haj meiden ben al weer ff niet meer geweest Internet lag er een tijdje uit en nu doet hethet weer en toen stopte de pc er mee heb nu mijn laptop aan de praat gekregen Hier gaat het redelijk.. NOg veel last van mijn bekken. moeten vanmiddag naar het gemeente huis voor de erkenning van de baby.,, verder ook niet veel te melden. wat is het rustig hier. groetjesss
hee lieve schatten! hoe gaat het hier? deze kant alles goed hoor!! dat toitoien is een super goed idee :d haha. het is inderdaad vrij rustig hier!! LT heb je al zin in de vakantie lieffieess tot snel :d we gaan snel date he? Toch? kuss
hey meiden hoe issie met jullie wonder, honey, lt en lindy? hier ben ik me aan het voorbereiden op mn ongi! weet dat het niet raak is, we hebben zo weinig tijd gehad om flink aan de klus te gaan! verder is het hier rustig. Mn hubbie heeft dit weekend een verassing voor me.... geen idee wat! Hee meiden een vraag, hebben jullie het eigenlijk over trouwen met jullie hubbie? of nog helemaal niet aan denken? Ik ga even het huis poetsen, grrrrr Tot snel Liefs kimbo
He lieverds.. Hier even een snel berichtje van mij! Ben druk aan het werk en s'avonds geen tijd om op computer te kijken.. Hoe gaat ie met jullie? Hier alles goed, ongi is voorbij dus we gaan weer beginnen met klussen.. Honey ik heb inderdaad heel veel zin in mn vakantie, vandaag over 3 weken is het zo ver!! Perfectionn ik ben benieuwd, je moet het ons wel vertellen he Wij hebben het wel eens over trouwen gehad maar wij zullen nooit trouwen.. Voor mijn gevoel is hij mijn man en ik zijn vrouw.. Wij snappen de toegevoegde waarde niet.. Maar dat is ieder voor zich he! Ben weer gauw verder! Liefs X
Honey fijn dat alles goed gaat Perfection..Je kan ook zwanger zijn van 1x klussen hoor komt wel goed meid.. Een verassing dat is altijd leuk ben nieuwsgierig hihi.. Trouwen.. wij zijn verloofd sinds ik zwanger was van demy.. eigenlijk nog niet het geld en de tijd gehad om te gaan trouwen wij willen dit wel,, misschien in de toekomst.. Poetse Hier gaat het redelijk net evne gedoucht., en meteen weer last van me bekken ik denk toch dat ik een krukje neer moet gaan zetten in de douche kan niet meer zolang staan Lt20 Ongi weer voorbij dus flink aan de klus meid.. nog 3 wkn meid lekker vakantie.. gaan jullie nog weg?? knuffel Ik ging net opd e weegschaal staan schrok me rot.. 6,5 kilo aangekomen.. wow zoveel had ik niet verwacht.. ik ga lekker even lang uit op de bank en misschien nog even mijn bedje in. Knuffel
hee!! wij hebben het ookwel eens over trouwen hoor! ik zou best willen trouwen, maar het hoeft niet.. is het niet ook goed is het wel maak ik er een super feest van (H)maar vind niet dat je moet doen voor je kleine ofzo.. ook niet als je inverwachting bent.. want dan vind ik het een moeten.. maar goed is ieder voor zich.. opfff morgen werken helemaal geen zin kuss
Ik zou echt niet mn hele leven een andere achternaam willen als mn kindje. lijkt me zo raar! maar idd ieder voor zich. was alleen maar nieuwschierig. groetjesssssssss
hee meiden! net weer terug van werk. druk druk druk. trouwen:: wij willen wel een keer trouwen, gewoon om de zelfde achternaam te hebben als me hubbie en me kindje(s). maar dat is idd ieder voor zich. geen groot feest vind ik al goed perfection het kan idd al raak zijn hoor hoop houden!! ben zo benieuwd naar je verassing !! super leuk zeg. dat had me vriendje laatst ook, beauty arangement was dat toen. echt fijn! lindy wat vervelend zeg van je bekken! 6,5 kg valt toch wel mee meid. niet zo druk om maken hoeveel was je in totaal aangekomen bij je meisje? ik kom straks nog even kletsen xxx
Haj meiden ja agh ik maak me overal druk om op het moment erg is dat he ,, beetje onzeker ook.. veel buikpijn mijn darmen zijn erg vervelend aan eht doen.. au au au.. Ik was bij demy 16 kilo aangekomen Ik ga ff snel aankleden .. Moet zo naar me schoonouders toe en vanmiddag een paar uurtjes werken knuffel
heeeeee hoiii hoe gaat ie hier? lindy: 6,5 kilo valt idd toch best mee? en dan ben je al over de helft.. zoveel zal er niet meer bijkomen of wel? Nou meiden wanneer gaan jullie nou is daten? haha jullie zeggen steeds daten daten daten.. maar ondertussen nog niets gebeurd? Hier: is het stil, mn schoonzus moet nu nog 3 weekjes, ben benieuwd wat voor een trolletje eruit komt haha jullie: nog iets beleefd? Groetjes van hier
He meiden.. Nu even de tijd om weer is een berichtje te droppen.. Deze maand zijn we weer begonnen met klussen.. Vorige maand even geen foliumzuur en denken aan de eisprong maar genoten van mn blikje red bull en ongezond eten.. Foliumzuur staat weer in de badkamer en heb er helemaal zin in.. We gaan nu eerst nog 2 maanden zonder iets proberen en als het niet is gelukt dan gaan we beginnen met ovu testen.. Ik hoop dat het nog gezinsuitbreiding in 2009 wordt! Hoe gaat ie verder met jullie? Honey wij lopen toch gelijk met onze ongi? ronde 6 toch? Ik weet niet zeker of we zondag weggaan maar ik hou je op de hoogte! Heb je anders al plannen voor woensdagavond? Perfectionn ik hoop echt dat het een mooi huisje is.. Ben benieuwd naar de foto's.. Wwonder hoe is ie met jou? Lindy wat balen dat je er zoveel last van hebt.. Hoop dat het snel minder wordt.. Meiden ik spreek jullie weer! Liefs X
hee!! jaja wij lopen gelijk!! uhm woensdag krijgk al visite.. we kunnen volgende week woensdag avond vast leggen? haha gaan we eindelijk echt date hahah ik mag bijna teste.. brrr.. ben nu al zenuwachtig even vriendlief weer verzorgen hihi .. hij heeft een hernia..denkt de dokter..maar wij denken aan iets anders omdat jhij 12 febr. dat ongeluk heeft gehad.. maarja we horen morgen pas weer meer. . konden vanavond niet naar het ziekenhuis.. ag zo blijven we aan dat wijf denken die het veroorzaakte en blijven we bezig.. hihi.. liefs xx
He lief! Nee dan houden we het op zondag want je zult altijd zien dat er anders weer iets tussenkomt.. Wanneer moet je (niet) ongi worden? Heeft hij er nog steeds last van? Laat me/ ons even weten wat de dokter morgen zegt.. Kusjee x
perfection ik hoop dat nessy gelijk heeft haha want dan is 't weer betere kans voor mij hahahaha xxx honey wat balen dat die dokters nooit luisteren naar de patient he! laat even weten wat de dokter zegt. trouwens bedankt voor je berichtje op hyves. heel lief!!!
hee dames! LT is goed houden we het op zondag ik heb zaterdag mn NOD.. ben benieuwt.. Wonderr. graag gedaan hoor!! dokters luister nooit nee.. pff.. mn vriend vergeet alles!! vraag 10x per dag waar iets ligt.. logische dingen weet hij gewoon niet ( klein voorbeeld, ik heb iedere dag een donker groene polo aan. werk kleding en hij moest het tegen de dokter zeggwn als soort test en hij wist het gewoon niet.. ) en toch blijven zeggen dat er niks met zn hoofd is.. met zijn ogen ziet hij onderin trillingen... en wazige beelden. is gekomen naar het ongeluk.. volgens de dokter is het maar puur toeval wat daarmee is. zonder argumenten enzo..nou lekker makkelijk zeg.. dus wordt je weer terug gestuurt...wacht nou al 2 wkn op zijn medische papieren voor het Oogziekenhuis in rotterdam., misschien dat ze daar luisteren gelukkig is zijn rug geen hernia!! maar een RSI blokkade.. wat het presies is moet ik nog opzoeken..snap niks van dokters taal maar komt wel door het ongeliuk.. dus nu alleen maar liggen en pillen slikken en wachten tot het overgaat.. voor de rest is hij gezond hoor!! haha kga maar werr eens even slapen.. morgen weer werken pff.. en het word zooo goed weer liefs xx
honey wel fijn dat het idd geen hernia is zeg! wel ook heel raar dat ie gewoon de kleur van je shirt wat je iedere dag aan hebt om te werken vergeet.. maargoed dat komt ook weer allemaal goed. wordt alleen zo boos van die doktoren die gewoon NIET luisteren pff.. en vaak! alleen maar aan z'n eigen hachje denken.. perfection je bent 1 dag over tijd!!!!! hoe gaat ie? hopen dat de pendel gelijk heeft zeg!!! het gaat nog steeds even slecht met me oma maar is nu wel stabiel. het zal binnen een paar weken wel afgelopen zijn want ze drinkt nog maar een beetje en af en toe 1 toetje op een dag dus als je daar van moet leven. de dokter zegt alleen dat ze een sterk hart heeft dus... maar ze heeft overal pijn en daar krijgt ze morfine voor maar dan nog zo'n vrouw hoeft geen pijn te hebben als je er zelf niks aan kan doen. ze kan amper haar hand naar haar kin dusja.. ff iets positievers! lindy hoe is het met jou? en met je 2 kleintjes? hubbie en ik hadden het gister over borstvoeding hahah ik zei dat wil ik dus niet, zegt ie waarom niet. ik zo nou omdat ik dat niet fijn vind en dan kan jij nooit de fles geven enzo. maar hij was het wel met me eens maar wilde me gewoon even uithoren haha is wel leuk om over zulke dingen te praten waar hij dan zelf over begint ! had gister bruin spul en denk vandaag ongi dus is me cylcus maar 26 dagen. wel kort!! heb ik nooit :S maargoed komt zo dichter bij november hahaha! lt meid wanneer is je ei? deze ronde MOET raak zijn want dan had die vrouw gelijk toch? wanneer is je vakantie.. is al aftellen ofniet? lekker warm naar egypte, heb je goed gepland! kijk het weer hier, net herfst. niet echt gezellig.. xxxx
meiden even snel een berichtje van deze kant!!! ik zal straks even bijlezen nog geen spoor van ongi te bekennen!!! heb hele rare steekjes rond mijn navel aan de binnenkant. mega veel plassen. en af entoe wat krampen. we zijn benieuwd, hopen dat de pendel gelijk krijgt xx
wanneer ga je testen perfection? stel dat de pendel gelijk zou krijgen zou je in september aantellen dus nog 1 maand wachten toch ofniet dan? dan zou er uitkomen positief testen in september.. zo dacht ik iig MAAR HOOP DAT JE POSITIEF TEST EN ZWANGER BENT EN BLIJFT !!!!!!!!!!! xx