
spannend honey! ben oook benieuwd naar de testende dames! haha heb mjin banner nog maar niet aangepast omdat we er nogn iet 100 procent uit zijn
zijn er nog damens die getest hebben? wanneer kan je eigenlijki testen kan je ook alvan te voren testen? liefs,
hoi meiden hoe gaat het allemaal met jullie? 1 van jullie al een posi testje gedaan? ik heb vandaag mij ovulatie testen binnen gekregen..iemand hier ervaring mee? Liefs van perr
Gefeliciteerd Mamaomi! Ik hoop dat ik snel een positieve test heb maar ben net een maand van de pil af.. We zullen zien en hopen!
@ nikki dankjewel ja ik hoop het ook, ben nu aan de ovulatie testen hopen dat het daarmee in 1 keer raak is
hee nikki en perfection veel succes! het kan in de 1e maand hoor was bij mn moeder ook zo ( gek voorbeeld hihii ) even klagen hoor (A) zit er vandaag echt doorheen. heb zondag mn NOd kon mn eigen niet inhouden en heb toennet getest nou was hij nega.. hopen dat hy nog posi word wat denken jullie? liefs,
hoi honey hihi je kan beter de testen goed verstoppen erg verleidelijk die vervelende dingen haha! over 5 daagjes kun je testen? wat zegt je gevoel? hihi nou ja wel erg spannend meid zal voor je duimen hoor hoeveelste ronde zit je dan? liefs
heej perfection! ja inderdaad mn vriend heeft ze nou ergens weggelegd en kan zondag dus testen mn gevoel zegt vanalles! ik huil snel en om de kleinste dingen, erg moe, opgezette buik etc. pff om gek van te worden! maar zit pas in de 1e ronde. maar heb mn eigen niet late ontpillen. dus maar afwachten. liefs,
@ honey SPANNEND! haha ja ik haal pas testen als ik ook echt mag gaan testen haha is allemaal zo verleidelijk. hopen dat het voor jou dan meteen al raak is in de eerste ronde dus je hebt al sommige kwaaltjes di erop kunnen duiden dat het zo zou kunnen zijn lees ik ik ben nu in de 6e ronde en ben maar aan de ovulatie testen gegaan hihi daar lees ik veel posi reacties van..laten we het hopen liefs
ja dat hoop ik ook hihi.. bij mn moeder was het zo,, de zus van mn moeder en de dokter vertelde dat er bij mij ook een grote kans zou zijn dus maar afwachten. ja over die ovu testen heb ik ook veel gehoort als deze maand de :devil: komen dan ga ik ze maar eens gebruiken. ik hou je op de hoogte hihi. liefs,
dan is het helemaal spannend! zal echt voor je gaan duimen laat maar weten als je getest hebt ben erg benieuwd misschien een tipje als de duivel wel langkomt deze maand en je aan de ovu testen gaat moet je maar is kijken op babyboomshop veel voor weinig Liefs
Hier ook een jonge toekomstige mama Ben in mei uitgrekend! Jullie allemaal succes met de wensen en plannen!