Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THbaby

THbaby Niet meer actief

oh trouwens lt, heb je al wat symptomen of denk je ongi te gaan worden?
    wanneer ging je ook alweer op vakantie? dan dacht je hubbie dat het ging gebeuren he haha

xx

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Wonder;

Ja heb al getest hoor, maar negatief! en eigenlijk ben ik er niet mega rouwig om, puur omdat we nu pas weer echt bezig zijn :D dus laat het hcg maar komen ;)
    ja flink K*t eh al die zwangere dames om je heen.
    mijn schoonzus moet nog 4 weekjes...pff, jaa dat is best snel gegaan!! niemand weet wat het wordt, dus flink spannend.

hier: we hebben een ontzettend leuk vooruitzicht, per 1 sept. als alles goed is krijgen we de sleutel en kunnen we in het nieuwe huisje beginnen. vrijdag wezen kijken en echt onwijs mooi, slinternieuwe badkamer en keuken, nog niet 1 keer gebruikt!! mooier kan niet toch haha!
    ingoubewouwde zonnebank nog veeeeel beter :D dat is toch echt het puntje waarom we dat huis moesten en zouden hebben hahah. flinke tuin met een diepe vijver, ik kan er niet in staat iig.
    heb er helemaal zin in!
    heb vandaag mn benodigdheden opgehaald voor mn armbanden te maken, helemaal top. mijn dag kan nie meer stuk haha

hoe gaat het hier allemaal???

xx

3. THbaby

THbaby Niet meer actief

oh beetje sh*t wel maar goed jullie gaan er nu lekker voor in jullie prachtige paleisje want idd, een huisje met ingebouwde zonnebank, nieuwe badkamer, nieuwe keuken, grote tuin + vijver kun je echt niet laten lopen! super voor jullie.

benodigdheden om je armband te maken. wat voor armband is dat dan?

xxx

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nee daarom, moet alleen we veel gebeuren, de vorige bewoners rookte waarschijnlijk erg veel want de muren zijn wel errug geel haha, en 1 slaapkamer lijkt wel een pipo kamer haha echt overal in die kamer zit wel een andere kleur.

jaaa was een tijd terug al bezig met armbanden maken en wel te verstaan eigen ontwerpjes :D erg leuk om te doen. ben nu bezig met verschillende kleuren wrap armbanden..jaa waarom zo duur kopen als je ze ook zelf kan maken..:D laat binnenkort wel wat foto'tjes zien :)

hoe gaat het verder met jou???

liefs

5. THbaby

THbaby Niet meer actief

ja gaat wel goed.
    ben gister bij me broer op de camping weze kijken.
    waren op zo'n banaan geweest. viel er zoo vaak af haha ben nu helemaal bont en blauw maargoed. was wel leuk.

haha een pipo kamer. achja een likje verf en het ziet er weer spik en span uit. ;)

wanneer is je nod?

xx

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hahaha lijkt me echt super op zo'n ding, moeilijk eh blijven zitten dan? haha ;) dat wil ik best geloven ja dat je helemaal bont en blauw bent, nou staat leuk bij je bruine kleurtje toch haha :p

Jaa echt net een pipo kamer, agh ja een verfje hier en daar kan al veel doen, zit alleen een beetje te dubben welke kleur, denk een beetje neutraal..dat je het met accesoires kan aankleden.

weten jullie al wanneer jullie in jullie paleisje kunnen??

mijn nod is 7 sept, duurt nog wel ffies, maar goed..zolang ik er maar niet te veel aan denk gaat de tijd wel snel. :D

hebben jij en je hubbie er al een beetje aangedacht wanneer jullie voor een spruitje gaan?

LIefs

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee dames!!

zoo ben ik weer!! pff hebben een hele zware *** week achter de rug, zal proberen het uit teleggen;

mn zusje had allemaal blauwe plekken en moest daarom bloed laten prikken, bleek dat ze ook een vergrote milt had, dus met spoed opgenomen. diezelfde dag nog!! nog geen uur llater!!!!

ze dachten eerst aan leukemie, omdat ze alle symptonen had. dus dat kwam echt hard aan, alles schoot al door mn hoofd, maar eerste gedachten was; neeeeeee ze moet nog tante worden en mijn kindje verwennen enzo. erg he? :p Dus moest ze een paar dagen blijven. nou kwamen ze er woensdag achter dat er iets is met haar immum systeem is. Op haar bloedplaatjes komt een soort laagje te liggen en dan zegt die milt hierkomen. jij ben niet goed en moet uit het lichaam snap je? haha lang verhaal, maar ze is nu gelukkig thuis.het bleek dus geen leukemie te zijn maar een immumsysteem ziekte,, pff maar dan is het toch een zware week!

ik weet niet wanneer mn nog is, ben het weer eens vergeten bij te houden.. pff erg eej? zal eens goed nadenken!!

LT staat je tatoeage? deed het zeer?

Perfection leuk jo je nieuwe huisje!! super! een beetje klussen is nooit erg eej! ( tjaaa op alle 2 manieren niet pff ) ;)

Wonder ik hoop dat de pendel uit komt!!..

lieffiees wanneer gaan we dateeee :D

kus kus

8. THbaby

THbaby Niet meer actief

honey jeetje idd wat een *** week! maar gelukkig is het al geen leukemie zeg! hoe oud is je zusje?
    krijgt ze nu medicijnen voor haar immuunsysteem? dat zal ze dan wel de rest van haar leven moeten slikken ofniet?

nou ben iig blij dat je er weer even geweest bent om te vertellen hoe het reilt en zeilt bij jullie ;)

en idd: wanneer gaan we daten?

lt: ohja heb je je tattoo? ben benieuwd!!

perfection: ik zou idd voor neutrale kleuren gaan. dan kan je met kussens of kaarsen enzo een kleurtje erbij doen en die kun je ook steeds afwisselen ;) nou hebben pap en mam alles neutraal en dan echt uit zo'n woonboekje en das ook super maargoed. ik zie wel hoe ik 't straks doe. vriendlief werkt bij een meubelzaak dus waarschijnlijk wordt 't daar wat uitzoeken ;)
    ja waarschijnlijk november voor het echie maar is nog niet helemaal zeker. moet in mei/juni examen doen voor school en dan kunnen we ook in ons huisje én belangrijker nog ik heb dan een baan :D

xxx

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He schatjes!

Ja ja mn tattoeage staat er!! :D
    Een klein hartje links op mn pols.. Ik heb ook een tattoeage in mn lies laten zetten.. Ben weer helemaal blij..

Perfectionn wat leuk een eigen huisje? Ook richting Den Helder of blijf je wel in je buurt wonen?

Honey wat klote nieuws zeg.. Hoe gaat het nu met haar?

Wwonder hoe is ie met je? Ik hoop dat het November wordt! :D

Lindy hoe is ie met je?

Met mij gaat alles goed, in het weekend komt mn ongi..
    Ik heb deze maand nergens nagekeken dus kan ook niet zwanger zijn.. Volgende maand Egypte! ;)

Gisteren waren 2 jaar samen en dat was echt heel leuk..
    Heb 2 rode rozen en een hele grote kaart met super lieve tekst gehad! 100 x gelezen ondertussen hahaha..
    En hij heeft op internet een picknickmand besteld dus zaterdag word ik ontvoerd om ergens de hele dag in het gras te liggen, heerlijk!!

Iemand verder nog nieuws?

Kusjeee

10. THbaby

THbaby Niet meer actief

lt nog van harte gefeliciteerd met jullie 2-jarig jubileum haha
    wel leuk zeg, lekker picknicken ;)
    wie weet ben je deze maand juist wel zwanger omdat je er niet naar gekeken hebt ;) hoop het echt voor je! of anders in egypte ;)

mij hebben ze nog gependelt en daar kwam uit dat ik over 2 maanden zwanger ben. dus wie weet ;)

xxx

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

We zijn weer ongi geworden..
    2 dagen eerder dan verwacht maar dat is niet erg!
    Ik heb zin in een nieuwe ronde..

X

12. THbaby

THbaby Niet meer actief

hehe lt. nouja deze maand is van jullie!! lekker op vakantie ;) veel klussen voor een mooi klein lief baby'tje voor jullie ;)

verder nog iets meegemaakt?

xxx

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He lieverd!

Ik beloof je plechtig dat ik mn best ga doen ;)
    Hoe staat het nu met jullie?

Heb verder niet iets meegemaakt, alleen maar werken werken werken :x

Maar nog 3,5 week en dan is het hasta la vista baby!

(K)

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Jee we hebben al 100 pagina's vol gekletst :D

15. THbaby

THbaby Niet meer actief

Veel he :D! Al honderd! Oh nog 3.5 week. Das zo meid. En dan lekker genieten in egypte. Wie weet test je daar wel positief! Met ons gaat 't goed. Al 2 pendels terug, ben benieuwd naar die andere! Hoop echt dat ze uitkomen! Dan zijn we samen zwanger! Zou zo leuk zijn! Xxxx

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nou lt zullen we maar niet gaan duimen voor je?? :p steeds hebben we geduimd maar heeft niks geholpen..
    dan maar stil hopen of niet,,,,

x

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Zullen we vanaf nu niet meer duimen maar toitoitoiien? :D

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha dat lijkt me een uitstekkend idee :D

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He lieverds..

Hoe is ie met jullie?

Hier alles goed, alleen heb echt hele gemene ongi krampen!
    Vanmorgen heb ik me lip kapot gebeten.. :(

Iemand nog iets te vertellen?

X

20. THbaby

THbaby Niet meer actief

lt das ook niet slim je lip kapot bijten he haha

nee heb niet veel te vertellen! heb me ei aanvoelen komen, gister vruchtbaar slijm en krampen vandaag ook weer. denk dat ie straks gesprongen is. wel fijn dat ik dat nu allemaal voel voor als we gaan beginnen!

xxx

oh vind dat toitoitoiien wel slim! ;)

Deel Deze Pagina