lt is echt helemaal niet erg hoor. je hebt wel nieuwsgierige vriendinnen hahaha maar is echt niet erg!!! ben weer werken. rond half 1 stuur ik een groter bericht. xx
uuhh.. ik heb een foutje gemaakt in vorig bericht.. Ik bedoelde Wwonder ipv Honey.. Het was nog vroeg he
klopt, het was nog vroeg en ik wist al dat je mij bedoelde. ik dacht zo snapt niemand 't maar toch gaan ze vragen stellen haha ben je nu dus aan 't ovutesten? ben benieuwd. je cyclus is toch best regelmatig! ik ben gister ongi geworden moet die banner nog aanpassen. als ik weer een cyclus heb van 27 dan kan ik precies nog op 30 nov. testen de volgende ronde en dan voor de echtes joehoe hoop echt dat de pendel gelijk heeft! lt je moet ook eens door nessy laten testen. ben benieuwd wat ze zegt hoe gaat 't met de rest? perfection al ongi? xx
wonder; ben al ongi hoor op naar de vologende ronde, eerst maar zorgen dat het huisje op orde is, morgen gaat het beginnen! en dan zien we wel weer verder. lt; waarom eigenlijk tijdelijk stoppen???? bella; Harstikke lief Wil graag mn nagels weer een keertje laten doen, dus je bent echt weer een klantje rijker hihi! nou meiden ik ga er vandoor, we gaan busjes ophalen. ik weet niet of ik jullie nog spreek, misschien vanavond! en anders een heel fijn weekend. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hee! Ja LT ik las het al en had al zoiets van huh heb ik helemaal niet gedaan!! hihi Nou ik kan eigenlijk nooit doordeweeks werk 6 dgn in de week dus kan alleen zondags hihi ga weer even vlug gtst kijke liefs x
Je vrienden weten niet dat je zwanger wilt worden lt? Kan me idd goed voorstellen dat je geen rare reacties wilt op je hyves, dan moet je je gaan verantwoorden voor je friends.. Snap het heel goed. Ik heb toen ik 35 weken zwanger was mijn hyves geblokt. Ik wist namleijk dat ik door een tumor in het ziekenhuis zou bevallen, dus wilde niet dat vrienden ons via hyves gingen feliciteren. Nu heb ik sinds deze week weer mijn hyves zichtbaar maar wil nog steeds niet dat iemand praat over mijn zoontje. Er staan ook geen foto's van hem op. Ook de naam staat niet op die hyves. Je weet 't namelijk maar nooit... Hyves is wel zichtbaar voor alleen vrienden, maar wil niet dat er foto's gekopieerd worden oid... Dusja... Dan maar geen hyves...
Goodmorning! BellaLuna; dat is inderdaad de reden dat ik hem had afgeschermd. Op vakantie heb je niet het overzicht wie wat stuurt. Mijn/ onze vrienden weten inderdaad niet dat we bezig zijn. En ik kan heel goed begrijpen dat jij je hyves hebt afgeschermd. Vaak kom je dingen tegen dat ik bij mezelf denk 'hallo dat zet je toch niet op hyves'. Maar heb jij een tumor? Of begrijp ik het niet helemaal goed? Honey; nou dan moeten we keer op zondag daten.. Hoelang is je lover nog weg? Perfectionn; succes met verhuizen! Mijn vriend moet volgend jaar op uitzending en we haddden eerst besloten om door te gaan maar hij wil toch graag alles meemaken.. Dus ik doe heeeeel hard duimen!! Wwonder; ik weet dat je het goed bedoeld maar door die soort 'raadsels' worden ze nieuwschierig hahah.. Mn ovu testen liggen nog steeds in de kast.. Wij klussen dagelijks dus eigenlijk heb ik ze niet nodig? Verder gaat het hier zn gangetje.. Begin wat verkouden te worden ( tja het is niet zomaar een verschil van 40 naar 15 graden ) Daarnaast heb ik hele erge kiespijn dus dat gaan we maandag even oplossen.. Al met al goede afsluiting van mijn vakantie Liefs X
hey meiden, hier even een berichtje van mij, voorlopig de laatste!! Mijn neef en hubby zijn nu naar den helder met de volle bus. ik pak de laatste dingetjes hier in en vanvond is het dan zover Eerste nacht in ons nieuwe huisje! Spannend allemaal hoor! lt, honey, wonder heeeeeeel veeeeeeel sucses met zwanger worden! gaat vast helemaal goed komen! ik toi toi toi heel erg hard voor jullie. lindy, jij heel veel sucses met de bevalling en lekker genieten! bellaluna, jou zie ik vast een keertje in de stad! Wordt een drukte van jawelste voor ons nu, alles op de rit zien te krijgen, vandaar ook even niet meer te zien op het forum! voor jullie allemaal een hele dikke knuffel van mij! Ik spreek jullie heel snel weer!! Veel liefs & knuffels
hee lieve schatten! wat is het hier rustig!! Erg hoor dat we perfection moeten missen Hoe gaat het met jullie allemaal? liefs xxx
Perfectionn, veel succes met het verhuizen! Als je een x zin hebt om te winkelen weet je mijn PM voor mailadres te vinden! LT: Ik heb idd een tumor.. Hij is goedaardig, dus ff afwachten wat ze eraan gaan doen. Klinkt allemaal enger dan 't is hoolr...
He meiden! Om de stilte te doorbreken plaats ik maar weer is een berichtje.. Ik zal beginnen met leuk/ goed nieuws: we hebben 2 kittens! Afgelopen zaterdag hebben we in de buurt van Lelystad 2 kittens uit het asiel gehaald.. Ze zijn in het wild geboren/ eerste paar dagen geleefd dus ze zijn nog een beetje bang.. Maar met heel veel liefde komt het helemaal goed.. Het is een broer en zus dus ze zijn heel lief voor elkaar. Zij heet Punkie en hij heet Kwiebes. Verder gaat hier alles goed.. We mogen weer op het wachtbankje deze maand.. Hoop zo dat die vrouw gelijk heeft, fingers crossed!! Hoe gaat ie verder met jullie? Ik zal weer is wat vaker berichtjes droppen en jullie dus ook vaker spreken.. Wwonder nog 2 weekjes en dan is het November!!! Heel veel liefs X
Hee meid, wat leuk zeg 2 kittens, rode toch? Die vond ik altijd 't leukst, vroeger hebben we ook altijd katjes gehad en ik wou altijd de rode hebben haha. Leuke namen trouwens, en ook leuk dat je ze uit het asiel gehaalt hebt! Ja klopt bijna november! Joehoe!! Hoop echt dat die vrouw bij jullie gelijk had! Ben zo benieuwd! Hoop ook dat nessy gelijk heeft, dan komt ie bij honey en mij uit! Zijn we allemaal bijna evenver! Xxx
He Wwonder! Ja het zijn 2 rode kittens, wat een boeven zeg!! Ik hoop ook echt dat ie vrouw gelijk heeft want anders beginnen de maanden wel te dringen.. Ik hoop voor jou dat Nessy gelijk heeft! Hoe gaat ie verder? Liefs X
ja gaat goed.. ben wel beetje verdrietig want vriendlief ligt in 't ziekenhuis omdat ie een darminfectie heeft en nou was ik dus aan het denken, we hadden hier ook ergens anders om kunnen zijn. was morgen eigelijk 38 wk geweest... komt nou gewoon ff hard aan maargoed.. verder gaat 't wel goed ik wou die rode altijd dikkiedik noemen want die waren altijd het dikst haha kvond die zo leuk! eeh maar hoezo beginnen de maanden wel te dringen? die vrouw heeft vast wel gelijk meid. het gemiddelde om een kindje te krijgen staat een jaar voor he.. en je bent al een heel eind dus het zal vast wel bijna raak zijn, en wie weet nu al!! da hoop ik echt heel erg voor jullie!! hoe gaat 't met jou/jullie? xx
He lief! Mn vriend moet volgend jaar september op uitzending.. En we hebben besloten dat we de hele zwangerschap samen willen zijn.. Dus we hebben tot december kans en anders moeten we onze plannen een jaar uitstellen.. Wat balen dat je vriend in het ziekenhuis ligt! 38 weken alweer, wat gaat de tijd snel zeg.. Ik hoop echt dat het voor jullie snek raak is lieverd.. Verder gaat het met ons goed, die rooie draakjes houden ons goed bezig hahah.. Ik ga ff verder werken, spreek je snel! Liefs X
he wat shit zeg dat ie op uitzending moet. wel fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen dat jullie samen willen zijn de hele zws! hoop echt dat het deze maand gewoon raak is en jullie je nergens meer druk om hoeven maken! ja niks ernstigs maar ja.. hij ligt er wel haha. niet fijn om alleen te slapen haha leuk zeg die 2 draakjes! je moet wel goed opletten he met die 2? ben je vast gewent als je een 2ling krijgt haha werk ze ik ga zo ff naar het ziekenhuis xxx
Ja we hadden eerst besloten om door te gaan maar het voelt voor beide niet goed.. De draakjes zijn echt heel leuk! Als we weg zijn hebben ze de hele bovenverdieping dus die vermaken zich wel.. En als we thuis zijn liggen ze vooral bij ons te slapen en af toe wat spelen.. Maarja ze zijn pas 11 weken dus die speelsheid komt nog wel! Maar alleen slapen is echt klote he! Mijn vriend werkt meestal 24 uursdiensten maar kan er na 2 jaar nog steeds niet aan wennen.. Heb je al wat zicht wanneer jullie je eigen huisje krijgen? Kusje x
hee meissie ik zou dat denk ik ook niet fijn vinden. dus ik denk dat ik je wel snap. al weet ik natuurlijk niet hoe 't is om je vriend 5 maanden te moeten missen lijkt me vreselijk! is idd klote dat alleen slapen. morgenvroeg mag ik hem gaan halen. begin volgend jaar... april/mei zoiets denk ik.. achja dat hou ik wel uit. ben toch bijna altijd bij hem. slaap eigelijk nooit alleen dus.. heb straks wij jonge ouders (dat boekje) gekocht. is leuk om wat te lezen dat zal denk ik nog wel komen ja, die moeten nu nog veel slapen he, zijn net baby's! fijn dat ze de hele bovenverdieping hebben. beter als een kooitje ofzo. xx
Hee lieve schatten!! Zooo das lang geleden.. pff.. druk druk (H).. Leuk LT 2 poesjes Wanneer komen er fotos? je kan inderdaad vast wennen.. Wonder ziekenhuis?? huh? toch niks ergs..?? Hier gaat alles zijn gangetje... alweer ongi.. nu eindelijk voor het eerst 28 dgn (H) hopen dat de pendel gelijk heeft wordt het allemaal rond dezelfde tijd aankomende maand gewoon iedere maand verplicht klussen.. zou mn vriend niet erg vinden.. Lieffies ga even ajax kijken (H) Beloof dak er nu vaker ben liefs kuskuskus
He lieverds! Hier is klussen ook geen verplichting.. Als mn vriend thuis is, is het raak dus vandaar dat ik mn ovu testen niet hoef te gebruiken.. Ik kan dinsdag testen, dus ga allemaal veel toi toi toiien aub! Honey ik zal van de week wat foto's naar je sturen.. Hoe is ie verder met je? Kusjex