lt wat lief dat je dat zou willen doen! heel veel plezier op vakantie! geniet er van en ik toitoitoi voor je heeel veel! zaterdag wordt jullie dat! xxx
hey meiden, Lt; ik heb het op hyves al gezegd maar ontzettend veel plezier gewenst!! dat wordt heerlijk genieten geblazen. We toitoitoien allemaal voor je!! dit moet gewoon jullie ronde worden! ik had gereageerd op je smsje..niet gehad zeker?¿?? wonder; die speentjes vind ik echt top!!! doe je dat al lang? gaat het een beetje met je?? als er iets is wij zijn er he!!!
hee meissie! ja lief zeg al jullie berichtjes op me hyves! die speentjes zijn echt leuk he! zijn met echte swarovski steentjes met een speciaal apparaat erop gezet. xxx
wonder; echt leuk hoor!!! verkoop je ze dan? Als ik een wondertje in mn buikje heb dan kom ik zeker weten een speentje bij je halen! vind ze echt lief
Schoonzusje is aan het bevallen WAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! ZO SPANNEND!!!! ze was vandaag uitgerekend en vanacht waren de vliezen gebroken! xx
spannend zeg! hoor je niet vaak, op de uitgerekende datum bevallen. ik hoor het wel van je! heb je trouwens nog geklust? xxx
we hebben nog niks meer gehoord, het is nog niet helemaal ingedaald. nee niet meer geklust :s hubby is ziek dus wordt m niet, agh ja zo kunnen we nog wel ff doorgaan eh, volgende keer beter pfffff
hee dames! alles goed hier?? Perfection spannend zeg!! vertell wat is het geworden?? is het gezond gewoon zon moment om jaloers op te worden! ik will oookk zoooooo graag\\hihi jullie ook natuurlijk (A) Ben vandaag pas niet meer ongi.. maar weet niet goed wanneer ik met ovulatie testen moet beginnen.. vandaag al? of volgende week pas? liefs xxx
meiden even snel een berichtje van mij, mn schoonzusje is nog niet bevallen, die arme schat had vanavond nog maar 3 cm ontsluiting en mocht dus nog niet beginnen. het begon woensdag nacht om 3 uur haar vliezen waren gebroken, verder was er niks aan de hand, het was wachten op de weetjes, 'savonds nog helemaal niets, toen zijn ze naar het ziekenhuis gegaan, en daar is ze vancht ook gebleven, om 7 uur als er nog geen weeen waren moest het opgewekt worden maar dat hebben ze pas om 1 uur vanmiddag gedaan. ze heeft 2 ruggenprikken gehad, ze is dood en dood moe ze slaapt wel steeds een uurtje maar ze heeft zoveel pijn. om half 7 was er nog niets, om half elf heeft hubby zijn mams gebeld of zij al wat meer wist, er was ondertussen 7 cm ontsluiting, en het moest van de arts 10 zijn voor ze mocht beginnen. Dit is natuurlijk absoluut nietleuk voor je eerste bevalling, ik vind het zo erg voor der, ze heeft de hele zwangerschap nergens last van gehad, en dan nu dit, ze is nu al bijna 2 dagen bezig. en nog steeds is er niks! zo vervelend, ik ga echt huilen als we gebeld worden dat het er is!!!! hihi ik zit nu al telkens te slikken! ook als ik eraan denk hoe doodmoe ze wel niet is.pffff !!! ik hoop dat we zo gebeld worden en dat ze goed nieuws hebben. met de baby is gelukkig alles goed! ik hou jullie op de hoogte of we oom en tante zijn geworden! ik heb er zo een zin in, we gaan een luiertaart maken, maar hebben jullie nog ideen die ik erbij kan doen, speentje, rompertje etc?? liefs kimbo
honey; ja vresleijk moment om jaloers te worden ook omdat ik weet dat het niet via de normale weg kan, dan is nog maar de vraag of ik wel zwanger kan worden!!! tsja, ik weet ook niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan maar goed, we zullen het allemaal wel zien alles gaat door en de tijd zal leren. mijn gevoel moet alles nog bevestigen.. hoe gaat het verder hier? Honey ik zou van vandaag beginnen als ik jou was, teminste morgen dan, wel smiddags he... liefs
Hee!! jaa hoe heet ze? uhm sorry perfection alsk je gekwets heb ofzo met mn opmerking dat we jaloers zijn, en sorry alsk het vraah maar hoezo kan het bij jullie niet via de normale weg? liefs xx
honey ik hoop dat je pendel gelijk heeft en de mijne ook! zijn we tegelijk zwanger! zou heel leuk zijn xxx
Ze heet noa verena, zijn er gister geweest echt een ontzettend mooi kindje!!! Je hebt me niet gekwetst hoor, helemaal niet, heb precies hetzelfde ook 'k ben mega jaloers, maar gun het hun ook van harte, vooral na een bevaling van 46,5 uur!! pfff Dat is een erg lang verhaal! heb een heel erg lang gesprek gehad met mn mam, ik vertel het jullie nog wel, we gaan eerst deze week langs de HA. Hoe gaat het verder hier? xx
hier gaat het goed ben benieuwd naar je gesprek en de HA. mooie naam trouwens wel een zware bevalling zeg! ik ben ook ontzettend jaloers! xx
ja een ontzettend zware bevalling, ze zag er ook echt niet uit dat we er gister waren, helemaal kapot van bevalling net als de beeb! die slaapt en slaapt hihi!! gelukkig zijn ze allebei gezond en wel! dat is het belangrijkte, wel vervelend toen we daar zaten en je hebt de beeb op je arm..pfff toen had ik echt zoiets van ''ik wil ook '' wonder; leg is uit, zijn jullie nou bezig voor een beebje of?? Ik zie dat er ook voor jou gependeld is namelijk! xx
meisjes waar zijn jullie? ik ben benieuwd naar LT!! zou ze zwanger zijn? zou ze het fijn hebben op vakantie (natuurlijk!!) hier gaat het goed, heb een burberry luiertas op marktplaats gevonden 14 km hier vandaan en die ga ik straks halen xxx