ja heb hem opgehaald gister, hij is echt super mooi, bijna niet gebruikt dus ziet er nog tip top uit. (Marktplaats.nl > Burberry Luiertas - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's) alleen ik dacht op de foto te zien dat hij heel vies was maar dat was dus echt niet nee we zijn nog niet bezig maar we kunnen wel zo in het huisje want me broers huis schiet op! dinsdag begint me nagelcursus en heb al wat mensen die voor vast willen komen dus dan kan ik daar al geld mee verdienen, moet tenslotte nog naar school. hoe gaat het met jou? ben je al naar de HA geweest? hoe was het gesprek met je moeder? ben vandaag vrij dus kan lekker vaak kijken! xxx
ohhh wat een leukerdje zeg!! nou dan heb je die vast in de pocket! Het is ook gewoon zo, als je iets leuks ziet meenemen..scheeld ontzettend als je het straks niet meer hoeft te kopen! hier idem hoor! heb alleen al heel lang niet meer naar babystuff gekeken... Dat meen je, ohh heerlijk joh lekker je eigen paleisje!! spannend hoor je nagelcursus laat je weten hoe het gaat? Hier gaat het hartstikke goed over 6 daagjes ongi dus lekker aan een nieuwe ronde beginnen! Ik heb echt geen tijd gehad om naar de huisarts te gaan! Zo ontzettend druk met spulletjes inpakken etc.... Ik denk dat ik deze ongi afwacht hoe dit weer gaat aflopen haha. waarom zijn vrouwen eigenlijk ongesteld.....pfft een man heeft helemaal nergens last van!! oneerlijk of nie!! Gister eindelijk mijn blackberry telefoon binnen gekregen!!!! joehoeeeeeii!!!!!!!!!! echt een onwijs lief dingetje! en hoe gaat het verder hier?? Xxx
Bij wie ga je je nagelcursus beginnen? Ik ben zelf ook nagelstyliste (heb al anderhalf jaar geleden afgerond), en ben nu mijn studio aan het herbouwen.. Wordt vernieuwder etcetera. Ga je ook een studio beginnen of gewoon lekker thuis aan de tafel? (Mocht je nog beginnerstips nodig hebben, pmmen mag altijd! Weet nog wel goede ideeen om 'goedkoop' te beginnen!)
in mierlo ga ik de cursus beginen, en dat wil ik idd thuis gaan doen. je mag me wel je beginnerstips sturen, das hartstikke fijn! wel leuk dat je je studio aan het herbouwen bent! perfection: leuk zeg een blackberry! is ie handig of moet je echt wennen? nee zo denk ik ook, als je het vast hebt dan hoeft dat straks niet meer, is niet allemaal zo goedkoop en zo kan ik steeds wat missen, is eigelijk hetzelfde als ik dat gewoon spaar maargoed. die neiging heb ik gewoon om wat te kopen! fijn he dat huis! ben er ook echt aan toe!! hebben echt al veel gekocht: pannen servies bijna alles voor de keuken dus. bed, klerenkast. alleen moeten we nog meubels voor in de kamer met tv. maar heb op de zwartemarkt in beverwijk super mooie gezien, met steentjes echt prachtig, en dan wil ik ook een kroonluchter, wel een moderne.. nouja xxx
De Blackberry is echt ontzettend handig, mail kan ik ten alle tijden na kijken, past zich helemaal het formaat van de pagina aan het scherm van de BB! tuurlijk wel even wennen maar kan er echt alles mee, zelf msn haha nou zo kan ik natuurlijk wel altijd even spieken op het forum jaa precies als wij iets tegenkomen dan doen wij dat ook, allees kan ik er nu niet zoveel meer na. net als dat wippertje met trilling erin. voor 29 euro, terwijl dat ding normaal 49 was. kopen!! haha jaa echt he, die neiging is hier ook sterk aanwezig hoor, en ja het komt op hetzelfde neer als sparen maar goed, het toch echt meteen kopen is toch net even iets leuker ohh hebben ze zulke leuke dingen in beverwijk? (ben er heel vroeger wel eens een paar keer geweest maar toen stelde het niet veel voor) ook leuk eh dingetjes voor je huisje kopen hmm hoe noemen ze dat ook alweer..........koopverslaafd hahaha wij moeten ook kijken voor nieuwe spulletjes voor in huis, maar er is zoveel! Oehh een kroonluchter!! das is zo onwijs leuk en chiq hihi weten jullie al wat voor kleuren jullie in huis nemen? nou dat het maar mag opschieten met het huisje of nie.... xxxx
ontzettend aardig ook! perfection; ja idd koopverslaafd hahaha we zijn er een paar weken terug geweest en heb zo'n super mooie meubels gezien en die kroonluchters zijn daar ook heel erg mooi, die glinsteren echt, ze hebben er ook wel bij de kwantum en leenbakker enzo maar die glinsteren niet, niet echt kristal ofzo. 18 okt. gaan we misschien kijken dan koop ik de kroonluchter alvast. das 1 ding dat ik zeeekkeeeeerrrrrr wil! haha ik denk gewoon zwart wit als basis en dan misschien een kleurtje in de accessories.. gewoon een beetje chiq zie het helemaal voor me.. heb het al in de tekening getekend en zelfs al de babykamer hahaha ik heb een hele mooie babykamer gezien die iwl ik dan ook ofja ik hoop dat ik 'm dan kan vinden.. hoop iedere maand dat ik zwanger ben maar eigelijk ben ik dan ook weer bang dat ze boos worden omdat we er nu nog niet voor gaan maargoed... hoop dat de nagels vlug gaat lopen dat ik daar al goed geld mee verdien dat vriendlief zegt we gaan er nu meteen voor... xxx ps. super zeg die blackberry, wist niet dat ie zo handig was!
hee dames! Rustig hier!! Perfection hoe ws het bij de HA? Wonder hoe gaat het met je? Hier alles goed!! ben begonnen met ovu testen maar nu is mn vriend 2 wkn op vakantie :;( pff schiet het nog niet op hihi.. Lieverds ik ga even gtst kijken kus kjus
honey. ,moppie hoe issie met jou? las dat je hubby 2 weekjes weg is...... gezelschap nodig van ons hihi!! ben nog steeds niet bij de HA geweest, het komt er gewoon niet van, vrijdag verhuizen dus alles inpakken en noem maar op!!! EEnnnnnnn vriendlief is iets van plan, ik zei tegen hem wanneer ga je je meisje nou is vragen (ten huwelijk) zegt ie jaaa ik heb het helemaal in mn bol en volgende week die ene speciale plek. in den helder dus, daar heb je zoveel mooi plekjes!! hihi jeetje ,,ben zo benieuwd!! xxx
hee perfection! ja kan wel wat gezelligheid gebruiken pff hijs 2 wkn vissen met vrienden.. voor hem wel leuk maar voor mij minder.. dat je iemand zoo erg kan missen.. Maar voor de rest gaat het wel goed hoor~!! Had lt nog gesmst maar niks terug gehad.. Oee spannend!! hoop het voor je hihi ben benieuwt! wel gelijk laten weten eej Spannend oververhuizen dan merk je pas hoeveel spullen je eigenlijk heb Fijne avond Liefs xx
Nee buiten het centrum. Maar ik loop regelmatig met mijn wandelwagen naar de stad (is wel ver, maar wel te doen..) Wat ga je in DH doen?
leuk zeg,,, ga in DH wonen kom er ook vandaan, ik was een jaar of 12 toen we naar friesland verhuisd zijn. maar gelukkig gaan we weer richting die kant. nou wie weet komen we elkaar nog is tegen haha. xx
hee meissie, ja kan me echt heel goed voorstellen, ik zou er niet aan moeten denken mn hubby 2 weken te moeten missen! ja inderdaad, voor hem natuurlijk wel leuk! Jaa ik had der ook nog gesmst ben zo benieuwd of ze een leuk nieuws voor ons heeft Jaaaa ben erg benieuwd wat vriendlief in petto heeft Nou poeh, nog niet eens alle spullen zijn uitgezocht maar we zijn al 3 keer met de aanhanger met troep naar de gemeente gereden hahaha zoveel spullen die je gewoon niet meer gebruikt..we hebben tot nu toe alles meegnomen van huis naar huis maar er wordt niks mee gedaan haha. Hoessie verder met jou? knuffels
op de pwa singel....die straat ken je vast wel toch ? gewoon in een huisje, tussenwoning...echt harstikke leuk