Aah daar! (Ben je iig dicht bij het ZH als je moet bevallen... ) Lekker dichtbij het centrum zeg, zalig! Ik woon aan de andere kant van DH, Nieuw - DH , ook in een tussenwoning.
haha jaa dat is zeker een groot plus punt, als de weeen komen kan ik nog lopend naar het ziekenhuis ook haha hoe makkelijk is dat Jaa heerlijk vlakbij het centrum, Ohh Nieuw DH is ook leuk, Mijn vader heeft daar gewoond, in 1 van die flats , die staan er nu geloof ik niet meer. Daar heb je toch ook een aantal winkeltjes?? voor jou is het dan inderdaad wel een stukje lopen naar centrum. Leuk zeg nog iemand die in den helder woont! xx
Ja ik woon heel dicht bij die winkelstraat. Loop dan via de Marsdiep naar de stad.. Eind lopen, maar wel heerlijk zo met die wandelwagen! Er staan een hoop flats hier, maar die gaan in de toekomst allemaal plat. Word ons huis ook meer waard als er nieuwbouw komt..
Ja echt een eind lopen, maar gelijk heb je, lijkt mij ook heerlijk zo met wandelwagen en je kleintje! Ja marsdiep daar stonden vroeger 2 flats, die zijn geloof ik plat. OKe dus al die flats gaan eraf en komen er gewoon normale huizen? Gaan jullie verhuizen dan?? xxx
Nee, maar als er nieuwbouw komt, word ons huis ook meer waard.. We hebben een koophuis, vandaar.. Wanneer ga je verhuizen?
Ja precies,,, zou mooi wezen als de waarde van het huis stijgt natuurlijk. Vrijdag halen we de sleutel op, en zaterdag beginnen we met slepen, mocht het in het weekend allemaal lukken om ineens over te gaan dan zitten we er het weekend byebye friesland hahaha xx
perfection hoe is ie? ik zie dat je 1 dag over tijd bent en dat nessy voor je gependelt heeft dat dit je maand is dus ik hoop het voor je! wanneer ga je testen? of wacht je weer af? heb nog niks van lt gehoord, kan ook niet op haar hyves.. wanneer is ze terug van vakantie? xxx
jaa druk druk druk nu spullen uitzoeken, weggooien inpakken haha. nee we gaan niet verbouwen het is een huurhuisje, maar er hoeft helemaal niets te gebeuren, dus we kunnen we er zo in heerlijk xx
wonder hier gaat het goed en daar? Ja klopt, maar deze maand is het niet raak omdat we nie geklust hebben op de meest vruchtbare dagen. vriendlief was ziek! voel wel weer van alles hoor, haha ja zoals altijd...maar weet 100% zeker dat het niet raak is, tsja, dan zou het van de volgende ronde nog moeten zijn haha nee ik kan idd ook niet op der hyves, ik heb geen idee wanneer ze terug komt, ze ging voor 3 weekjes toch?? xxxxx
Als je je ooit verveelt Perfectionn, en je hebt zin om ff de stad in te gaan hou ik me aanbevolen...... WWonder, ik hbe op je PM gereageerd maar toen liep mijn internet vast. Weet dus niet zeker of je 'm ontvangen hebt. Ik ga nu weer offline want moet gaan koken. .Hbe geen tijd meer om het hele verhaaltje opnieuw te typen.. xx
hee schatten!! :d alles goed hier? Bij mij wel hoor! mis mn mannetjee zoo.. pff hopen dat mn ovu test positief is op de dag dat hij terug komt LT is al terug van vakantie (H) Had haar gesmst en kreeg dacht gister reactie terug.. ze zal wel snel hier weer zijn haha maar ik kan ook niet op dr hyves.. maaree nou is iedereen weer terug van vakantie,.. GAAN WE NOU ONDERHAND EENS DATE?? hihi, Fijne avond moppies!!
honey, dat wordt dan toi toi toién dat je dan op dat moment posi ovu testen hebt jaa dacht al dat lt terug was van vakantie..... leuk nieuws??? haha dat daten schiet voor geen meter op volgend jaar dinsdag??? kan iedereen dan..hahaha Grapje... xxx
Leuk leuk! Lijkt me erg gezellig! (Hebben we alvast een mini-meeting, lol!) k Neem dan wel m'n kleine mee, maar dat vind je vast niet erg toch? Ik heb morgen voor het eerst sinds weken weer een nagelklantje. Zojuist al mijn spullen (trolley vol, en nog teveel ..) van de zolder gehaald. En morgen meenemen naar de klant. Het is een vriendin van me dus ach.. Ben benieuwd of ik 't nog een beetje kan... 't Is echt al heel lang geleden dat ik een laatste set heb gezet. (Zoontje = 8 weken.. En ik geloof dat ik 34 weken zwanger was.. Dus ongeveer 12 weken geleden)..... Poeh..
ik dacht ook al dat lt terug was maar duurt lang voordat ze hier reageerd bellaluna ik heb je mail niet gehad... honey idd wanneer gaan we daten? kan er iemand op een doordeweekse dag? ik kan op dinsdag en donderdag. ga weer atwt herhaling kijken. ben zo weer terug! xx
Lijkt mij ook harstikke gezellig haha ja een mini meeting! Nee is juist leuk als je de kleine mee neemt spannend weer je eerste klantje, ach je zal het niet verleerd zijn toch Als ik in den helder woon, heb je er een klant bij hoor Mijn nagels groeien snel maar breken ook snel weer af! xxx
Leuk Perfectionn! Je bent altijd welkom! Dan ga ik je maar weer eens PM-men Wwonder.. Hopen dat ie nu wel aankomt..
LADIES!!!! Im back in town.. We zijn woensdagochtend om 4 uur thuisgekomen.. Gisteren alle pagina's bijgelezen en hier dan weer is een berichtje.. De vakantie was echt super super super! Het weer, mensen, eten en hotel waren top.. Ik zou zo terug willen maar helaas moet maandag weer werken.. Mijn hyves had ik inderdaad geblokt omdat ik op vakantie niet kan kijken wat mensen typen (ivm zwangerschap) en mn telefoon had ik thuis gelaten vandaar geen reactie op sms/ mail.. Op vakantie is mn ongi gekomen.. ( lekker getimed! ) Als mn lover en vrouw gelijk hebben dan zal ik ongeveer over 2,5 week positief moeten testen.. We gaan proberen tot december zwanger te worden en dan stoppen we er tijdelijk mee.. Mn vriend wil toch de hele zwangerschap mee kunnen maken en dat is dan helaas niet mogelijk.. Dus hoop echt dat het in 2009 nog wil lukken! Perfectionn leuk een nieuw huisje! Ben benieuwd naar de foto's.. Is je vriend weer helemaal beter? Wwonder hoe gaat ie met jou? Nog één maandje wachten toch? Honey hoe gaat ie met jou? Balen dat je lover 2 weekjes weg is.. We kunnen in die tijd wel afspreken? Bij de ovu testen die ik had gekocht staat de dag dat je ermee moet beginnen.. Bij een cyclus van 28 dagen moet je op dag 11 beginnen.. Lin hoe gaat ie met jou? Is het allemaal nog een beetje vol te houden? Bellaluna leuk dat je mee bent komen kletsen.. Ik zie dat je sindskort moeder bent, gefeliciteerd!! Aankomende dagen heb ik het heel druk dus zal niet veel op het forum zijn.. Misschien ben ik wel een trut dat ik het zeg maar zouden jullie in je berichtjes op hyves niet iets willen zetten van hoeveel dagen moet je nog, of lang niet op forum geweest etc.. Ik heb nogal wat nieuwschierige vriendinnen die mij vragen gaan stellen.. En vind niet tof om tegen ze te moeten liegen.. Honey ik weet dat je berichtje van gisteren goed bedoeld is maar ik heb hem verwijderd omdat in er al 2 smsjes over had ontvangen.. Wat bedoelt zij met die vrouw? En waarin heeft zij gelijk? Nogmaals ik weet dat jullie het goed bedoelen en kan het ook waarderen dat jullie eraan denken.. Meiden ik ga weer hurry up! TTYS liefs X